اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802043629110591

موسسات معتبر و نامعتبر در حوزه ماساژ را بشناسید

بهترین موسسه ماساژ در ایران کجاست؟

کد: 139802043629110591

http://bit.ly/2Y11IDx

، تهران , (اخبار رسمی): آموزشگاه‌های ماساژ بسیاری در شهر تهران وجود دارد که می‌توان برای یادگیری علم ماساژ به آنجا مراجعه کرد. آموزشگاه ماساژ باید دارای مجوز از سازمان فنی و حرفه‌ای کل کشور باشد. مراکز آموزش ماساژ فنی‌و‌حرفه‌ای زیر شاخه رشته بهداشت و ایمنی هستند و حرفه‌های آموزش ماساژ را دارند.

بهترین موسسه ماساژ در ایران کجاست؟
بهترین موسسه ماساژ در ایران کجاست؟

ورزمان نیز یکی از مرکز آموزش ماساژ در تهران است که در منظقه 11 تهران و اداره شماره 5 شهید مروتی فعالیت خود را انجام می‌دهد و دوره‌های آموزش کاربر ماساژ و سایر سبک‌های ماساژ را برگزار می‌کند.

مرکز ماساژ ورزمان یکی از مراکز فعال آموزش ماساژ در ایران

ورزمان به عنوان یکی از معتبرترین مرکز آموزش ماساژ ایران فعالیت می‌کند زیرا که دارای تمامی مجوزهای لازم از مراجع ذی‌صلاح است. مدرسان آموزشگاه ورزمان دارای تحصیلات آکادمیک در زمینه آموزش ماساژ هستند که می‌توانند بهترین راهکارهای علمی را در جهت یادگیری ماساژ به علاقه‌مندان ای حوزه آموزش دهند. مدارک ماساژی که از مراکز آموزش ماساژ در سایر ادارات ارائه می‌شود شاید مجوزی برای کار نباشند اما گواهینامه ماساژ سازمان فنی و حرفه‌ای مجوز فعالیت شخص را به عنوان ماسور و همچنین دارای QR کد استعلام از خود سایت سازمان فنی و حرفه‌ای می‌دهد. با دریافت مدارک ماساژ فنی و حرفه‌ای می‌توان جواز کسب سالن ماساژ را از اتحادیه گرمابه‌داران دریافت کرد.

مراکز آموزش ماساژ  باید به چه ابزاری مجهز باشند؟

این مراکز باید دارای امکانات آموزشی برای انتقال اطلاعات آموزشی به هنرجویان خود باشند. برای مثال در بخش آموزش تئوری ماساژ مرکز آموزش ماساژ باید از وسایل کمک آموزشی نظیر ویدیو پروژکتور و تخته وایت‌بورد بهره گرفته شود. برای بخش عملی آموزش ماساژ نیز استفاده از تخت‌های ماساژ و لوازم یک‌بار مصرف و همچنین استفاده از روغن‌های ماساژ باید مورد توجه قرار بگیرد و باید به تعداد در سالن آموزش ماساژ وجود داشته باشد. در مراکر آموزش ماساژ باید بعد از پایان کلاس ماساژ فیلم و جزوات در اختیار هنرجویان قرار گیرد تا بتوانند مرور تکنیک را در منزل داشته باشند. همچنین برخی شیوه‌های ماساژ دارای ابزار و وسایلی هستند که برای یادگیری آن سبک ماساژ ضروری است و حتما باید در کلاس ماساژ وجود داشته باشد.

مرکز آموزش ماساژ چگونه باید پشتیبانی دهد؟

تکنیک‌های ماساژ توسط استاد در کلاس عملی آموزش ماساژ تدریس می‌شود اما این همه آموزش نیست و هنرجو باید تکنیک‌های ماساژ را در طول اجرای دوره آموزشی ماساژ تمرین روزانه داشته باشند و در جلسات بعدی زیر نظر مربی ماساژ به رفع اشکال بپردازد. در مرکز ماساژ ورزمان هنرجویان می‌توانند تا 99 سال بعد از پایان دوره آموزشی از مزایای شرکت در کلاس‌های رفع اشکال استفاده کنند.

لیست کامل خدمات مرکز ماساژ ورزمان برای هنرجویان:

- دریافت مجوز کار

- پروانه کسب سالن ماساژ

- فیلم و جزوه و نمونه سوالات رایگان

- شهریه اقساط

- بدون هزینه جانبی اضافی

- ده سال سابقه

- نزدیک به مترو و BRT

- محیط آرام و امن و دارای تاییدیه از اداره اماکن

- آموزش علمی در کنار آموزش تجربی

- مربیان تحصیل کرده رشته ماساژ

- استعلام قانونی مدرک

- کلاس نیمه خصوصی با هزینه گروهی

- امکان تعیین کلاس در روز انتخابی (دوره خصوصی)

- برگزاری کلاس در شهرستان‌ها

-امکان شرکت در دوره مربیگری و اشتغال به کار با ابلاغ رسمی

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ورزمان می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس www.varzman.com مراجعه کنند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آموزشگاه ماساژ فنی و حرفه ای آزاد ورزمان

آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای آزاد ورزمان با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور در زمینه برگزاری کلاس آموزش ماساژ و دوره های آموزشی طب سنتی با ارائه مدرک رسمی و معتبر بین المللی با نظارت و تدریس مدرس بین المللی آقای فرشاد فرجوند در شهر تهران فعالیت دارد.سوابق علمی در زمینه ماساژ و همچنین سابقه فعالیت در تیم های ملی ورزشی از مزایای آموزشگاه ماساژ ورزمان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]