اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803213753610591

ماساژ شیاتسو همان طب سوزنی است اما بدون سوزن

کد: 139803213753610591

http://bit.ly/2RhmUTS

، تهران , (اخبار رسمی): در ادامه در رابطه با یکی از ماساژهای معروف به نام ماساز فشاری شیاتسو و یا همان ماساژ فشاری اطلاعاتی ارائه شده است.

ماساژ شیاتسو همان طب سوزنی است اما بدون سوزن
ماساژ شیاتسو همان طب سوزنی است اما بدون سوزن

یادگیری ماساژ شیاتسو نیاز به مطالعه بالا و همچنین آشنایی با بیماری‌ها و سندروم ها دارد

شیاتسو یا ماساژ طب فشاری ژاپنی که اصلیت آن مربوط به چین باستان است اما چون ژاپنی‌ها آن را توسعه دادند به نام این کشور ثبت شده است. در حقیقت ماساژ شیاتسو همان طب سوزنی است اما بدون سوزن و از فشار انگشتان استفاده می‌شود. افراد در شیاتسو بر روی بدن کانال‌های انرژی و مریدین‌ها را می‌شناسند که اکثرا با اعضای بدن نامگزاری شده‌‍اند و فشار این نقاط موجب تغییرات فیزیولوژیکی در بدن می‌شود.

یادگیری این سبک ماساژ نیاز به مطالعه بالا و همچنین آشنایی با بیماری‌ها و سندروم‌ها دارد. در ژاپن، شیاتسو به معنای «فشار انگشت» است. برای ماساژ شیاتسو، ماساژور از فشار ریتمیک و متنوع روی نقاط مشخصی از بدن استفاده می‌کند. این نقاط به نام نقاط طب فشاری شناخته می‌شوند و باور بر این است بخش‌های مهمی برای جریان انرژی حیاتی بدن هستند که به نام «چی» مشهور است.

طرفداران آن معتقدند که ماساژ شیاتسو می‌تواند به از بین بردن انسداد در این نقاط طب فشاری کمک کند. شیاتسو (به انگلیسی: shiatsu )(به ژاپنی: کانجی :指 圧هیراگانا :しあつ) در تکنیک‌های ماساژ ژاپنی به صورت کلمه به کلمه به معنی «فشار انگشت» است: کلمه shi به معنای انگشت و "atsu" به معنای فشار است. پزشکان معتقدند که شیاتسو راهی است برای رسیدن به آرامش و کمک کردن برای رسیدن به آرامش و مقابله با استرس، درد عضلانی، تهوع، اضطراب و افسردگی.

اجرای ماساژ شیاتسو (فشاری) شایستگی است در حوزه بهداشت و ایمنی که در آن فرد از عهده کارهایی از قبیل تجزیه و تحلیل ماساژ شیاتسو (فشاری)، آماده سازی اتاق و لوازم کار ماساژیست، آماده سازی مراجعه کننده، اجرای تکنیک‌های ماساژ شیاتسو (فشاری) و انجام ماساژ شیاتسو (فشاری) به همراه رعایت اصول ارگونومی برآید و با استاندارد کاربر ماساژ در ارتباط است. شیاتسو، لغت ژاپنی به معنای فشار با انگشتان است که هدف آن ایجاد تعادل جسمانی، رفع خستگی‌ها و آزاد سازی انرژی بدن است.

در شیاتسو از فشار انگشتان دست و آرنج و وزن خود فرد برای تحریک کانال‌های انرژی داخل بدن و جاری سازی انرژی جوانی استفاده می‌شود. در حال حاضر شیاتسو به عنوان یک روش تسکین درد، رفع خستگی و حتی شاداب سازی جسم و روح در بسیاری از خانواده‌های شرقی و غربی استفاده قرار می‌شود. تمرینات شیاتسو بر ۱۴ کانال انرژی، که هر کانال مربوط به یک عضو مهم بدن است، تاثیر مثبت دارد. این ۱۴ کانال‌های انرژی به عنوان یک کانال با عنوان کانال چی در بدن جریان پیدا می‌کند و حرکت این جریان بدون هیچ گونه مانعی برای سلامتی خوب است.

آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد ورزمان آمادگی دارد کلاس آموزش ماساژ شیاتسو را با بالاترین کیفیت تدریس زیر نظر اساتید مجرب برگزار کند. کلاس آموزش ماساژ شیاتسو به صورت تئوری و عملی است و در پایان کلاس هنرجویان می‌توانند یک ساعت ماساژ تخصصی را برای تمام اندام‌های بدن اجرا کنند. آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد ورزمان دوره آموزش ماساژ شیاتسو را با اعطای مدرک بین المللی ماساژ و مدرک فنی و حرفه‌ای ماساژ شیاتسو در تمام ماه‌1های سال برگزار می‌کند.

شیاتسو چیست؟ این سبک ماساژ شیوه‌ی اجرای تکنیک‌های ماساژ روی قسمت‌ها و نقطه‌های خاصی از بدن است که توسط ماساژور فشار داده می‌شود. شیاتسو یکی از ماساژهای معروف و قدیمی از شرق آسیا است و دارای بخش‌های گوناگونی است که شامل شیاتسو گوش، شیاتسو کف پا، شیاتسو برای چاقی و یا کاربرد ماساژ شیاتسو درمانی است. شیاتسو ماساژ بصورت جدی در کلینیک‌های ماساژ و مراکز ماساژ امروزه مورد توجه قرار گرفته است. شیاتسو آموزش بسیار پیچیده‌ای دارد و در بسیاری از کشورهای صاحب نام در حوزه درمان‌های دستی و همچنین مراکز ماساژ خارج از کشور بصورت تخصصی در چند ماه تدریس می‌شود.

آموزش ماساژ شیاتسو در کشور ایران نیز به سرعت در حال رواج است و ماساژیست‌های زیادی در دوره شیاتسو شرکت می‌کنند. آموزش ماساژ طبق سرفصل‌ها و رفرنس‌های موجود در سازمان فنی و حرفه‌ای کشور تدریس می‌شود. آموزش کامل ماساژ شیاتسو در کلاس آموزش شایستگی ماساژ زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای و موسسه ماساژ ورزمان برگزار می‌شود.

برای شرکت کنندگان در دوره شیاتسو ماساژ دانلود رایگانفراهم است. به همراه آموزش تکنیک‌های ماساژ سایر قسمت‌های بدن، آموزش ماساژ شیاتسو صورت نیز به هنرجو یاد داده خواهد شد. علاقه مندان به فراگیری آموزش کامل ماساژ شیاتسو می‌توانند ماساژ شیاتسو آپارات ورزمان را مشاهده کنند. تاثیرات ماساژ شیاتسو بر کسی پوشیده نیست به شرطی که توسط ماسور عالی با کیفیت بالا انجام پذیرد و ماساژ گیرنده نیز در طی مراحل درمان صبور باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آموزشگاه ماساژ فنی و حرفه ای آزاد ورزمان

آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای آزاد ورزمان با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور در زمینه برگزاری کلاس آموزش ماساژ و دوره های آموزشی طب سنتی با ارائه مدرک رسمی و معتبر بین المللی با نظارت و تدریس مدرس بین المللی آقای فرشاد فرجوند در شهر تهران فعالیت دارد.سوابق علمی در زمینه ماساژ و همچنین سابقه فعالیت در تیم های ملی ورزشی از مزایای آموزشگاه ماساژ ورزمان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی