اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971015338116450

هشتمین گردهمایی سالانه چارگون باحضور بیش از هزار نفر از مشتریان برگزار شد

رونمایی از محصولات جدید دیدگاه در هشتمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون

کد: 13971015338116450

https://goo.gl/f4QPf3

، تهران , (اخبار رسمی): هشتمین گردهمایی سالانه چارگون امسال با گرامیداشت 20 سالگی این شرکت و با حضور گرم و صمیمی بیش از هزار و 100 نفر از نمایندگان سازمان‌های مشتری، برگزار شد.

رونمایی از محصولات جدید دیدگاه در هشتمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون
هشتمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون

به گزارش روابط عمومی چارگون، این گردهمایی را شاهین طبری، رییس هیات مدیره چارگون با ارائه گزارشی از روند شکل‌گیری شرکت و مسیر طی شده آن، ‌آغاز کرد.

او با اشاره به اعتماد برخی از سازمان‌های بزرگ به شرکت چارگون در اولین سال تاسیس، گفت: اعتماد مدیران آن سازمان‌ها به حرف تازه و ابتکار چند جوان موجب شد تا بتوانیم قدم به قدم پیش برویم.

وی تاکید کرد: چارگون در سال 82 با ارائه نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری و مالی دیدگاه نه تنها مسیر جدیدی را برای خود تعریف کرد بلکه حوزه نرم‌افزارهای سازمانی را نیز متحول ساخت.

او اضافه کرد: ارائه محصولات نرم‌افزاری تحت وب دیدگاه از گذشته تا کنون همزمان با نیازهای سازمان‌های مشتری که روز به روز به تعدادشان افزوده شده است، رشد و بلوغ بیشتری یافته‌اند و متناسب با تکنولوژی‌های روز در پلتفرم‌های مختلف همچنان مشتریان چارگون را همراهی می‌کنند.

او روحیه کار تیمی و جنگندگی را ویژگی‌ بازر چارگون دانست که در طول 20 سال فعالیت خود همچنان آن را حفظ کرده و همه اعضای خانواده که در طول سالها به این شرکت پیوسته‌اند نیز این روحیه را در خود تقویت کرده‌اند.

طبری با ارائه گزارشی از وضعیت تحول و بلوغ سبد محصولی دیدگاه در راهکارهای اتوماسیون اداری، مالی، منابع انسانی، لجستیک و مدیریت فرآیندها یادآور شد: سال 92 با ارائه محصولات موبایلی و اپلیکیشن‌ دیدگاه همراه، چارگون تحولی دوباره را تجربه کرد.

وی خاطرنشان کرد: دیدگاه همراه، امروز به چنان بلوغی دست یافته که خود به پلتفرمی جداگانه بدل شده و اپلیکیشن‌های متعدد در حوزه مکاتبات،‌ جلسات،‌ جمع‌داری اموال و … بر روی این بستر به مشتریان عرضه کرده‌است که هر کدام به نوبه خود، سازمان‌های مشتری را تحت تاثیر قرار داده‌اند.

وی همچنین به آغاز پروژه زاگرس به عنوان بزرگترین پروژه تغییر زیرساخت مجموعه دیدگاه اشاره کرد و گفت: این تغییر با راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه آغاز شده است و به تدریج در سایر راهکارها عملیاتی می‌شود.

رییس هیات مدیره چارگون همچنین به اهمیت ایفای نقش در حوزه مسئولیت اجتماعی اشاره کرد و افزود: با بزرگ شدن تعداد اعضای شرکت، کم‌کم ایفای نقش در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی چارگون را از قالب کمک‌های پراکنده جدا کردیم و در قالب موسسه خیریه همگام و تعریف پروژه‌های مختلف، ادامه دادیم.

گرامی‌داشت یاد مسافران پرواز تهران_ یاسوج

فرزاد رحمانی- مدیرعامل چارگون دومین سخنران گردهمایی سالانه چارگون بود. او سخنانش را با گرامی‌داشت یاد و خاطره 4 عضو از دست رفته چارگون در سانحه هوایی سقوط پرواز تهران- یاسوج آغاز کرد.

مدیرعامل چارگون نیز ضمن ارائه گزارشی از نرم‌افزارهای دیدگاه بر تاثیرگذاری اپلیکیشن‌های موبایلی دیدگاه در کسب و کارهای مختلف تاکید کرد و افزود: ارائه اپلیکیشن‌های متعدد سازمانی در حوزه مکاتبات،‌پیشخوان،‌ جمعداری اموال، جلسات، ‌کارها و مدیریت پروژه و … تغییر بزرگی در کارکرد مدیران و کارشناسان سازمان‌های مشتری چارگون داشته است.

وی ادامه داد: آمارها به ما می‌گویند که کاربرد دیدگاه همراه در سازمان‌های مشتری روز به روز در حال افزایش است به طوریکه فقط درآمار بازدید یک‌ماهه بیش از 190 هزار نامه در یکی از بانک‌ها، سهم 37 درصدی برای دیدگاه همراه به ثبت رسیده است؛ ضمن اینکه 31 درصد ارجاع نامه‌ها نیز از طریق دیدگاه همراه صورت گرفته است.

رحمانی خاطرنشان کرد:‌ همین آمار کوتاه به ما نشان می‌دهد که پلتفرم موبایل در آینده نزدیک به یکی از مهمترین ابزارهای سازمان‌های بهره‌بردار دیدگاه در سطوح مختلف بدل خواهد شد.

تشریح پروژه زاگرس و رونمایی از ماژول‌های جدید نرم‌افزارهای دیدگاه

در ادامه برگزاری هشتمین گردهمایی سالانه چارگون، شهباز توکلی-مدیرتوسعه زیرساخت و محصول با تشریح جزییات نسل جدید دیدگاه از سال گذشته تاکنون و روند اجرای این تغییر نسل در سازمان‌های مشتری خاطر نشان کرد: میزان تحولات، افزایش ضریب ایمنی و نگهداری اطلاعات و بهره‌مندی از ابزارها و تکنولوژی به روزتر،‌ مهمترین ارزش افزوده زاگرس در سازمان‌های مشتری است.

روزبه بهرامی- مدیر فروش و مهسا اشرفی- رییس گروه مدیران پروژه چارگون دیگر سخنرانان گردهمایی سالانه چارگون بودند که به طور مشترک از مجموعه ماژول‌های جدید نرم‌افزارهای لجستیک و انبارداری و سیستم‌های جامع مدیریت منابع انسانی دیدگاه در نرم‌افزارهای تشکیلات سازمانی، ‌مهمانسرا،‌ رفاهی، وام، ‌پرسنلی، ارزیابی عملکرد،‌ نرم‌افزارهای انبارداری، مدیریت اموال،‌ املاک و مستغلات و همچنین خرید و تدارکات سخن گفتند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]