اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710253404610591

آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد ورزمان برگزار می‌کند

کارگاه آموزش ماساژ سر و صورت با مدرک بین‌المللی

کد: 139710253404610591

https://goo.gl/jwbm8c

، تهران , (اخبار رسمی): ماساژ سر را می‌توان به عنوان یک معجزه و مکمل برای درمان بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات بدن مطرح کرد. به طوری که با انجام روزانه چند دقیقه ماساژ می‌توان بدنی سالم‌تر و روانی آرام‌تر داشت که پیش‌نیازهای اساسی برای زندگی بهتر و روحیه‌ی والاتر است.

کارگاه آموزش ماساژ سر و صورت با مدرک بین المللی
کارگاه آموزش ماساژ سر و صورت با مدرک بین‌المللی

کارگاه آموزش ماساژ صورت باعث ایجاد پیشرفت هنرجویان رشته ماساژ می‌شود

ماساژ سر، نوعی هنر است که برای شفا و تمدد اعصاب، اغلب در بسیاری از کشورهای آسیایی به کار می‌رود. این نوع ماساژ بیشتر توسط ماساژورها و آرایشگرها برای مبارزه با اضطراب و فشار روزانه انجام می‌شود.

آموزشگاه فنی و حرفه‌ای ماساژ ورزمان قصد دارد کارگاه آموزش ماساژ سر و صورت را با هدف آشنایی و ارائه تکنیک‌های کاربردی به هنرجویان علاقه‌مند برگزار کند. مسلما مطالب ماساژ سر و صورت بیشتر از یک کارگاه یک روزه خواهد بود اما همین مقدار زمان مفید و تخصصی که به صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود می‌تواند باعث ایجاد تاثیرات شگرف در ارائه خدمات ماساژ توسط ماساژور شود. کلیه موارد گفته شده در این کارگاه کاملا علمی و توسط مدرسان مجرب که سالیان سال ماساژ صورت را انجام می‌دهند تدریس می‌شود و به صورت کاربردی و عملی خواهد بود. کارگاه آموزش ماساژ سر و صورت به عنوان پیش نیاز برای شروع خدمات ماساژ به تمام ماسورهای خانم توصیه می‌شود.

سرفصل‌‌های کارگاه آموزش ماساژ سر و صورت

آشنایی با مقدمات و اهداف ماساژ سر و صورت

فواید و کاربرد ماساژ سر و صورت

آشنایی با روغن‌ها و بهترین روغن‌های ماساژ برای سر و صورت

بررسی و شناخت مشکلات و ناهنجاری‌های سر و گردن و صورت

آموزش موثرترین تکنیک‌های ماساژ سر و صورت

هزینه دوره کارگاه آموزش ماساژ سر و صورت، 180 هزار تومان است که برای 5 نفر اول 50% تخفیف خواهد داشت.

گواهینامه کارگاه آموزش ماساژ سر و صورت از طرف آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد ورزمان خواهد بود و جهت دریافت مدرک بین المللی هزینه جداگانه در نظر گرفته شده است.

مدرس کارگاه آموزش ماساژ سر و صورت خانم پورزارع، مدرس فنی و حرفه‌ای باسابقه 15 سال فعالیت در سبک‌های تخصصی ماساژ نظیر ماساژ سر و صورت، رفلکسولوژی، سوئدی و روسی و ... است. شایان ذکر است وی نویسنده و مترجم مقالات ماساژ است.

 کارگاه فوق در تاریخ جمعه، 12 بهمن ماه، ساعت 15 الی 19 در تهران، آموزشگاه فنی و حرفه‌ای ورزمان جهت بانوان برگزار خواهد شد.

ایستگاه‌های مترو نزدیک به رویداد در نواب و توحید است. اتوبوس BRT، خط ویژه میدان جمهوری از بهارستان (ایستگاه میدان جمهوری) و خط ترمینال جنوب به پارک وی (ایستگاه نواب یا ارومیه) است.

شایان ذکر است که  جزوه این دوره به صورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت. مدارک لازم جهت ثبت نام شامل کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، دو قطعه عکس، فیش واریزاست. 

نحوه ثبت نام 

علاقه‌مندان برای ثبت نام در این کارگاه تا تاریخ دوشنبه 8 بهمن ماه می‌توانند به صورت آنلاین و یا مراجعه حضوری (با هماهنگی قبلی) اقدام کنند. علاقه‌مندان در صفحه تماس با ما می‌توانند راه‌های ارتباطی با آموزشگاه ماساژ ورزمان را مشاهده کنند. همچنین ورزمان در شبکه‌های مجازی با شماره تماس 09193006402 پاسخگوی علاقه‌مندان خواهند بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آموزشگاه ماساژ فنی و حرفه ای آزاد ورزمان

آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای آزاد ورزمان با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور در زمینه برگزاری کلاس آموزش ماساژ و دوره های آموزشی طب سنتی با ارائه مدرک رسمی و معتبر بین المللی با نظارت و تدریس مدرس بین المللی آقای فرشاد فرجوند در شهر تهران فعالیت دارد.سوابق علمی در زمینه ماساژ و همچنین سابقه فعالیت در تیم های ملی ورزشی از مزایای آموزشگاه ماساژ ورزمان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | سلامت و زیبایی