اطلاعات تماس
  • 091977*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710263408210797

روش‌های درمان فیستول مقعدی با لیزر بدون بازگشت

کد: 139710263408210797

https://goo.gl/Jnwq4v

، تهران , (اخبار رسمی): تیغ جراحی برای هیچ‌کسی خوشایند نیست آن هم در شرایطی که برای عمل فیستول مقعدی باشد. امروزه جایگزین مطمئن‌تر و بهتری برای درمان این بیماری وجود دارد که با کمترین عارضه و خطر می‌تواند برای همیشه به این مشکل پایان دهد و از طریق روش درمان فیستول با لیزر  بدون درد و بدون خونریزی و بیهوشی امکان‌پذیر است.

روش های درمان فیستول مقعدی با لیزر بدون بازگشت
درمان فیستول با لیزر

درمان فیستول با لیزر امکان بازگشت مجدد بیماری را تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد و به صفر می‌رساند

تا مدت‌ها تنها روش قطعی و موثر برای درمان فیستول مقعدی انجام عمل جراحی بود تا اینکه با پیشرفت علم و تکنولوژی پزشکان توانستند لیزر درمانی را برای درمان کشف کنند. در رابطه با درمان‌های خانگی و گیاهی باید گفته شود که هیچ‌کدام از این روش‌ها کارایی و تاثیر کافی را برای درمان قطعی آن ندارند و این روش‌ها صرفا جنبه درمان حمایتی و تکمیلی را دارا هستند.

آیا فیستول مقعدی درمان قطعی دارد؟

بله. این بیماری درمان قطعی دارد. با برش دادن پوست محل فیستول مقعدی و تخلیه کامل آن می‌توان کانال را برای همیشه مسدود ساخت و از بین برد. تا مدت‌ها تنها روش درمان قطعی، سپردن بیماران به تیغ جراحی بود ولی امروزه روشی با نام لیزردرمانی برای درمان قطعی این بیماری کشف شده است که به  مراتب مطمئن‌تر و موثرتر است و عوارض بسیار کمتری نسبت به انجام عمل جراحی دارد.

درمان فیستول مقعدی با لیزر بدون عمل جراحی

تیغ جراحی برای هیچکسی خوشایند نیست آن هم در شرایطی که برای عمل فیستول مقعدی باشد. امروزه جایگزین مطمئن‌تر و بهتری برای عمل جراحی فیستول مقعدی وجود دارد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین میزان عوارض و خطر می‌تواند برای همیشه به این مشکل پایان دهد و از طریق روش لیزر درمانی فیستول مقعد بدون عمل جراحی، بدون درد و بدون خونریزی و بیهوشی امکان‌پذیر است.

هزینه درمان فیستول مقعدی با لیزر

در رابطه با هزینه درمان فیستول با لیزر که شاید برای بسیاری از سوال باشد باید گفت که این عمل کاملا سرپایی است و بدون نیاز به انجام بستری و بیهوشی صورت می‌گیرد از این رو هزینه‌ی آن به مراتب از هزینه‌های درمانی بیمارستان و انجام عمل جراحی پایین‌تر خواهد بود.

اما در رابطه با هزینه دقیق باید گفت که برآورد کردن دقیق هزینه انجام این کار نیاز به بررسی و انجام معاینات پزشکی دارد تا به طور دقیق مشخص شود که محل فیستول و اندازه آن چقدر است.

در ضمن اینکه درمان فیستول با لیزر امکان بازگشت مجدد بیماری را تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد و به صفر می‌رساند در حالی که در روش عمل جراحی امکان بازگشت مجدد فیستول مقعدی وجود دارد از این رو بیمار یک‌بار و برای همیشه بابت آن هزینه خواهد کرد.

مزیت درمان فیستول مقعدی با لیزر نسبت به سایر روش‌ها

عمل جراحی فیستول مقعدی تا سال‌ها تنها روش درمانی ممکن برای پایان دادن به مشکل فیستول مقعدی بود ولی با کشف روش لیزر درمانی پزشکان دریافتند که میزان موفقیت این روش درمانی به قدری بالا است که تمامی موارد درمانی توسط آن با موفقیت به سرانجام رسیده است و بیماران با کمترین میزان ممکن با عوارض و خطرات پس از انجام آن مواجه شده‌اند.

از این رو با اطمینان بیشتری این روش به عنوان مناسب‌ترین گزینه برای عمل جراحی فیستول مقعدی انتخاب شد.

اما چرا درمان فیستول با لیزر تا این حد توانست بیشترین درصد رضایت بیماران را کسب کند و بالاترین میزان موفقیت را در روش‌های درمانی کسب کند:

  • از جمله مزیت‌های درمان فیستول مقعدی با روش لیزر درمانی سرپایی بودن این روش است که بدون نیاز به انجام بستری در بیمارستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به زندگی روزمره ی خود باز می‌گردید.
  • در حین لیزر درمانی هیچ اثری از خونریزی و درد وجود ندارد.
  • در روش لیزر درمانی نیازی به انجام بیهوشی عمومی نیست و بیمار فقط تخت بیحسی موضعی قرار می‌گیرد.
  • در روش لیزر درمانی اثری از تیغ جراحی نیست.
  • در روش لیزر درمانی فیستول مقعدی نیازی به تعویض پانسمان نیست.
  • پروسه ی درمانی توسط لیزر درمانی بسیار کوتاه است و بیمار کمترین مدت دوران نقاهت را تجربه می‌کند.
  • در روش لیزر درمانی احتمال ابتلا به عفونت های بعد از عمل و بیماری هایی نظیر هپاتیت به صفر می‌رسد.
  • در روش لیزر درمانی خبری از عوارض خطرناک و غیرقابل جبران مانند بی اختیاری در دفع مدفوع و گاز روده نیست.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این روش درمانی می‌توانند به کلینیک زارعی مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک زارعی

اگر برای درمان بیماری هایی مثل هموروئید ( بواسیر )، شقاق ، فیستول و کیست مویی  به دنبال کلینیک مجهز و یک پزشک متخصص با تجربه و حرفه ای در این زمینه هستید کلینیک زارعی یکی از ایده آل ترین انتخاب هاست. ما فقط در کلام این را نمی گوییم که کلام ادعایی بیش نیست. آمار بالای درمان های موفق ما در کنار رضایت بالای بیماران و مراجعین به کلینیک ما گویای همه چیز است.

اطلاعات تماس
  • 091977*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان