اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711023422910874

گرفتن اقامت اروپا و راه‌های اخذ ویزا و پاسپورت

روش‎های مهاجرت و اخذ اقامت اروپا و دریافت پاسپورت با خرید املاک خارجی

کد: 139711023422910874

http://bit.ly/2M7AREX

، تهران , (اخبار رسمی): موسسه مهاجرتی ویزا نیو ارائه دهنده خدمات مشاوره تخصصی امور مهاجرت است که به علاقه مندان مشاوره رایگان اخذ انواع ویزا، پاسپورت و اقامت اروپا ارائه می‌‌دهد. ارائه مشاوره تحصیلی و کاری، خرید املاک و مستغلات خارجی، سرمایه گذاری و راه اندازی بیزینس از دیگر خدمات این موسسه است.

روش‎های مهاجرت و اخذ اقامت اروپا و مشاوره مهاجرت به حوزه شنگن و کانادا
اقامت اروپا

یکی از اولین دغدغه‌های افرادی که قصد زندگی در کشورهای اروپایی و مهاجرت را دارند اطلاع از روش‎های قانونی مهاجرت است

موسسه مهاجرتی ویزا نیو یک سایت اخذ اقامت اروپا و تابعیت کشورهای حوزه شنگن و کانادا است که خدمات اقامت تحصیلی، اقامت کاری، اقامت ثبت شرکت، اقامت سرمایه گذاری، اقامت تمکن مالی، اقامت از طریق ازدواج، اقامت توریستی ارائه می‌دهد. این موسسه با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد مشاوره تخصصی امور مهاجرت و اخذ انواع ویزا، پاسپورت و اقامت را برای مهاجرین و پناهندگان تسهیل نماید.

مهدی شوندی فر، مدیر عامل موسسه مهاجرتی رهگذر سازان آتی مالک برند (ویزا نیو و دادآور مهر) در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «مجموعه ویزا نیو با سرمایه انسانی مرکب از افراد با تجربه و خبره در حوزه مهاجرت، اخذ ویزا و پاسپورت مسیری طولانی را پیموده و به شما کمک خواهد کرد تا با چشمانی باز به اقامت در سایر کشورها بپردازید. اگر از آن دسته افرادی هستید که بی‎گدار به آب نمی‎زنید و سنجیده عمل می‎کنید، هدیه ویزا نیو به شما، انتقال تمامی تجربیات اخذ اقامت در قالب مشاوره رایگان مهاجرت به صورت حضوری و تلفنی است.

شوندی فر در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «ویزا نیو از وکلای رسمی داخلی و خارجی مهاجرتی که مورد تایید سازمان جهانی کار، کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد هستند، بهره مند است. این موسسه در راستای فعالیت‌های کاریابی به کارجویان متخصص، قبول مشاوره در امور مهاجرت، ارائه کلیه خدمات سرمایه گذاری خارجی و خرید املاک و مستغلات در خارح از کشور، کاریابی خارجی، اخذ پذیرش تحصیلی و شغلی، ارائه مشاوره به جویندگان کار خارج از کشور و اخذ انواع روادید و امور مهاجرتی به ویژه برای دانشجویان طالب بورسیه آماده ارائه خدمات است.»

اخذ اقامت دائم از طریق ویزای تحصیلی

اخذ ویزای تحصیلی روشی بسیار مناسب جهت مهاجرت و اقامت است که سالیانه مورد استقبال کثیری از ایرانیان و حتی دیگر افراد در کشورهای گوناگون قرار می‌گیرد. برخی از کشورها با تحصیل رایگان خود زمینه را برای داشتن فرصتی مناسب جهت ادامه تحصیل مهیا کرده‌اند.

دانش آموزان بسیاری از سختی کنکورهای داخلی ایران جهت تحصیل در رشته پزشکی و دندانپزشکی صحبت می‌کنند که بازهم برخی از کشورها با مرتفع نمودن این مسائل به افراد نوید تحصیل در رشته موردعلاقه آنها را خواهند داد.

در بعضی مواقع اشخاص نسبت به اخذ بورسیه تحصیلی اقدام می‌کنند و می‌توانند با داشتن بورسیه تحصیلی و حتی گرفتن فاند، تحصیل را به‌صورت رایگان بگذرانند. اطلاع از دانشگاه‌های غیرپزشکی و پزشکی و همچنین رتبه‌بندی آن‌ها، برای افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی دارند بسیار بااهمیت است.

معمولاً پس از تحصیل افراد باید جهت اخذ اقامت و تابعیت کشور مربوطه کار پیدا کرده و از این طریق بتوانند اقامت دائم خود را اخذ نمایند. شایان‌ذکر است شرایط تحصیل بدون مدرک زبان نیز برای بسیاری از کشورها وجود دارد و نگرانی بابت زبان تحصیل در بسیاری از کشورها وجود ندارد.

سن شخص، میزان پس‌انداز وی، رشته تحصیلی فرد، هدف از مهاجرت و وضعیت کنونی تحصیلی، اطلاعاتی راجع به کشورهای مختلف از لحاظ رفاه و امنیت اجتماعی، هزینه تحصیلی، نحوه اقامت دائم پس از تحصیل و انجام کار در حین تحصیل ازجمله مواردی هستند که شخص متقاضی مهاجرت تحصیلی بایستی به آن‌ها دقت کند.

اخذ اقامت دائم از طریق ویزای کاری

طبق قوانین مهاجرت اگر فردی از ابتدای ورود به کشور موردنظرش اجازه کار نیز داشته باشد بسیار سریع‌تر می‌تواند به اخذ اقامت دائم در آن کشور دست پیدا کند. پس می‌توان گفت مهاجرت از طریق ویزای کار و به‌عبارت‌دیگر مهاجرت کاری از بهترین روش‌های مهاجرت است.

 در واقع اکثر افرادی که دست به مهاجرت می‎زنند در نهایت به دنبال داشتن فرصت‎های شغلی بهتر، در آمد بالاتر، امنیت شغلی و رفاه اجتماعی هستند. اما در این مسیر با مشکلات و دشواری‌هایی مواجه می‌شوند که هم شامل روند انتخاب یک مقصد مناسب می‌شود و هم تهیه پرونده‌ها و مدارکی که معمولاً موردنیاز است و البته این مسئله که باید از کجا شروع کرد.

به‌عنوان یک اصل، برای اخذ ویزای کار اکثر کشورها نیاز به یک job offer است. این بدان معنی است که افراد باید یک پیشنهاد شغلی معتبر از کارفرمایی در کشور موردنظر خود داشته باشند .لازم به ذکر است که قوانین و مراحل قوانین و مراحل استخدام نیروی کار خارجی در کشورهای اروپایی گاهی بسیار پیچیده بوده و به همین دلیل کارفرمایان و هم متقاضیان کار نیاز به راهنمایی متخصصین خواهند داشت.

اخذ اقامت دائم از طریق ویزای ثبت‎شرکت

یکی دیگر از روش‌ها برای اخذ اقامت دائم در کشورهای حوزه شنگن و کانادا، ثبت شرکت در این کشورها است و افراد می‌توانند از راه ثبت شرکت در کشورهای اروپایی، اقامت اروپا را بدست آورند.

مزایای اقامت از طریق روش ثبت شرکت این است که در این روش معمولاً نیاز به داشتن تحصیلات و تخصص خاص وجود ندارد. همچنین نیاز به داشتن مدرک زبان انگلیسی تافل و آیلتس نیست و فرد متقاضی می‌تواند بعد از مهاجرت به کشور موردنظر نسبت به یادگیری زبان اقدام کند.

به‌محض اینکه مدیر اجازه اقامت خود را دریافت کرد، همسر و فرزندان او نیز می‌توانند برای ملحق شدن به او درخواست دهند. در ابتدای ثبت شرکت به متقاضی اجازه اقامت سه ساله داده می‎شود و بعد از گذشت این زمان در صورت موفقیت شرکت راه‎اندازی شده طبق طرح توجیهی که شامل موفقیت مالی و پرداخت به موقع تمامی مبالغ بیمه و مالیات می‎شود اقامت موقت به اقامت دائم تبدیل خواهد شد؛ لازم به ذکر است که در تمامی مراحل فرد حقوقی مشابه با اتباع اتحادیه اروپا است.

اخذ اقامت دائم از طریق ویزای سرمایه‎گذاری

مهاجرت سرمایه‌گذاری یکی از راه‌های مهاجرت و اخذ اقامت در کشورهای خارجی است. این روش دارای شرایط خاصی است و اشخاص در صورت داشتن شرایط می‌توانند از امکانات ویزای سرمایه‌گذاری بهره‌مند شوند. افراد می‌توانند پس از اخذ ویزای سرمایه‌گذاری نسبت به اخذ شهروندی کشور موردنظر اقدام کنند.

اخذ اقامت دائم از طریق ویزای تمکن مالی

یکی از روش‌های دیگر مهاجرت تمکن مالی است که نسبت به سایر روش‌های مهاجرت به سرمایه بیشتری برای اخذ اقامت نیاز دارد.

در این نوع مجوز متقاضیان با اثبات تمکن مالی در کشور خود می‌توانند برای خود و همسر و فرزندان تحت تکلف اقامت دریافت کنند. اما گرفتن اقامت مهم نیست اینکه بعد از اقامت بتوان اقامت موقت خود را به اقامت دائم تبدیل کرد آن‌هم با هزینه‌های معقول و بدون مسائل جانبی خیلی مهم است.

این اقامت به شخصی تعلق می‌گیرد که از توان مالی قابل توجهی برخوردار باشد. شخصی که بتواند ثابت کند درآمد ماهانه قابل قبولی برای خود و خانواده را دارد و نیاز به داشتن کار و شغل در کشور اقامت نخواهد داشت.

اخذ اقامت دائم از طریق ویزای ازدواج

مطابق قوانین و قواعد حقوق بین‌الملل خصوصی یکی از راههای اخذ تابعیت و اقامت یک کشور ازدواج است. بدین مفهوم که در صورت ازدواج با شخصی که تابعیت یا اقامت یک کشور خارجی را دارا است می‌توان نسبت به اخذ اقامت و تابعیت آن کشور اقدام کرد. کشورهای مختلف دنیا بر اساس قوانین و قواعد مربوط به خود اعطای تابعیت یا اقامت آن‌ها به یک شخص خارجی از طریق ازدواج متفاوت است.

اخذ اقامت دائم از طریق ویزای توریستی

ویزای توریستی یکی از انواع ویزاها است که افراد به‌وسیله آن می‌توانند مدتی را در کشورهای اروپایی اقامت کنند اما این ویزا به‌منزله اجازه برای کار، زندگی و یا تحصیل در آن کشور نیست و اگر افسر مرزی احساس کند فرد به‌قصد ماندن آمده است می‌تواند مانع ورود فرد به کشور شود. از نشانه‌های این مسئله یک‌طرفه بودن بلیت و یا اظهارنظرهایی است که این شک را برانگیزد.

فرد دارای ویزای توریستی حق ندارد کار داوطلبانه انجام دهد. به‌طور پیش فرض با داشتن ویزای توریستی فرد اجازه دارد مدتی را در کشور موردنظر اقامت کند که این مدت می‌تواند به صلاحدید افسر مرزی زیاد یا کم گردد.

اخذ اقامت دائم از طریق خرید املاک خارجی

یکی دیگر از روش‌های کسب اقامت در کشورهای خارجی، خرید ملک است. این نوع اقامت به اقامت دائم اروپا و دریافت پاسپورت اروپایی منتهی می‌شود. فرد متقاضی علاوه بر خرید ملک باید اثبات کند که از توانایی مالی بالایی برخوردار است و قادر است بدون کار در کشور موردنظر هزینه زندگی خود و اعضای خانواده را تأمین کند.

افراد با خرید املاک تجاری نیز می‌توانند اقامت دائم کشورهای اروپایی را کسب کنند. ولی قیمت این‌گونه املاک در اروپا بسیار بالا بوده و حتماً باید قبل از خرید کارشناسی شده باشند، یعنی مشخص‌شده باشد که بهره‌برداری از املاک سودآور است و فرد نیز باید در آن شاغل شود.

خرید ملک در کشور ترکیه گزینه مناسبی است. می توان خرید ملک در استانبول را رویایی شروع کرد. نیازی به تعریف از کشور ترکیه نیست ولی جالب است که می‌توان با فروش یک ملک در مرزداران تهران در استانبول 3 آپارتمان خرید.

برای اخذ اقامت آلمان، اخذ اقامت کانادا و سایر کشورهای اروپایی نیز روش های بالا صادق هستند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت موسسه مهاجرتی ویزا نیو به آدرس https://visanew.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویزا نیو

موسسه مهاجرتی ویزا نیو با برخورداری از همکاری وکلای با تجربه و بین المللی در اروپا ، کانادا ، امریکا و استرالیا سعی دارد تمامی امور حقوقی مهاجرت ( کاری، تحصیلی، توریستی، سرمایه گذاری و ثبت شرکت، تمکن مالی، اخذ انواع اقامت های بلند مدت و کوتاه مدت، مشاوره حقوقی به امور مهاجرین و پناهندگان و …) فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه