اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711023423010669

همایش بزرگ ری اکت و کد تخفیف ویژه

کد: 139711023423010669

https://goo.gl/wsn2gn

، بیرجند , (اخبار رسمی): پنج شنبه 11 بهمن، ساعت 9 تا 17 بعد از ظهر سالن علامه دانشگاه تهران قرار است میزبان اولین همایش ری اکت ایران باشد که افراد شناخته شده در این همایش شرکت خواهند کرد و یک فرصت فوق‌العاده برای شبکه سازی است.

همایش بزرگ ری اکت و کد تخفیف ویژه
همایش بزرگ react و کد تخفیف ویژه reactapp.ir

خبر خوب برای برنامه نویسان و علاقه مندان به این حوزه برگزاری همایش بزرگ ری اکت در دانشگاه تهران است. این همایش می‌تواند از لحاظ فنی و شبکه سازی برای افراد فعال در این حوزه بسیار مفید باشد. برند آموزشی reactapp.ir با همکاری تیم اجرایی این همایش، برای سهولت شرکت کاربران‌شان در این رویداد، یک کد تخفیف 50درصدی فعال کرده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از سخنرانان و پلن‌های این رویداد می‌توان به آدرس اینترنتی reactiran.com مراجعه کرده و برای بهره‌مندی از تخفیف زودهنگام از کد تخفیف reactapp.ir استفاده کرد.

ری اکت یکی از سریع‌ترین و محبوب‌ترین کتابخانه‌های جاوا اسکریپت است که توسط فیسبوک و یک جامعه مستقل از توسعه‌دهندگان وب مدیریت و نگهداری می‌شود. React یک Library متن باز و البته رایگان جاوا اسکریپت برای طراحی رابط کاربری است. این کتابخانه جاوا اسکریپت در ماه مه سال 2013 به صورت عمومی منتشر شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کتابخانه فوق العاده می‌توانند به دسته ری اکت در بلاگ سایت reactapp.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وب سایت آموزشی ری اکت اپ

تمام تلاش ما در برند reactapp در کنار آموزش با کیفیت و استفاده از دانش روز، اضافه کردن چاشنی تجربه چندین ساله فعالیت در پروژه های داخلی و خارجی بوده. زمانی که شما به یادگیری اختصاص دادید برای ما اهمیت بسیار بالایی داره و به همین دلیل سعی میکنیم متحوای تولید شده، غنی، پر بار و در راستای نیاز های بازار کار باشه.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]