اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712223558210669

تخفیف تا سقف 50 درصد برای تمامی دوره‌های نقدی از تاریخ 22 اسفند ماه

طرح تخفیف عیدانه به مناسبت شروع سال جدید برگزار می‌شود

کد: 139712223558210669

https://goo.gl/fR3umL

، بیرجند , (اخبار رسمی): طرح عیدانه ری اکت اپ به مناسبت شروع سال جدید از تاریخ 22 اسفند ماه آغاز می‌شود و تا 29 اسفند ماه ادامه دارد. به گزارش سایت reactapp.ir جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره عیدانه reactapp به مناسبت شروع سال جدید و در دوره زمانی هشت روزه برگزار می‌شود.

طرح تخفیف عیدانه به مناسبت شروع سال جدید برگزار می شود .
طرح تخفیف عیدانه به مناسبت شروع سال جدید برگزار می‌شود

مهدی حسن‌زاده مدیر وب سایت reactapp.ir مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این طرح دانست و تصریح کرد: «سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه علاقه‌مندان به این حوزه از محصولات وب سایت فراهم شود.»

او به تشریح جزییات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: «با توجه به اهمیت روز افزون فریمورک‌های react و react native سعی کردیم در این طرح عیدانه با فراهم کردن 5 کد تخفیف برای دوره‌های نقدی مختلف سایت، دسترسی کاربران به محتوای تخصصی این حوزه را راحت‌تر کنیم. علاقه‌مندان به یادگیری در حوزه موبایل و وب می‌توانند با مراجعه به پست مربوط به طرح عیدانه در بلاگ سایت از کد‌های تخفیف مطلع شوند.» 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وب سایت آموزشی ری اکت اپ

تمام تلاش ما در برند reactapp در کنار آموزش با کیفیت و استفاده از دانش روز، اضافه کردن چاشنی تجربه چندین ساله فعالیت در پروژه های داخلی و خارجی بوده. زمانی که شما به یادگیری اختصاص دادید برای ما اهمیت بسیار بالایی داره و به همین دلیل سعی میکنیم متحوای تولید شده، غنی، پر بار و در راستای نیاز های بازار کار باشه.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]