اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005075349710669

طرح تخفیف 40 درصدی سایت REACTAPP.IR به مناسبت عید غدیر آغاز شد

طرح تخفیف ویژه عید غدیر سایت reactapp.ir اغاز شد

کد: 140005075349710669

https://bit.ly/3iZRhMP

، بیرجند , (اخبار رسمی): تعدادی از کاربران سایت از طرح تخفیف تابستانی جا موندن و خواستن که مجددا طرح تحفیف رو فعال کنیم. با توجه به تعداد زیاد پیام ها تصمیم گرفتیم طرح تخفیف عید غدیر 1400 رو بر روی تمامی دوره های آموزشی در مدت زمان سه روز فعال کنیم.

طرح تخفیف ویژه عید غدیر سایت reactapp.ir اغاز شد
طرح تخفیف سایت REACTAPP.IR

کد تخفیف 40 درصدی : off40 طرح تخفیف عید غدیر 1400 از روز چهارشنبه 6 مزداد ماه  تا پایان روز جمعه 8 مرداد ماه فعال هست و امکان تمدید اون وجود نخواهد داشت.

مدتی قبل طرح تخفیف تابستانه reactapp.ir رو داشتیم که خوشبختانه مثل همیشه به ما اعتماد کردید و خیلی ازتون ممنونیم. تعدادی از کاربران سایت هم از طرح تخفیف جا موندن و خواستن که مجددا طرح تحفیف رو فعال کنیم.

با توجه به تعداد زیاد پیام ها تصمیم گرفتیم طرح تخفیف عید غدیر 1400 رو بر روی تمامی دوره های آموزشی در مدت زمان سه روز فعال کنیم که در ادامه جزئیات بیشتری رو از این طرح تخفیف میتونید ببینید. این فرصت های فوق العاده یادگیری رو از دست ندید.

کد تخفیف 40 درصدی : off40

طرح تخفیف عید غدیر 1400 از روز چهارشنبه 6 مزداد ماه  تا پایان روز جمعه 8 مرداد ماه فعال هست و امکان تمدید اون وجود نخواهد داشت.

برای مشاهده جزئیات این طرح میتونید بر روی این لینک کلیک کنید و از این فرصت قوق العاده برای یادگیری برنامه نویسی استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وب سایت آموزشی ری اکت اپ

تمام تلاش ما در برند reactapp در کنار آموزش با کیفیت و استفاده از دانش روز، اضافه کردن چاشنی تجربه چندین ساله فعالیت در پروژه های داخلی و خارجی بوده. زمانی که شما به یادگیری اختصاص دادید برای ما اهمیت بسیار بالایی داره و به همین دلیل سعی میکنیم متحوای تولید شده، غنی، پر بار و در راستای نیاز های بازار کار باشه.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حراج و تخفیف