اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004105206010669

جشنواره تخفیف تابستانه سایت reactapp آغاز شد

کد: 140004105206010669

https://bit.ly/2TzUzgZ

، بیرجند , (اخبار رسمی): تابستان همیشه یک فرصت ویژه برای یادگیری بوده که البته امسال با توجه به شرایط ویروس کووید 19 که مدت زمان بیشتری رو در منزل سپری میکنید این فرصت بیشتر هم به چشم میاد. به همین منظور ماهم در وب سایت آموزشی reactapp.ir تصمیم گرفتیم طرح تخفیف تابستانه 1400 رو بر روی تمامی دوره های آموزشی فعال کنیم.

جشنواره تخفیف تابستانه سایت reactapp.ir آغاز شد
تخفیف تابستان 1400 سایت reactapp.ir

ما در reactapp.ir تصمیم گرفتیم طرح تخفیف تابستانه 1400 رو به مدت 7 روز بر روی تمامی دوره های آموزشی فعال کنیم تا دوستانی که علاقه مند به یادگیری برنامه نویسی هستند بتونند از این فرصت استفاده کنند

تابستان وشروع تعطیلات همیشه یک فرصت ویژه برای یادگیری بوده که البته امسال با توجه به شرایط ویروس کووید 19 که مدت زمان بیشتری رو در منزل سپری میکنید این فرصت بیشتر هم به چشم میاد. به همین منظور ماهم در reactapp.ir تصمیم گرفتیم طرح تخفیف تابستانه 1400 رو به مدت 7 روز و با شرایط ویژه بر روی تمامی دوره های آموزشی فعال کنیم تا دوستانی که علاقه مند به یادگیری هستند بتونند از این فرصت استفاده کنند.

کد تخفیف 51 درصدی: summer51

این طرح تخفیف از روز چهارشنبه 9 تیر ماه تا روز سه شنبه 15 تیرماه ادامه خواهد داشت. 

برای مشاهده جزییات و دوره های طرح تخفیف کافیه بر روی این لینک کلیک کنید.

مجموعه برند آموزشی reactapp تمام تلاش خودش رو انجام میده تا محتوایی با کیفیت و به روز رو در اختیار علاقه مندان به حوزه آموزش زبان برنامه نویسی جاوااسکریپت و مشتقات اون قرار بده. چیدمان تمامی آموزش های ویدئویی و مقالات به نحوی هست که شمارو به سمت بازار کار سوق بده تا هر چه سریع تر به عنوان یک نیرو فنی در بازار کار مشغول به فعالیت شده و به درآمدزایی برسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وب سایت آموزشی ری اکت اپ

تمام تلاش ما در برند reactapp در کنار آموزش با کیفیت و استفاده از دانش روز، اضافه کردن چاشنی تجربه چندین ساله فعالیت در پروژه های داخلی و خارجی بوده. زمانی که شما به یادگیری اختصاص دادید برای ما اهمیت بسیار بالایی داره و به همین دلیل سعی میکنیم متحوای تولید شده، غنی، پر بار و در راستای نیاز های بازار کار باشه.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]