اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007185467610669

جشنواره چهار سال یادگیری در کنارهم به مناسبت شروع 5 امین سال فعالیت برگزارمی‌شود

تخفیف‌ از 40 تا 60  درصدی تمامی دوره های آموزشی از 20 مهر ماه 1400

کد: 140007185467610669

https://bit.ly/2YArZOE

، بیرجند , (اخبار رسمی):  چهار سال یادگیری در کنارهم به مناسبت شروع 5 امین سال فعالیت از 20 مهر ماه 1400 آغاز وتا 26 مهر ماه ادامه دارد.

تخفیف‌از 40 تا 60  درصدی تمامی دوره های آموزشی از 20 مهر ماه 1400
جشنواره فروش برند آموزشی reactapp.ir

مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند تمامی دوره های آموزشی را از طریق وب سایت reactapp.ir و با از 40 تا 60  تخفیف تهیه کنند

به گزارش روابط عمومی برند آموزشی reactapp، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره چهار سال یادگیری در کنارهم به مناسبت شروع 5 امین سال فعالیت و در دوره زمانی 6 روزه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند تمامی دوره های آموزشی را از طریق وب سایت reactapp.ir و با از 40 تا 60  تخفیف تهیه کنند.

علیرضا باکمال مدیرعامل شرکت برند آموزشی reactapp قدردانی از همراهی کاربران و دانشجویان در طی 4 سال گذشته را را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: با برگزاری طرح ها و جشنواره های تخفیف سعی میکنیم محتوای آموزشی تخصصی در حوزه زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت و تمامی مشتقات آن را مثل ری اکت جی اس، ری اکت نیتیو، نود جی اس و ... را با بهترین شرایط در اختیار علاقه مندان به یادگیری قرار دهیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وب سایت آموزشی ری اکت اپ

تمام تلاش ما در برند reactapp در کنار آموزش با کیفیت و استفاده از دانش روز، اضافه کردن چاشنی تجربه چندین ساله فعالیت در پروژه های داخلی و خارجی بوده. زمانی که شما به یادگیری اختصاص دادید برای ما اهمیت بسیار بالایی داره و به همین دلیل سعی میکنیم متحوای تولید شده، غنی، پر بار و در راستای نیاز های بازار کار باشه.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | حراج و تخفیف