کد: 139711033425010667

ارزش غذایی بالای پسته

کد: 139711033425010667

https://goo.gl/71wCVx

، رفسنجان , (اخبار رسمی): گیاهان سرمنشأ زنجیره غذایی حیات بر روی کره زمین بوده که به عنوان ثروت ملی هر کشور محسوب می‌شوند. پسته یکی از مهم‌ترین اقلام صادراتی ایران است که بیش از ۲۳% از ارزش کل صادرات ایران را به خود اختصاص داده است.

ارزش غذایی بالای پسته
ارزش غذایی بالای پسته

گیاهان سرمنشأ زنجیره غذایی حیات بر روی کره زمین بوده که به عنوان ثروت ملی هر کشور محسوب می‌شوند. پسته یکی از مهم‌ترین اقلام صادراتی ایران است که بیش از ۲۳% از ارزش کل صادرات ایران را بخود اختصاص داده است.

با توجه به این که پسته یکی از محصولات استراتژیک و صادراتی ایران است باید به صورت کامل و به تمام جنبه‌های این محصول پرداخته شود.

لازم به ذکر است که ۱۰۰ گرم مغز پسته دارای ۶۲۶ کیلو کالری انرژی است. بنابراین افرادی که دارای رژیم غذایی هستند، باید به مقدار مورد نیاز بدن از آن استفاده کنند، زیرا مصرف زیاد آن، خاصیت تقویت کنندگی و چاق کننده دارد.

البته استفاده از آن به همراه دیگر مغزی‌جات برای رفع گرسنگی مفید بوده و از اشتهای کاذب جلوگیری می‌کند. همچنین پسته در بین انواع مغزها از ارزش تغذیه‌ای بالایی برخوردار است.

علاقه‌مندان به خرید بدون واسطه پسته رفسنجان می‌توانند به سایت پسته دات کام مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پسته دات کام

به یاری خداوند و با هدف رساندن بهترین پسته دنیا،پسته رفسنجان بدون واسطه و با نیت (آنچه بر خود میپسندی،بر دیگران نیز بپسند) مجموعه *ایران پسته * فعالیت خود را آغاز کرد. تا طعم پسته ای را که ما در رفسنجان تجربه میکنیم را با شما شریک شده و پسته را در سبد غذایی شما قرار دهیم.

منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی