اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711033425810591

دوره آموزش کاربر ماساژ با مدرک سازمان فنی و حرفه‌ای در موسسه ماساژ ورزمان

کد: 139711033425810591

https://goo.gl/qmKnXd

، تهران , (اخبار رسمی): کاربر ماساژ فنی و حرفه‌ای شغلی است در حوزه بهداشت و ایمنی که در آن فرد شایستگی‌هایی از قبیل رعایت ایمنی و بهداشت، ارزیابی عوامل ناشی از انجام ماساژ، برقراری ارتباط موثر و مطلوب در محیط کار، آمادگی ذهنی و جسمانی ماساژور و به کارگیری ساختار و نحوه قرارگیری آناتومی و عملکرد و رفتار فیزیولوژی است.

دوره آموزش کاربر ماساژ با مدرک سازمان فنی و حرفه ای در موسسه ماساژ ورزمان
دوره آموزش کاربر ماساژ با مدرک سازمان فنی و حرفه‌ای در موسسه ماساژ ورزمان

کاربر ماساژ شغلی است در حوزه بهداشت و ایمنی که در آن فرد شایستگی‌هایی از قبیل رعایت ایمنی و بهداشت، ارزیابی عوامل ناشی از انجام ماساژ، برقراری ارتباط موثر و مطلوب در محیط کار، آمادگی ذهنی و جسمانی ماساژور و به کارگیری ساختار و نحوه قرارگیری آناتومی و عملکرد و رفتار فیزیولوژی اندام، موارد منع استفاده از انجام ماساژ و اجرای ماساژ و روش‌ها و تکنیک‌های آن و انجام ماساژ موضعی و عمومی بدن برآید.

کاربر ماساژ، فردی است که با استفاده از یک سری حرکات و مهارت‌های دستی که به طور منظم و خاص بر روی بافت‌های بدن جهت تأثیر بر سیستم عصبی، عضلانی، پوست، مفاصل و گردش خون حرکاتی را انجام می‌دهد که به رفع تنش‌های عصبی، گرفتگی عضلانی و رفع خستگی‌های جسمی و روحی کمک می‌کند. آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد ورزمان آمادگی دارد کلاس آموزش ماساژ کاربر فنی و حرفه‌ای را با بالاترین کیفیت تدریس زیر نظر اساتید مجرب برگزار کند. کلاس آموزش ماساژ کاربر فنی و حرفه‌ای به صورت تئوری و عملی است و در پایان کلاس هنرجویان می‌توانند یک ساعت ماساژ تخصصی را برای تمام اندام‌های بدن اجرا کنند.

آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد ورزمان دوره آموزش ماساژ کاربر فنی و حرفه‌ای را با اعطای مدرک بین‌المللی ماساژ و مدرک فنی و حرفه‌ای ماساژ کاربر در تمام ماه‌های سال برگزار می‌کند.

کاربر ماساژ چیست؟

کاربر ماساژ اولین دوره ماساژ است که تحت عنوان استاندارد آموزشی علاقه‌مندان به فراگیری ماساژ باید آن را در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای بگذرانند.

طول دوره استاندارد کاربر ماساژ 200 ساعت است و به صورت گروهی، خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می‌شود. کاربران ماساژ کتاب نیز دارند و هنرجویان می‌توانند با مراجعه به انتشارات مخصوصی سازمان فنی و حرفه‌ای کتاب آموزش کاربر ماساژ را تهیه کنند. جزوه کاربر ماساژ توسط مرکز ورزمان به رایگان در اختیار هنرجویان قرار داده خواهد شد و با مطالعه دقیق جزوه کاربر ماساژ می‌توان از آزمون کتبی کاربر ماساژ فنی و حرفه‌ای مطمئن بود. استاندارد کاربر ماساژ فنی و حرفه‌ای برای ماساژورهایی که به صورت تجربی کار می‌کنند و مدرک ندارند بهترین انتخاب است زیرا با دریافت گواهینامه معتبر کاربر ماساژ فنی و حرفه‌ای می‌توانند مجوز مرکز ماساژ را دریافت کنند.

دوره کاربر ماساژ فنی و حرفه‌ای تهران در موسسه آموزش ماساژ ورزمان با تدریس اساتید حرفه‌ای برگزار می‌شود. بهترین تکنیک‌های ماساژ در قالب کلاس‌های آموزش ماساژ عملی با تمرین زیاد آموزش داده می‌شود. هزینه آموزش ماساژ کار مصوب نرخ سازمان فنی و حرفه‌ای است و در ازای شرکت در این دوره می‌توان از کلاس‌های آموزش ماساژ دیگر با تخفیف استفاده کرد. دوره آموزشی کاربر ماساژ را باید قبل از شرکت در شایستگی‌های ماساژ گذراند و سپس برای دوره‌های ماساژ شایستگی فنی و حرفه‌ای اقدام کرد.

آموزش کاربر ماساژ شامل چه مواردی است؟

دوره اموزش کاربر ماساژ فنی و حرفه‌ای شامل موارد تئوری و عملی است. در این کلاس ماساژ موارد زیر آموزش داده می‌شود.

  •     بهداشت و ایمنی ماساژ
  •     اصول و مبانی ماساژ
  •     آناتومی و فیزیولوژی ماساژ
  •     بیومکانیک ماساژ
  •     ارگونومی ماساز
  •     تکنیک‌های ماساژ برای کل بدن
  •     و بسیار مطالب آموزنده دیگر

محل برگزاری دوره:

موسسه ماساژ ورزمان با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه‌ای دوره‌های آموزش ماساژ کاربر فنی و حرفه‌ای را برگزار می‌کند

مدرک کاربر ماساژ از کجا صادر می شود؟

گواهینامه ماساژ کاربر فنی و حرفه‌ای از طرف خود سازمان فنی و حرفه‌ای صادر می‌شود و آموزشگاه هیچ گونه دخالتی در روند صدور مدرک کاربر ماساژ ندارد و مراحل آزمون زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای است.

هزینه آموزش:

هزینه آموزش ماساژ کاربر فنی و حرفه‌ای طبق مصوبه سازمان فنی و حرفه‌ای در سایت www.irantvto.ir برای هر سال از هنرجو اخذ خواهد شد. لیست قیمت دوره‌های آموزش کاربر ماساژ را می‌توان از بخش تماس با ما یا سایت خود سازمان فنی و حرفه‌ای دریافت کرد.

نحوه ثبت نام در کلاس آموزش کاربر ماساژ:

برای شرکت در کلاس کاربر ماساژ سازمان فنی و حرفه‌ای می‌توان به صورت آنلاین یا حضوری اقدام کنند. آموزشگاه ورزمان در شش روز هفته و ساعات اداری آماده ارائه خدمات به هنرجویان است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آموزشگاه ماساژ فنی و حرفه ای آزاد ورزمان

آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای آزاد ورزمان با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور در زمینه برگزاری کلاس آموزش ماساژ و دوره های آموزشی طب سنتی با ارائه مدرک رسمی و معتبر بین المللی با نظارت و تدریس مدرس بین المللی آقای فرشاد فرجوند در شهر تهران فعالیت دارد.سوابق علمی در زمینه ماساژ و همچنین سابقه فعالیت در تیم های ملی ورزشی از مزایای آموزشگاه ماساژ ورزمان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]