اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711063430210904

فروشگاه آنلاین فرش‌های دستباف اصیل ایرانی

رونمایی از سایت دکوفرش با هدف عرضه مستقیم فرش دستباف اصیل ایرانی

کد: 139711063430210904

https://goo.gl/om27o6

، مشهد , (اخبار رسمی): با هدف عرضه مستقیم فرش دستباف اصیل ایرانی و معرفی جایگاه ارزشمند فرش دستباف ایران و حمایت از بافندگان، از سایت دکوفرش به آدرس www.decofarsh.com در تاریخ 6 دی ماه 1397 رونمایی شد.

رونمایی از سایت دکوفرش با هدف عرضه مستقیم فرش دستباف اصیل ایرانی
رونمایی از سایت دکوفرش با هدف عرضه مستقیم فرش دستباف اصیل ایرانی

به گزارش دکوفرش، سایت www.decofarsh.com که یک سایت فروشگاهی است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد عرضه مستقیم فرش دستباف اصیل ایرانی و معرفی جایگاه ارزشمند فرش دستباف ایران و حمایت از بافندگان را تسهیل کند.

امین سامی، مدیر فروش دکوفرش و مهندس محمدی، مدیر عامل دکوفرش در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «تلاش ما در دکوفرش تهیه مستقیم فرش دستباف مرغوب و دارای اصالت ایرانی از تولیدکنندگان و معرفی و فروش آنها در وبسایت است.»

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «در دکوفرش جهت شناساندن فرهنگ و هنر به علاقمندان صنایع دستی، تلاش کرده‌ایم با جذب افراد کارشناس اقدام به تولید مقالات اختصاصی و ارزنده کنیم تا دست ساخته‌های اصیل ایرانی مانند تابلوفرش‌های اصیل، زیورآلات نفیس، گلیم بافی، رودوزی‌ها و بسیاری دیگر را به علاقه‌مندان بشناسانیم. دکوفرش در آینده نزدیک بهترین مکان برای شناخت و خرید آنلاین صنایع دستی، فرش‌های اصیل، کلکسیون، زیورآلات و... هستند.»

گفتنی است دکوفرش، به مناسبت این رونمایی، اقدام به تخفیفاتی در سایت خود کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت دکوفرش به آدرس www.decofarsh.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی دکوفرش

دکوفرش -فروشگاه آنلاین فرش های دستباف اصیل ایرانی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل