اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804303873010904

با حضور جمعی از هنرمندان خراسانی و علاقه‌مندان هنر فرش بافی انجام شد 

افتتاح اولین شوروم دائمی دکوفرش در مشهد

کد: 139804303873010904

http://bit.ly/2SuJtVR

، مشهد , (اخبار رسمی): اولین شوروم دائمی دکوفرش در شهر مشهد در تاریخ 30 تیرماه با حضور جمعی از بافندگان مطرح ایران و علاقه‌مندان هنر فرش ایرانی افتتاح شد.

افتتاح اولین شوروم دائمی دکوفرش در مشهد
شوروم دکوفرش

به گزارش روابط عمومی دکوفرش، اولین شوروم دائمی این شرکت در شهر مشهد، در مراسمی با حضور جمعی از هنرمندان خراسانی و علاقه‌مندان هنر فرش بافی افتتاح شد.

جواد محمدی مدیرعامل شرکت دکوفرش ضمن ابراز خرسندی از استقبال به عمل آمده درشهر مشهد اظهار داشت: به دنبال آن هستیم که در کنار رشد کیفی در محصولات و خدمات، رشد کمی را هم در گستره کاری خود داشته باشیم.

وی با تاکید بر لزوم استمرار توسعه پایدار در کسب و کار، تصریح کرد: حرکت رو به جلو از مهمترین اصول رشد و پیشرفت است و گسترش محدوده فعالیت جزو علائم حرکت رو به جلو محسوب می‌شود.

جواد محمدی گام بعدی را گسترش دکوفرش در تمام نقاط ایران دانست و تشریح کرد: ما قصد داریم که دکوفرش را در تمام نقاط ایران گسترش دهیم تا با این کار بتوانیم زنان بافنده کم درآمد بیشتری را زیر چتر دکوفرش قرار داده باشیم همانطور که قبلا گفتم هدف اصلی ماحمایت از فرش دستباف ایران و بافندگان است.

مدیرعامل شرکت دکوفرش در پایان تاکید کرد: آنچه که امروز اتفاق افتاد بخشی از پازل بزرگی است که سعی در تکمیل آن در صنعت فرش داریم و براساس برنامه دراز مدت از پیش تعریف شده درمسیر آن گام بر می‌داریم.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت www.decofarsh.com مراجعه کنند و جهت بازدید از شوروم باشماره 09199196641 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی دکوفرش

دکوفرش -فروشگاه آنلاین فرش های دستباف اصیل ایرانی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]