اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711153453510904

موزه فرش ایران از چهره‌های جاودان فرش ایران تقدیر می‌کند

کد: 139711153453510904

https://goo.gl/BVYim3

، مشهد , (اخبار رسمی): 24 بهمن ماه امسال در دومین آیین تقدیر از بزرگان فرش دست‌باف ایران و چهل ویکمین سالگرد فعالیت موزه فرش ایران تندیس ویژه‌ای به 2 تن از چهره‌های ممتاز این هنر و صنعت اهدا خواهد شد.

موزه فرش ایران از "چهره های جاودان" فرش ایران تقدیر می کند.
تندیس برای تقدیر

به گزارش دکوفرش به نقل از موزه فرش ایران، بیست و چهارم بهمن ماه امسال در دومین آیین تقدیر از بزرگان فرش دستباف ایران و چهل ویکمین سالگرد فعالیت موزه فرش ایران تندیس ویژه ایی به دو تن از چهره های ممتاز این هنر و صنعت اهدا شد.

برپایه این گزارش در نخستین دوره این رویداد در سال گذشته تندیس جاودان فرش به سه چهره نامدار این حوزه سیروس پرهام و سیاوش آزادی و شیرین صوراسرافیل تقدیم شد. امسال نیز قرار است این تندیس به دو صاحب نام دیگر در هنر و صنعت فرش ایران اهدا شود.

موزه فرش ایران همچنین از تصمیم بر اختصاص دائمی یکی از دیوارهای موزه برای نصب تصاویر این چهره‌های نامدار خبر داده است تا نام و چهره آنان همواره در معرض دید بازدیدکنندگان موزه قرار داشته باشد.

گفتنی است انتخاب این چهره‌ها در گرایش‌های مختلف از جمله پژوهش، بافت، طراحی، مرمت، مجموعه‌داری و موارد مرتبط صورت می‌پذیرد و کسانی به دایره انتخاب راه می‌یابند که فعالیت سودمند و چشمگیری برای این هنر صنعت به انجام رسانده باشند.

این مراسم عصر روز چهارشنبه 24 بهمن 97 در موزه فرش ایران برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی دکوفرش

دکوفرش -فروشگاه آنلاین فرش های دستباف اصیل ایرانی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]