اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803203747810904

عرضه مستقیم فرش دستباف ایرانی در سومین نمایشگاه دکوفرش

سومین نمایشگاه گروه دکوفرش در موزه گنجینه بابل برگزار می‌شود

کد: 139803203747810904

http://bit.ly/2MCbSKb

، مشهد , (اخبار رسمی): دکوفرش جهت رونق بازار فرش دستباف ایرانی که شناسنامه فرهنگ این سرزمین است و حمایت از هنرمندان طراح، رنگرز، فرشباف و سایر تلاشگران زنجیره تولید فرش دستباف و معرفی فرش‌های نقاط مختلف ایران به هموطنان ایرانی، اقدام به برگزاری نمایشگاهی در موزه گنجینه شهر بابل کرده است.

 سومین نمایشگاه گروه دکوفرش در موزه گنجینه بابل برگزار می شود
پوستر سومین نمایشگاه گروه دکوفرش /طراح مهدی اشکانی

در این نمایشگاه فرش که روایت بافت نام دارد، مشتریان می‌توانند در میان انبوهی از فرش‌های عالی گلچین شده که تنوع زیادی در اندازه، رنگ، نقشه و قیمت دارند، فرش مورد پسند خود را در محیطی آرام با کمک مشاوران دکوفرش انتخاب کرده و با قیمتی خوب، به طور مستقیم از تولیدکننده خریداری کنند.

امین سامی،برگزار کننده نمایشگاه هدف اصلی از برگزاری آن را حمایت از فرش دستباف ایران و بافندگان آن دانست؛ «از انجا که این هنر فاخر ایرانی بسیار مهجور مانده است، سعی ما بر آن است که با ارئه این محصولات و در معرض دید قرار دادن آن، بتوانیم این صنعت را رونق ببخشیم.»

 هر تخته از این فرش‌ها توسط کارشناسان خبره دکوفرش با دقت فراوان از میان صدها تخته فرش دیگر به شرط سلامت کامل بافت، انتخاب و در نمایشگاه عرضه شده است. بنابراین مشتریان حتی با دانش فنی اندک درباره فرش، می‌توانند فرش مورد پسند خود را با اطمینان کامل خریداری کنند.

شایان ذکر است که وجوه پرداختی مشتریان سریعاً و نقداً به تولیدکنندگان پرداخت می‌شود تا بی‌واسطه به دست هنرمندان طراح، رنگرز، فرشباف، و سایر تلاشگران زنجیره تولید فرش برسد و قدمی باشد جهت حفظ این هنر ملی.

این نمایشگاه در تاریخ 2 تیرماه 98 در آدرس بابل، خیابان مدرس، چهاراه گنجینه، موزه گنجینه بابل برگزار خواهد شد و تا هفتم  تیر ماه ادامه دارد.

بازدید برای عموم رایگان است و علاقه مندان می‌توانند از ساعت 9 تا 20 برای بازدید از نمایشگاه مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی دکوفرش

دکوفرش -فروشگاه آنلاین فرش های دستباف اصیل ایرانی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع دستی