اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712153538910904

دکوفرش برگزار می‌کند

نمایشگاه عرضه مستقیم فرش دستباف ایرانی

کد: 139712153538910904

https://goo.gl/BQZ9ci

، مشهد , (اخبار رسمی): دکوفرش جهت رونق بازار فرش دستباف ایرانی که شناسنامه فرهنگ این سرزمین است و حمایت از هنرمندان طراح، رنگرز، فرشباف و سایر تلاشگران زنجیره تولید فرش دستباف اقدام به برگزاری نمایشگاهی در گالری رادین در شهر مشهد کرده است.

نمایشگاه عرضه مستقیم فرش دستباف ایرانی
جولانگاه رنگ وبافت گنجینه ای از دستبافت های اصیل ایرانی,در گالری رادین

در این نمایشگاه که جولانگاه رنگ و بافت نام دارد مشتریان می‌توانند در میان انبوهی از فرش‌های عالی گلچین شده که تنوع زیادی در اندازه، رنگ، نقشه و قیمت دارند، فرش مورد پسند خود را در محیطی آرام با کمک مشاوران دکوفرش انتخاب کرده و قیمتی خوب ، به طور مستقیم از تولیدکننده بخرند.

هر تخته از این فرش‌ها توسط کارشناسان خبره دکوفرش با دقت فراوان از میان صدها تخته فرش دیگر به شرط سلامت کامل بافت، انتخاب و در نمایشگاه عرضه شده است. بنابراین مشتریان حتی با دانش فنی اندک درباره فرش، می‌توانند فرش مورد پسند خود با اطمینان کامل خریداری کنند.

شایان ذکر است که وجوه پرداختی مشتریان عزیز سریعاً و نقداً به تولیدکنندگان پرداخت می‌شود تا بی واسطه به دست هنرمندان طراح، رنگرز، فرشباف، و سایر تلاشگران زنجیره تولید فرش برسد و قدمی باشد جهت حفظ این هنر ملی.

این نمایشگاه در تاریخ 17 اسفندماه 97 تا چهارشنبه 22 اسفند برگزار خواهد شد و ساعت بازدید آن از 17 تا 22 در مشهد، بلوار سجاد، حامد جنوبی12، پلاک 108، گالری رادین خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی دکوفرش

دکوفرش -فروشگاه آنلاین فرش های دستباف اصیل ایرانی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]