اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971108343569250

تبلیغات در گوگل از پارتنر رسمی گوگل

کد: 13971108343569250

https://goo.gl/ikAwc7

، تهران , (اخبار رسمی): وی دیجیتال مارکتینگ به عنوان یکی از پیشتازان تبلیغات در گوگل و همچنین پارتنر رسمی گوگل در ایران، سال‌ها است که با افتخار فعالیت می‌کند و در این مدت همیشه تلاش خود را کرده تا بالاترین حد کیفیت در تبلیغات را تضمین کند.

تبلیغات در گوگل را فقط از پارتنر رسمی گوگل بخواهید
تبلیغات در گوگل از پارتنر رسمی گوگل
تبلیغات در گوگل را فقط از پارتنر رسمی گوگل بخواهید
تبلیغات در گوگل از پارتنر رسمی گوگل
تبلیغات در گوگل را فقط از پارتنر رسمی گوگل بخواهید
تبلیغات در گوگل از پارتنر رسمی گوگل

یکی از مزایای پارتنر رسمی گوگل بودن علاوه بر استفاده از امکانات پنل اصلی، امکان استفاده از تخفیف شگفت‌انگیز 150 دلاری برای تبلیغات در گوگل است. گوگل این پیشنهاد را فقط برای پارتنرهای رسمی خود در نظر گرفته است که می‌توان از طریق وی دیجیتال مارکتینگ از این تخفیف مناسب استفاده کرد. برای تشخیص اینکه چه شرکتی پارتنر رسمی گوگل است باید روی لوگوی آن کلیک کرد و وارد صفحه رسمی گوگل شوید تا بتوانید مشخصات کامل شرکت را مشاهده کنید. کیفیت بالا و صرفه جویی هزینه تبلیغات مشتریان، شعار وی دیجیتال مارکتینگ است.هزینه تبلیغات گوگل توسط این مجموعه با نرخ دلار نیوزیلند که امروز 7500 تومان است محاسبه می‌شود که بدون واسطه و دادن حق دلالی دلار برای شارژ حساب مشتریان حساب می‌شود.

شاید باورش سخت باشد اما روزانه بیش از 3.5 میلیارد جستجو در سرویس گوگل انجام می‌شود. شاید بتوان نتیجه گرفت که مشتریان کسب‌وکارها در گوگل هستند! بله در گوگل. اما قرار گرفتن در رتبه‌های اول کار آسانی نیست و زمان و هزینه بسیاری بالایی را می‌خواهد. حتماً شنیده‌اید که اگر می‌خواهید هرگز دیده نشوید به صفحه دوم گوگل بروید! بله بیش از 90 درصد جستجوگران هرگز به انتهای صفحه اول هم نمی‌روند چه برسد به صفحه دوم! برای همین رقابت بر روی چند لینک اول بسیار داغ است. شاید نتوان در مدت کوتاه و با صرف هزینه مناسب به‌سرعت در بین نتایج اول گوگل بود و سیل مشتریان را به سمت خود سرازیر کرد، اما با استفاده از امکانات تبلیغات در گوگل (google adwords)، می‌توان ظرف چند ساعت در بین 3 نتیجه اول گوگل بود و فروش را چند برابر کرد. بله با گوگل ادوردز فقط چند ساعت تا مشتریان هدف فاصله دارید.

چرا تبلیغات در گوگل اثربخش‌تر از سرویس‌های تبلیغاتی داخلی است؟

در سال 2015 گوگل بیش از 67.49 بیلیون دلار از تبلیغات خود درآمد داشته است. هیجان‌انگیز است نه؟ این آمار نشان می‌دهد افراد بسیاری در حال استفاده از گوگل ادوردز هستند، که همین نشان می‌دهد تبلیغات در گوگل یکی از شیوه‌های تبلیغاتی مؤثر در میان سایر روش‌ها است. گوگل ادوردز نوعی از تبلیغات کلیکی یا CPC است و در این روش شخص تبیلغ دهنده فقط به ازای کلیک روی تبلیغ و ورود کاربر به وب‌سایت پول پرداخت می‌کند، پس نیاز نیست نگران هدر رفتن پول خود باشند. با توجه به نتایج نامناسب تبلیغات کلیکی در ایران، تبلیغات در گوگل نتایج باورنکردنی برای کسب‌وکارها داشته است و همین باعث محبوبیت این سرویس جذاب شده است.

خدمات هیجان‌انگیز وی دیجیتال مارکتینگ 

به تمامی کسب وکارهایی که روش‌های تبلیغاتی کی و نتیجه دلخواه را نگرفتند پیشنهاد می‌شود تبلیغات در گوگل را با وی دیجیتال مارکتیگ تجربه کنند. این مجموعه پلن‌ها و برنامه‌های متنوعی دارد. می‌توان مدیریت و اجرای کامل تبلیغات را به متخصصان رسمی این مجموعه سپرد و گزارش روزانه عملکرد کمپین را دریافت کرد. حتی می‌توان تمامی مراحل اجرایی کمپین را خودتان انجام دهید و این مجموعه فقط حساب کسب و کار را شارژ کند. علاوه بر این موارد می‌توان از پیشنهاد ویژه این مجموعه که 150 دلار شارژ رایگان است هم استفاده کرد. این تخفیف شگفت‌انگیز را فقط پارتنرهای رسمی گوگل می‌توانند دریافت کنند پس توصیه می‌شود از این فرصت طلایی استفاده شود.

مزایای استفاده از خدمات گوگل ادوردز وی دیجیتال مارکتینگ

  1. انتخاب بهترین کلمات کلیدی با توجه به وضعیت رقبا
  2. انتخاب مناسب‌ترین متن تبلیغ برای افزایش کلیک
  3. بررسی مداوم تبلیغ
  4. ایجاد گروه‌های تبلیغاتی متفاوت
  5. تنظیم دستی بودجه برای استفاده بهینه از بودجه
  6. ارسال آمار کمپین‌ها به آنالیتیکس
  7. پشتیبانی قوی توسط متخصصان تبلیغات در گوگل

۱۰۰% گارانتی بازگشت وجه

! وی دیجی مارکتینگ یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های تبلیغ در گوگل کشور این امکان را در اختیار مشتریان خود قرار داده است تا در صورت نارضایتی از روند اجرای تبلیغات گوگل به هر دلیلی می‌توانند مبلغ باقیمانده در حساب گوگل خود را پس بگیرند.

چرا تبلیغات اسپانسر اینستاگرام هوشمندانه‌ترین شیوه تبلیغات در اینستاگرام است؟

فیس‌بوک به عنوان کمپانی مادر اینستاگرام، سیستم تبلیغاتی را برای کسب‌وکارها فراهم کرده است که از طریق دسترسی به این داشبورد می‌توانند کمیپن‌های تبلیغاتی را اجرا و مدیریت کنند.

استفاده از اطلاعات طبقه‌بندی شده کاربران اینستاگرام و انتخاب تارگت صحیح برای اجرای کمیپن‌های تبلیغاتی، امتیاز بی‌نظیری را به کسب‌وکارها داده است. 

در تبلیغات در اینستاگرام کاربران ویژگی‌هایی مختلفی مانند موقعیت جغرافیایی، سن و جنسیت، زبان، جمعیت شناختی و علایق و رفتارها قابل انتخاب هستند. پس از ایجاد کمیپن تبلیغاتی، کاربران مورد هدف بدون آنکه صفحه را فالوو کرده باشند، پیام و تبلیغات را در صفحه home یا استوری خود می‌بینند. می‌توان صفر تا صد اجرای کمپین خود را به وی دیجی مارکتینگ سپرد تا بابت اجرای موثر و هدفمند تبلیغات خیال شما راحت شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعرفه‌ها و شرایط و همچنین مشاهده نمونه کارهای تبلیغات اسپانسری اینستاگرام می‌توانند به سایت وی دیجیتال مارکتینگ مراجعه و به قسمت نمونه تبلیغات اینستاگرام بروند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وی دیجی مارکتینگ

شرکت وی دیجی مارکتینگ، مشاور و مجری دیجیتال مارکتینگ وی دیجی مارکتینگ تنها پارتنر رسمی گوگل در ایران می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]