اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980410381529250

تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز تضمینی برای کسب و کار موفق

کد: 13980410381529250

http://bit.ly/2LMqKDF

، تهران , (اخبار رسمی): این روزها خیلی‌ها به این باور رسیده‌اند که حضور در عرصه فروش اینترنتی بسیار سودآور است و به فکر طراحی سایت، راه اندازی شبکه‌های اجتماعی، تبلیغ در اینستاگرام با تعرفه مناسب و البته تبلیغات گوگل مؤثر افتاده‌اند. اما سوال این است که چگونه می‌توان در این حوزه به موفقیت دست یافت.

تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز تضمینی برای کسب و کار موفق
تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز تضمینی برای کسب و کار موفق

یکی از خبرهای داغ و عجیبی که این روزها در شبکه‌های مختلف خبری و اینترنتی زیاد به چشم می‌خورد آشفتگی بازار کسب و کارهاست. پراکندگی قیمت گذاری‌ها، عدم اطمینان مردم برای خرید و حتی ترس مدیریت بودجه چه از سوی خریداران و چه از سوی فروشندگان به وضوح دیده می‌شود. کسب و کارها و فروشندگان سعی می‌کنند از هر طریقی بازده فروش خود را بالا ببرند و آن قدر به این در و آن در می‌زنند تا خریداران را مجاب کنند که بهترین انتخاب خود را پیش رو دارند. خیلی‌ها به این باور رسیده‌اند که حضور در عرصه فروش اینترنتی بسیار سودآور است و به فکر طراحی سایت، راه اندازی شبکه‌های اجتماعی، تبلیغ در اینستاگرام با تعرفه مناسب و البته تبلیغات گوگل مؤثر افتاده‌اند.

امروزه خیلی‌ها به عنوان یک کاربر در دنیای مجازی، تمایل دارند که به جای درگیر شدن مستقیم با فروشندگان، بیشتر نیاز خود را از طریق فضای مجازی برطرف کنند و کم نیستند افرادی که امروزه خرید اینترنتی را به خرید حضوری ترجیح می‌دهند.

حال سوأل اینجاست که هر شخصی که شرکت و کسب و کاری برای خود دارد چگونه می‌تواند در این رقابت تنگاتنگ پیروز شود. چگونه می‌تواند مشتریان را مجاب کند که کالای او را خریداری کنند و یا حتی از خدماتی که ارائه می‌دهد استفاده کنند.

شاید خیلی‌ها گمان کنند پروسه پیچیده‌ای پیش رو دارند؛ ولی در حقیقت همه چیز به دانش فروش شخص برمی‌گردد. تبلیغات کلیکی گوگل و به اصطلاح همان تبلیغات گوگل ادوردز یکی از بهترین روش‌ها برای مطرح سازی برند و کسب و کار است. داشتن دانش لازم در این زمینه کمک می‌کند تا بتوان بهترین تبلیغ را برای کسب و کار خود طراحی کرد.

تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز یا همان PPC معروف، مدلی موفق در دنیای بازاریابی است که در آن بودجه‌ای، برای تبلیغات در نظر گرفته می‌شود و به ازای هر بار کلیک روی تبلیغات، هزینه تبلیغ ارزیابی می‌شود. این روش یکی از مؤثرترین روش‌ها برای افزایش بازدید وب سایت و البته فروش اینترنتی خواهد بود.

احتمالا خیلی‌ها به عنوان یک کاربر بخواهند بدانند تبلیغات گوگل به چه صورت است. اگر شخصی کلمه‌ کلیدی همچون «سفارش غذا» در اینترنت سرچ کند.

احتمالا در لینک اول تبلیغ شرکتی را  خواهد دید که گزینه AD سمت چپ لینک قرار دارد. منظور از تبلیغ کلیکی گوگل همین نوع تبلیغ است که به ازای هر بار کلیک روی این تبلیغ، هزینه محاسبه می‌شود.

در هر ثانیه بالای 40 هزار جستجو در گوگل انجام می‌شود و این یعنی چیزی حدود 4 میلیارد جستجو در روز که رقم قابل توجهی است. یعنی افراد زیادی هستند که گوگل را به عنوان مرجعی برای جستجوهای خود می‌شناسند و همین امر گوگل را به مکانی خوب برای تبلیغ هر کسب و کاری تبدیل کرده است چون افراد با هر دانش و هر حرفه‌ای به گوگل دسترسی دارند و همین امر گوگل را به بزرگترین بازار دیجیتال موجود تبدیل کرده است که می‌توان با اندکی تدبیر و هوش بهترین بهره را از آن برد.

تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز در حقیقت به این معناست که شاید کاربران تبلیغات را مشاهده کنند ولی تا زمانی که بر روی تبلیغات کلیک نکنند هزینه‌ای از تبلیغات‌دهنده کسر نمی‌شود. در نتیجه هزینه تبلیغات در گوکل ادوردز بسیار دقیق و به جا محاسبه می‌شود و هیچ چیز اضافه‌ای کسر نمی‌شود و تنها با به دست آوردن یک مشتری بالقوه است که باید هزینه‌ای پرداخت شود.

پیش از این تبلیغات بنری در تعدادی از سایت‌های پر بازدید قرار می‌گرفت که البته شاید بازدیدها زیاد بودند ولی هدفمندسازی دقیقی روی بازدیدها صورت نمی‌گرفت ولی در تبلیغ گوگل ادز، می‌توان تبلیغات خود را در کلمات کلیدی پربازدید و خاص کسب و کار خود به نمایش گذاشت و در نتیجه وقتی کاربران آن کلمات را سرچ می‌کنند لینک تبلیغ را خواهند دید و بر روی آن کلیک کرده و به سایت و فروشگاه هدایت می‌شوند.

در تبلیغات بنری بهتر است تبلیغات خود را در سایت‌های پربازدید با موضوع مرتبط قرار داد تا بازخوردی متناسب با عملکرد سایت خود به دست آورد. ترجیح گوگل این است که تبلیغات بنری در سایت‌هایی با موضوع مرتبط قرار گیرد و البته طبیعی است که کاربرانی که به این سایت‌ها مراجعه می‌کنند صد در صد با آن حرفه و کسب و کار در تعامل خواهند بود.

یافتن کلمات کلیدی مناسب برای تبلیغات کلیکی گوگل

جالب است بدانید که در تبلیغات کلیکی گوگل انتخاب کلمات کلیدی مناسب بسیار حائز اهمیت است. برای اینکه بتوان کلمات کلیدی مناسبی را پیدا کرد زمان زیادی را باید صرف کرد. باید در طی چندین مرحله کلمات کلیدی را مورد تست و آزمون قرار داد تا بتوان کلماتی با سرچ و هزینه مناسب را یافت که بهترین بازخورد را به همراه داشته باشد. شاید در گام‌های اول نتیجه مطلوبی حاصل نشود ولی باید در نظر داشت که شخص باید بتواند نتایج حاصله را ارزیابی کند تا بتواند کلمات مناسب برای کسب و کار خود را بیابد. پیش از تبلیغات در گوگل باید لیست کلمات کلیدی مرتبط با شرکت و برند خود را جمع آوری کرد و در خاطر داشت که کلمات کلیدی پر مخاطب هزینه تبلیغات بالاتری دارند، بهتر است کلمات کلیدی با جستجوی مناسب و طول کافی را انتخاب کرد تا ضمن پرداخت هزینه کمتر، از مزایای آن بهره‌مند شد، چرا که رقبای کمتری از این کلمات استفاده می‌کنند و در نتیجه هزینه تبلیغات کلیکی کاهش خواهد یافت. تنها کافی است چند سری لیست کلمات کلیدی خود را اصلاح کرد تا بهترین لیست را برای خود ترتیب داد.

کاربرانی که در موتورهای جستجو گشت و گذار می‌کنند، مشتریان بالقوه‌ای هستند که به دنبال محصول یا خدماتی در بستر اینترنت هستند، باید بتوان با یک تجزیه و تحلیل هوشمندانه کلمات کلیدی مناسب را یافت و آنها را برای تبلیغات خود انتخاب کرد. همواره باید به خاطر داشت که این خود کسب‌وکار و مدیران آن هستند که می‌تواند این جستجوگران وب را به مشتریان بالقوه تبدیل کنند.

برای اینکه بتوان عملکرد خوبی در تبلیغات گوگل از خود نشان داد بهتر است در این زمینه دانش کافی را به دست آورد. وی دیجیتال مارکتینگ یکی از فعالان در عرصه دیجیتال مارکتینگ است که می‌تواند در زمینه تبلیغات گوگل ادوردز، تبلیغات در اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی کمک شایانی به کسب‌وکارها و علاقه‌مندان کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وی دیجی مارکتینگ

شرکت وی دیجی مارکتینگ، مشاور و مجری دیجیتال مارکتینگ وی دیجی مارکتینگ تنها پارتنر رسمی گوگل در ایران می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]