اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980410381489250

تبلیغات اینستاگرام؛ عصر جدید دیجیتال مارکتینگ

کد: 13980410381489250

http://bit.ly/2LNldgn

، تهران , (اخبار رسمی): تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند برای هر کسب و کاری مفید باشد. برای موفقیت در این امر بهتر است نسبت به تبلیغات در این محیط اطلاعات کاملی داشت و یا از کسانی که در این زمینه خدمات ارائه می‌دهند، کمک گرفت.

تبلیغات اینستاگرام؛ عصر جدید دیجیتال مارکتینگ
تبلیغات اینستاگرام؛ عصر جدید دیجیتال مارکتینگ

افراد بعنوان یک تبلیغ کننده ممکن است تبلیغات خود را در شبکه نمایشی و جستجوی گوگل به نمایش بگذارند، حتی ممکن است از توییتر، لینکدین، فیسبوک و حتی سایر شبکه‌های اجتماعی برای معرفی کسب و کار خود استفاده کنند. ممکن است که جزو آن دسته از افرادی باشند که کمپی‌نهای تبلیغاتی زیادی راه اندازی کرده‌ ولی هنوز از تبلیغات در اینستاگرام مطمئن نیستند چرا که از ROI حاصله اطمینان ندارند.

این افراد باید بدانند که امروز زمان نادیده گرفتن اینستاگرام نیست! شاید ایسنتاگرام دارای تاریخچه کمتری نسبت به فیسبوک است، اما اینستاگرام همواره در هر جمع و قشری حضور دارد. اینستاگرام یک پلتفرم برای نمایش اتفاقات بصورت بصری با فرمت‌های مختلف است و بسیاری از تبلیغ کنندگان ROI بالاتری را با استفاده از این کانال تبلیغاتی بدست آورده‌اند.

تصور غالب افراد و حتی بسیاری از مدیران دیجیتال مارکتینگ از تبلیغات در اینستاگرام تبلیغات اسپانسری است. یعنی تبلیغ در صفحه فردی مشهور و یا صفحه‌ای با فالوور بالا. اما اینستاگرام امکان تبلیغات ویژه‌ای برای کسب و کارها فراهم آورده که شرکت‌های بسیار محدودی در ایران آن را ارائه می‌کنند و آن تبلیغات اسپانسری است. می‌توان اطلاعات مربوط به آن را از صفحه رسمی تبلیغات اینستاگرام مطالعه کرد.

در حال حاضر اینستاگرام 800 میلیون کاربر فعال دارد که میزان رشد سریع آن از سال 2013 بسیار چشمگیر است.

با وجود اینکه در طول روز کاربران زیادی بر روی اینستاگرام فعالیت می‌کنند، چگونه می‌توان با این برنامه یک کسب و کار را برندسازی و برجسته کرد؟

این درست زمانی است که تبلیغات اینستاگرام نقش ایفا می‌کند. اینستاگرام محبوبیتی نظیر فیسبوک دارد و تأثیرگذاری آن بر روی کاربران غیرقابل انکار است. تبلیغات در اینستاگرام باعث می‌شود تا محصولات به افراد مناسب، در زمان مناسب با پیام و تصویر درست نشان داده شود.

تبلیغات در اینستاگرام باعث می‌شود تا افراد محتوای اسپانسری را در راستای دستیابی به مخاطبان بزرگتر و هدفمند بکار بگیرند. اینستاگرام برای ارتقای نام تجاری، دستیابی به ترافیک سایت و البته تولید مشتری بالقوه استفاده می‌شود. باید در نظر داشت که اینستاگرام پلتفرمی بصری است و تبلیغات متنی از طریق آن تأثیرگذاری کمتری دارد. بنابراین به تصاویر و ویدیو به همراه متن برای دستیابی به مخاطبان از طریق اینستاگرام نیاز است.

طبق آمار بدست آمده 60 درصد از مردم مدعی هستند که محصولات جدید را از طریق پلتفرم اینستاگرام می‌شناسند و 75 درصد از بازدیدکنندگان این پلتفرم می‌گویند که از پست‌های اینستاگرام الهامات زیادی خواهند گرفت. افرادی که تمایل دارند تبلیغات موفقی در اینستاگرام انجام دهند بهتر است آموزش تبلیغات در اینستاگرام را مطالعه کنند.

بهتر است اول این سوال را از خود پرسید که آیا تبلیغات اینستاگرام برای هر کسب و کار مناسب است؟

در راستای پاسخ به این سوأل، بهتر است از خود پرسید که چه کاربرانی در اینستاگرام هستند؟ آیا فقط نوجوانان، علاقمند به اینستاگرام هستند؟ چه دستورالعمل‌هایی را در اینستاگرام باید دنبال کرد؟ در برابر کاربران با سنین بالاتر چه واکنشی باید از خود بروز داد و چگونه می‌توان از همه قشری کاربر جذب کرد؟

آیا کسب و کاری دارید که نیازمند به جذب افراد مسن‌تر است؟ متأسفانه ماهیت اینستاگرام به گونه‌ای است که تمایل به جذب مخاطبان جوان‌تر دارد، بعبارتی کاربرانی که در محدوده سنی 18-29 سال هستند حدود 55%، کاربرانی که بین سنین 30-49 سال هستند حدود 28% و تنها 11% کاربران اینستاگرام بین سنین 50 تا 64 هستند و 4% هم بزرگسالان بالای 65 سال را در بر می‌گیرد.

طبق آمار بدست آمده 32% کاربران اینستاگرام در مناطق شهری زندگی می‌کنند، 28% کاربران در حومه‌ها و 18% کاربران در کشور مدنظر زندگی می‌کنند. در حالی که زنان بیشتر از مردان در اینستاگرام حضور دارند، شکاف جنسیتی در این پلتفرم زیاد بزرگ نیست.

اگر هیچ کدام از این شرایط در جذب مخاطبان تأثیرگذار نیست و محدودیتی برای کسب و کار ندارد، تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند فرصت خوبی باشد. این پلتفرم همواره در حال رشد است و اگر 4% بزرگسالان بالای 65 سال، مخاطب مدنظر هستند، می‌توان مستقیما این رنج سنی را مورد هدف قرار داد.

همانند سایر شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام به افراد امکان کنترل و هدف قرار دادن جنسیت، محدوده سنی، مکان و رفتارهای مخاطبان را می‌دهد. بدین ترتیب می‌توان مخاطب خاصی را هدف قرار داد، در نتیجه تبلیغات تنها به افراد خاصی نشان داده خواهد شد.

واقعیت این است که اینستاگرام از داده‌های جمعیت شناسی فیسبوک برای هدف قرار دادن مخاطبان در تبلیغات استفاده می‌کند. این امر باعث می‌شود تا اینستاگرام ابزار با ارزشی برای تبلیغ کنندگانی که بدنبال مخاطبان خود هستند باشد، چرا که فیسبوک در حال حاضر دارای تاریخچه کامل و هدفمندسازی شده از جمعیت شناسی است.

هزینه تبلیغات در اینستاگرام چقدر است؟

پاسخ به این سوأل کمی پیچیده است چراکه هزینه‌ها بر مبنای عوامل مختلفی تعیین می‌شوند که توسط پلتفرم نشان داده نمی‌شوند. هزینه‌ها براساس مدل (هزینه هر کلیک) CPC و CPM (هزینه هر تبدیل) مشخص می‌شود و بدین ترتیب تعرفه تبلیغات در اینستاگرام تعیین می‌شود.

باید توجه داشت که همه چیز از مخاطبان گرفته تا بازخورد تبلیغ، بر روی تبلیغ اینستاگرام تأثیرگذار خواهد بود. باید بتوان بدرستی نحوه عملکرد تبلیغات اینستاگرام را درک کرد. اکثر تبلیغ کنندگان متوجه شده‌اند که تبلیغات در اینستاگرام باعث مشارکت بالایی توسط مخاطبان می‌شود که البته باعث می‌شود هزینه تبلیغات در اینستاگرام نسبت به فیسبوک بالاتر برآورد شود.

افراد بعنوان یک تبلیغ کننده باید بر نحوه اختصاص بودجه خود کنترل دقیقی بخرج دهند. بعنوان مثال می‌توان یک بودجه روزانه را انتخاب کرد تا هزینه صرف شده در هر روز در طول عمر تبلیغ قابل کنترل و بررسی باشد.

یکی دیگر از روش‌های کنترل هزینه تبلیغات در اینستاگرام این است که برای خود برنامه تبلیغاتی تنظیم کرد، بدین صورت که ساعات مشخصی از روز را برای اجرای تبلیغات خود تعیین کرد. می‌توان بر روی تبلیغ خود لینک قرار داد و ساعات نمایش تبلیغ و میزان هزینه پرداختی را بصورت دستی یا خودکار مدیریت کرد.

6 راه آسان برای شروع تبلیغات در اینستاگرام

در ابتدا یادگیری و استفاده از پلتفرم تبلیغاتی جدید ممکن است کمی دشوار بنظر برسد. مسأله امیدوارکننده اینجاست که اگر افراد تبلیغات در فیسبوک را انجام داده باشند، کار برای آنها دشوار نخواهد بود. در واقع تبلیغات در اینستاگرام را می‌توان از طریق مدیریت آگهی در فیسبوک پیکربندی کرد.

شروع تبلیغات در اینستاگرام

  1. به بخش مدیریت تبلیغات فیسبوک وارد شوید. توجه کنید که هیچ بخش مدیریت خاصی برای تبلیغات اینستاگرام وجود ندارد و تبلیغات اینستاگرام از طریق رابط کاربری Facebook Ads مدیریت می‌شود.
  2. هدف بازاریابی خود را تنظیم کنید.
  3. مخاطب هدف خود را پیاده‌سازی کنید.
  4. مکان‌های تبلیغاتی خود را انتخاب کنید.
  5. بودجه و برنامه تبلیغاتی خود را تنظیم کنید.
  6. تبلیغ اینستاگرام خود را ایجاد کنید.

این شش مرحله در ایجاد یک تبلیغ اینستاگرام موفق به افراد کمک خواهد کرد.

باید بتوان طراحی تبلیغات اینستاگرام را به نحوی انجام داد که مخاطبان هدف را جذب و به همان میزان تأثیرگذار و جذاب بود.

تبلیغات در اینستاگرام همچون تبلیغ در گوگل ادز کمک می‌کند تا بتوان محصولات و کسب و کار خود را به مردم شناساند و البته تبدیل‌های موفقی برای سایت خود دریافت کرد. در نهایت می‌توان با ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ کسب و کار خود را به برندی موفق در حوزه کاری خود تبدیل کرد.

وی دیجیتال مارکتینگ بعنوان یکی از فعالان دنیای مارکتینگ بهترین خدمات را در حوزه تبلیغات در گوگل، اینستاگرام و فیسبوک ارائه می‌دهد. همیشه به خاطر بسپارید که برای موفقیت در هر کاری، باید زمینه‌های لازم را فراهم آورد. داشتن اطلاعات کافی در این امر بی تأثیر نخواهد بود.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت وی دیجی مارکتینگ به آدرس vdigimarketing.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وی دیجی مارکتینگ

شرکت وی دیجی مارکتینگ، مشاور و مجری دیجیتال مارکتینگ وی دیجی مارکتینگ تنها پارتنر رسمی گوگل در ایران می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]