اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980410381479250

ترفندهای تبلیغات در اینستاگرام

کد: 13980410381479250

http://bit.ly/2LK75UR

، تهران , (اخبار رسمی): شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام مخصوصا در ایران بسیار محبوب و پرمخاطب است. تعداد بسیار زیادی از مردم در سراسر دنیا از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند و تبلیغات در آن به یک موضوع مهم تبدیل شده است.

ترفندهای تبلیغات در اینستاگرام
ترفندهای تبلیغات در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب در حال حاضر است. در هر خانواده‌ای حتما نشانی از اینستاگرام مشاهده خواهد شد. این یعنی قشر زیادی از مردم با این کانال تبلیغاتی در ارتباط هستند و همین امر تبلیغات اینستاگرام را به گزینه‌ای محبوب برای تبلیغات مبدل می‌کند.

اینستاگرام بعنوان یک کانال تبلیغاتی خوب می‌تواند بهترین گزینه برای برندسازی و گسترس کسب و کار باشد. برای تبلیغات اینستاگرام رایگان بهتر است از ابزارهای رایگان اینستاگرام بهره گرفت. ساخت اکانت تجاری یکی از امکاناتی است که اینستاگرام مهیا کرده است، این اکانت به فالوورها اجازه می‌دهد بتوانند با با فرد ارتباط برقرار کنند چه از طریق تماس، چه ازطریق پیام و چه از طریق ایمیل. ساخت چنین اکانتی کمک می‌کند تا فهمید که فالورها چه میزان به محتوا و برند علاقمند هستند.

در بسیاری از مواقع اکانت‌هایی در اینستاگرام دیده شده که دارای فالورهای زیادی هستند و تبلیغات زیادی را از پیج‌های مختلف به نمایش می‌گذارند. با شناسایی پیج‌هایی که دنبال کننده‌های بالایی دارند و البته برای حیطه کاری یک فرد مناسب هستند، می‌توان فرصت مناسبی برای برندسازی و معرفی کسب و کار فراهم کرد.

یکی از ترفندهای تبلیغاتی در اینستاگرام تبلیغات بازدیدی آن است. با توجه به اینکه با هر بار نمایش کلیپ در اینستاگرام به تعداد بازدیدهای آن افزوده می‌شود، می‌توان تبلیغ ویدیویی را طراحی کرد و در پیج‌های پرمخاطب نمایش داد. در این حالت تعرفه تبلیغات در اینستاگرام براساس تعداد بازدیدها محاسبه می‌شود.

نوعی دیگر از تبلیغات در اینستاگرام تبلیغات ساعتی است در این حالت تبلیغات در پیج مورد نظر قرار می‌گیرد و هزینه تبلیغات در اینستاگرام براساس مدت زمان نمایش تبلیغ محاسبه می‌شود که البته در هر پیجی می‌تواند متفاوت باشد.

بهتر است به این نکته توجه شود که نرم افزارهایی وجود دارند که تعداد فالورها و لایک و بازدید تبلیغ و ویدیو را بصورت فیک افزایش می‌دهند، بنابراین تبلیغات را باید در پیج‌های معتبر نشر داد و به شرکت‌های معتبر همچون وی دیجیتال مارکتینگ در این زمینه مراجعه کرد.

وقتی فردی تمایل دارد تبلیغات را در پیجی قرار دهد باید توجه کند که تبلیغ چه مدت بر روی پیج قرار خواهد گرفت، اینستاگرامرها قوانین متفاوتی برای پیج دارند، در چنین حالتی مطمئنا هزینه‌ها براساس زمانی که درخواست شده تعیین خواهد شد. می‌توان زمان نمایش تبلیغات را در زمان‌هایی که معمولا بازدید بیشتری صورت می‌گیرد انجام داد.

یکی از روش‌هایی که می‌توان زمان نمایش تبلیغات را در اینستاگرام مدیریت کرد بدین صورت است که باید از اینستاگرامر پیج خواست تا زمانی که برای نمایش تبلیغات خریداری شده را به چند قسمت بشکند، یعنی اگر برای یک ساعت هزینه پرداخت شده می‌توان گفت که پست را در دو نیم ساعت و در زمان‌های مختلف نمایش دهد. البته حتما باید از معتبر بودن پیجی که قرار است برای تبلیغات اینستاگرام در آن هزینه کرد، اطمینان حاصل شود.

افرادی که پیش از این ساخت اکانت گوگل ادز و تبلیغ گوگل را امتحان کرده‌اند حتما می‌دانند که تبلیغات در اینستاگرام به نسبت هزینه کمتری به همراه دارد ولی در مقابل افراد زیادی تبلیغات را مشاهده خواهند کرد. برای اینکه در راستای تبلیغات در اینستاگرام، فروش بیشتری هم کسب شود بهتر است تبلیغات خود را در پیجهای مرتبط با پیج خود به نمایش گذاشت.

نمی‌توان در زیرنویس پست‌ها لینک سایت قرار داد. تنها در بیوگرافی پیج اینستاگرام این امکان وجود دارد. همچنین در ازای پرداخت هزینه می‌توان از پیج‌های معتبر و مرتبط خواست تا لینک موردنظر را در بیو قرار دهند. البته باید هنگام درج تبلیغ حتما از فالورها خواست تا لینک را از بیو دنبال کنند.

مطمئنا وقتی به پیجی تبلیغاتی سفارش داده می‌شود تعرفه تبلیغات آن مشخص خواهد شد و حتما برای تبلیغات هفتگی یا ماهانه می‌توان تخفیف گرفت. بیشتر اینستاگرامرها شرایط خاصی را برای مشتریان خود درنظر می‌گیرند، باید این شرایط را جویا شد تا بتوان در یک روند برد برد قرار گرفت.

فرض کنید در حوزه تجهیزات امنیتی با برندی معروف مثل هایکویژن فعالیت می‌کنید مطمئنا مهم است که در پیجی که تبلیغ انجام می‌شود رقبا همچون داهووا حضور نداشته یا برجسته‌تر نباشند، پس همیشه از اینستاگرامرهای پیج‌های تبلیغاتی باید درباره باقی مشتریان سوأل کرد تا مطمئن شد رقبا در آن پیج تبلیغ نمی‌کنند.

اینستاگرام یکی از ابزارهای تبلیغاتی فوق العاده کارآمد در دهه حاضر است. باید بتوان اطلاعات کافی را درباره این پلتفرم کسب کرد تا پیجی قدرتمند و البته موفق برای خود راه اندازی کرد. داشتن پیجی قوی و البته با محتوای خوب در جذب مخاطب و حفظ فالورها بسیار حائز اهمیت است بنابراین محتواهایی جذاب با تصاویری تأثیرگذار باید در پیج قرار داد.

اکنون نوبت به آن رسیده که مسیر تبلیغات را تعیین کرد و البته با چشمی باز در دنیای دیجیتال مارکتینگ گام برداشت. دنیای مارکتینگ، راهی برای دستیابی به پیشرفت‌ها و موفقیت‌هاست که البته نحوه ورود به این دنیا نیز می‌تواند موفقیت را رقم زند. وی دیجیتال مارکتینگ بعنوان یک شرکت فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ می‌تواند بهترین گزینه‌های تبلیغاتی را پیش رو بگذارد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت وی دیجی مارکتینگ به ادرس vdigimarketing.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وی دیجی مارکتینگ

شرکت وی دیجی مارکتینگ، مشاور و مجری دیجیتال مارکتینگ وی دیجی مارکتینگ تنها پارتنر رسمی گوگل در ایران می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]