اطلاعات تماس
  • 021883*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711083435810923

دسترسی مردم و صاحبان کسب و کار به خدمات مشاوره حقوقی آسان می‌شود

کد: 139711083435810923

https://goo.gl/et4kNY

، تهران , (اخبار رسمی): هم اکنون بیش از ۵۰۰ هزار شرکت و حدود ۳ میلیون واحد صنفی فعال در محیط اقتصادی ایران، فعالیت دارند که بسته به فعالیت خود نیازمند مشاوره‌های مالی، بانکی، مالیاتی، حقوقی و ... هستند.

دسترسی مردم و صاحبان کسب و کار به خدمات مشاوره حقوقی آسان می‌شود
دسترسی مردم و صاحبان کسب و کار به خدمات مشاوره حقوقی آسان می‌شود

علاوه بر جامعه فعالان اقتصادی و کسبه، سایر افراد و اقشار مردم نیز به مشاوره و خدمات حقوقی مختلف و متنوعی، نیاز دارند.

در عصر رسانه‌های دیجیتال که دسترسی به افراد متخصص، دیگر لزوما از طریق دیدار رو در رو، صورت نمی‌گیرد حذف رفت و آمدهای درون و برون شهری یکی از ضروریات است چرا که از نگاه مدیران و کسبه و سایر اقشار مردم، اختصاص بخش زیادی از وقت روزانه به رفت و آمد تا دفتر وکلاء مشاوران و‌ کارشناسان، توجیه اقتصادی ندارد و آنها را از فکر کردن به اهداف و امور مهم‌شان باز می‌دارد.

 به همین دلیل، خلا یک سامانه ارائه خدمات تجمیع شده‌ی مشاوره‌ حقوقی توسط مشاور حقوقی کارکشته و مجرب به شدت، احساس می‌شد.

صادق رئیسی کیا و‌ مهدی قاسمی با درک این نیاز اساسی تلاش کردند تا با ارائه‌ی راهکارهای حقوقی مناسب، امنیت و آرامش خاطر مضاعفی برای مدیران و فعالان اقتصادی به ارمغان بیاورد. آنها که سوابق مدیریتی در بنگاه های متعدد را داشتند از سال ۱۳۸۸ گروه حقوقی برهان را به منظور ارائه مشاوره و خدمات یکپارچه حقوقی به فعالان اقتصادی پایه‌گذاری کردند.

آنها دریافته بودند نا آگاهی در مسایل مالیاتی، ثبتی، بیمه‌ای، بانکی و.... کسب و کارها را دچار مشکل کرده و از اهداف اصلی خودشان دور می‌سازد. برای حل هر یک از این مشکلات، معمولاً باید به وکیل، مشاور و کارشناس متخصص آن حوزه مراجعه کرد و از طرف دیگر رفع این مشکلات منوط به صرف هزینه و وقت بسیار است.

گروه حقوقی برهان با شناسایی این مشکلات و نیازها در جهت ارایه پاسخ و ساماندهی آنها پس از تحقیق و بررسی‌های میدانی به این نتیجه رسیدند که فعالان اقتصادی  و کسبه حداقل در ۲۰ حوزه مختلف نیازمند مشاوره‌های تخصصی هستند.

مشکلات مالیاتی، شهرداری‌، بیمه‌ای، بانکی، تنظیم قراردادها، امور کارگری و کارفرمایی، وصول مطالبات، ثبت اسناد و املاک، حقوق مصرف کننده، ثبت شرکت و اختراعات، تمدید پروانه‌های فعالیت، حقوق مالکیت معنوی، پروانه ساخت محصول و ... از اهم مواردی بود که موجب می‌شد مدیران کسب و کارهای مختلف ناچار باشند در همان ابتدای راه با حدود ۱۰ تا ۱۵ کارشناس متخصص ارتباط بگیرند و از این رو بخش زیادی از زمان آنها صرف این موضوعات می‌شد.

گروه حقوقی برهان براساس این نیازمندی‌ها، بسته جامع خدمات مشاوره‌ای فراهم کرده بود تا مدیران حسب نیاز خود، موضوعات و مشکلات خود را مطرح کرده و مشاوره لازم اخذ کنند و امروزه گروه حقوقی برهان مفتخر است با گسترش اینترنت همه این خدمات را به شکلی جدید و آسان، بر بستر اینترنت در دسترس قرار داده و برای این منظور از  اپلیکیشن آنی مشاور، که شکل امروزی و کامل‌تری از تجمیع خدمات مشاوره است رونمایی کرده است.

در اپلیکیشن آنی مشاور، کاربران بسته به نیاز و حوزه تخصصی خود به چندین مشاور متخصص دسترسی داشته و با ملاحظه سوابق کاری مشاوران و تخصص آنها و نظرات سایر کاربران و امتیازاتی که به مشاوران داده شده است مشاور مورد نیاز خود را با آگاهی کامل انتخاب می‌کنند.

نکته قابل ذکر این است که کلیه مشاوران در اپلیکیشن آنی مشاور، همگی پس از ارزیابی دقیق مجموعه آنی مشاور به کار گرفته شده‌اند و عملکرد آنها مورد نظارت مستمر، قرار دارد.

بزرگترین مزیت اپلیکیشن آنی مشاور، این است که کاربران در محل کار یا منزل خود در هر ساعتی که تمایل داشته باشند بدون تحمل ترافیک و صرف وقت و کاهش هزینه‌های مشاوره تا یک چهارم هزینه‌های فعلی به متخصص ترین مشاوران دسترسی داشته و می توانند به صورت تلفنی و یا نوشتاری از مشاوران آنلاین مشاوره بگیرند و حتی می توانند به راحتی وقت مشاوره حضوری از مشاور دلخواه خود را رزرو کرده و حق المشاوره را از طریق درگاه‌های امن بانکی پرداخت کنند.

این سامانه همچنین فرصت مناسبی را برای وکلا و کارشناسان متخصص و مجرب فراهم کرده است تا با عضویت در اپلیکیشن آنی مشاور، بدون نیاز به دفتر و محدودیت مکانی و زمانی خدمات تخصصی ارائه کنند.

اپلیکیشن آنی مشاور در دو نسخه اندروید و iOS آماده شده و در دسترس کاربران قرار دارد.

علاقه‌مندان جهت نصب اپلیکیشن آنی مشاور می‌توانند به سایت آنی مشاور به نشانی www.animoshaver.ir مراجعه کرده و بعد از نصب اپلیکیشن، یک مشاوره متنی یا تلفنی رایگان دریافت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آنی مشاور

آنی مشاور مجموعه ای مشتری محور بوده که با ارائه خدمات تخصصی از طریق مشاوران درجه یک و مجرب درجهت جلوگیری از صرف انرژی، زمان و منابع مالی صاحبان کسب و کار گام برمیدارد. ما به دنبال ایجاد حس اعتماد، دلگرمی و موفقیت در جامعه ی ایرانی به ویژه صاحبان کسب و کار هستیم. WWW.Animoshaver.ir

اطلاعات تماس
  • 021883*****
[نمایش اطلاعات]