اطلاعات تماس
  • 021883*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711273479810923

با ظهور استارتاپ‌های حوزه حقوق، دسترسی اشخاص به مشاوران حقوقی آسان‌تر شده است

برای تنظیم قرارداد بی نقص چگونه باید اقدام کرد؟

کد: 139711273479810923

https://goo.gl/dWtSZu

، تهران , (اخبار رسمی): با ظهور استارتاپ‌های حوزه حقوق، دسترسی اشخاص به مشاران حقوقی و وکلای متخصص آسان‌تر شده و اشخاص می‌توانند به صورت آنلاین و با توجه به رزومه مشاوران، با صرف کمترین زمان و هزینه، مشاور مورد نظر خود را انتخاب کنند.

برای تنظیم قرارداد بی نقص چگونه باید اقدام کرد؟
از عوامل مهم و بسزا در سرنوشت شرکت ها و کسب و کارها، نحوه ی نگارش متن قراردادها و تنظیم قرارداد است.
برای تنظیم قرارداد بی نقص چگونه باید اقدام کرد؟
برای تنظیم قرارداد بی نقص چگونه باید اقدام کرد؟

نخستین سامانه مشاوره‌های کسب‌وکار در ایران با نام آنی مشاور با بهره‌گیری از مشاوران حقوقی متخصص، آماده ارائه هرگونه مشاوره حقوقی کسب‌وکار از جمله تنظیم قراردادهای تخصصی است

یکی از عواملی که نقش بسیار مهم و به سزا در سرنوشت شرکت‌ها و کسب‌وکارها دارد، نحوه نگارش متن قراردادها و انعقاد قرارداد است. قراردادها انواع و موضوعات بسیار متنوعی دارند از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 قرارداد استخدام، قرارداد مشارکت، قرارداد فروش،قرارداد احداث ساختمان و ...

برای تنظیم هر کدام از این قراردادها باید با تمام قواعد و قوانین و آئین نامه‌های حقوقی مربوط به آن قرارداد آشنایی داشت و در اصل، نگارش اصولی قراردادها باعث استحکام روابط طرفین قرارداد یا شرکای تجاری خواهد شد، بنابراین تنظیم و نگارش صحیح قراردادها از عهده هر فردی بر نمی‌آید و برای این امر باید از یک متخصص کمک گرفت. با ظهور استارتاپ‌های حوزه حقوق، دسترسی اشخاص به مشاران حقوقی و وکلای متخصص آسان‌تر شده و اشخاص می‌توانند به صورت آنلاین و با توجه به رزومه مشاوران، با صرف کمترین زمان و هزینه، مشاور مورد نظر خود را انتخاب کنند.

گروه حقوقی برهان با راه اندازی نخستین سامانه مشاوره‌های کسب و کار در ایران با نام آنی مشاور با بهره‌گیری از مشاوران حقوقی متخصص، آماده ارائه‌ی هرگونه مشاوره حقوقی کسب و کار از جمله تنظیم قراردادهای تخصصی است.

وکیل تنظیم قرارداد کیست؟

وکیل تنظیم قرارداد که به آن وکیل قرارداد نیز می‌گویند می‌تواند به طور تخصصی به افراد و شرکت‌ها در تنظیم کلیه قراردادها یاری دهد. در بسیاری از شرکت‌های بزرگ جهت
عقد قراردادها و تنظیم قراردادها از یک وکیل قرارداد استفاده می‌کنند.

یک وکیل قرارداد چه کارهایی را انجام می‌دهد؟

  • تنظیم قراردادها به صورت کاملاً قانونی و منظم: وکیل قرارداد برای تنظیم قراردادها به صورت کاملاً قانونی و با رعایت تمام ضوابط و اصول نگارشی متن قرارداد اقدام می‌کند.
  • ارائه مشاوره جهت تنظیم قراردادها: وکلای قرارداد به دلیل داشتن مهارت و تخصص در زمینه عقد قراردادها، بهترین گزینه برای ارائه مشاوره جهت تنظیم قراردادها هستند.
  • مشاوره در زمینه دعاوی قراردادها: در صورتی که مشکلی در زمینه هرگونه مشارکت و همکاری بین طرفین قرارداد رخ دهد، وکیل قرارداد می‌تواند برای رفع این مشکل و یا حتی جهت فسخ قرارداد اقدامات لازم را انجام دهد.
  • داوری هنگام بروز اختلافات در امور قراردادها: وکلای قرارداد به دلیل تسلط کامل در تمام آیین نامه‌های مربوط به تنظیم قراردادها بهترین گزینه برای رفع مشکلات پیش آمده از طریق داوری هستند و بدین ترتیب طرفین اختلاف می‌توانند از صرف هزینه و اتلاف وقت برای ورود به فرایند دعوا در مراجع قضایی پرهیز کنند.

مزایای داشتن یک وکیل قرارداد چیست؟

وکلای قرارداد در زمینه تنظیم قرارداد آموزش دیده‌اند و دارای تجربه هستند. بنابراین به طور کامل از تمامی اصطلاحات و فنون کلیدی برای تنظیم قرارداد آگاه هستند و می‌توانند قراردادهایی تنظیم کنند که به طور واضح تمامی مشکلات احتمالی و وظایف طرفین قرارداد را بیان کند. وکلای قرارداد ،قراردادها را طوری تنظیم می‌کنند که حقوق و منافع مشتری را مدنظر قراردهد و در هزینه‌های آنها نیز صرفه جویی می‌شود.

در قراردادهایی که توسط وکیل تنظیم شده‌اند، اگر یکی از بندهای قرارداد توسط طرفین اجرا نشود، می‌توان از طریق دادگاه پیگیری کرد. بنابراین برای تنظیم قرارداد خود بهتر است از یک مشاور قرارداد یا از یک وکیل قرارداد کمک گرفت. افراد و شرکت‌های مختلف می‌توانند برای دریافت مشاوره جهت تنظیم قراردادها از طریق سایت www.animoshaver.ir و یا با نصب اپلیکیشن آنی مشاور نوبتی را رزرو کنند و از دانش مشاوران تنظیم قرارداد بهره‌مند شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آنی مشاور

آنی مشاور مجموعه ای مشتری محور بوده که با ارائه خدمات تخصصی از طریق مشاوران درجه یک و مجرب درجهت جلوگیری از صرف انرژی، زمان و منابع مالی صاحبان کسب و کار گام برمیدارد. ما به دنبال ایجاد حس اعتماد، دلگرمی و موفقیت در جامعه ی ایرانی به ویژه صاحبان کسب و کار هستیم. WWW.Animoshaver.ir

اطلاعات تماس
  • 021883*****
[نمایش اطلاعات]