اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711103443510869

راهنمای انتخاب خدمات عروسی

کد: 139711103443510869

https://goo.gl/tWzYiZ

، تهران , (اخبار رسمی): عروسین یکی از وب‌سایت‌های راهنمای انتخاب خدمات عروسی در ایران، در اولین سال فعالیت خود، عروس و دامادها را در انتخاب بهترین و مناسب‌ترین خدمات عروسی یاری می‌رساند.

راهنمای انتخاب خدمات عروسی
راهنمای انتخاب خدمات عروسی

عروسین، یک راهنمای کامل و جامع برای مراسم و جشن‌ها و تشریفات است. با عضویت در خانواده بزرگ عروسین فرصتی ویژه برای دیده شدن کسب‌وکار خود بدون صرف هیچ هزینه‌ای می‌توان ایجاد کرد

عروسین وب سایت راهنمای انتخاب خدمات عروسی در ایران است. عروسین در این راستا به معرفی کلیه خدمات برگزاری مراسم عروسی شامل تالار عروسی، باغ تالار عروسی، باغ عروسی  موسسه خدمات و تشریفات مجالس عروسی، آتلیه عروس، سالن زیبایی و آرایشگاه عروس، مزون لباس عروس و لباس نامزدی، آرایشگاه داماد، کارت عروسی، مزون سفره عقد و تم عروسی، اجاره ماشین عروس، فروشگاه لباس داماد، گروه موسیقی و دی جی، شیرینی فروشی و گل فروشی می‌پردازد. عروس و دامادها می‌توانند خدمات عروسی مورد نظر خود را با جستجو، بررسی، مقایسه و مشاهده عکس‌ها، کلیپ‌ها، نظرات کاربران و تخفیف مجموعه‌ها در سایت عروسین انتخاب کنند. عروسین هم اکنون در شهرهای تهران، مشهد، کرج، اصفهان، شیراز، تبریز، اهواز، رشت و سایر شهرهای بزرگ کشور فعالیت می‌کند و در دسترس است.

سایت عروسین با هدف پاسخگویی به تمام نیازمندی‌های عروسی پایه‌گذاری شده است. این مجموعه نه تنها اطلاعات جامعی را در مورد نیازمندی‌های عروسی در اختیار کاربران قرار می‌دهد بلکه مجله کاملی از آخرین و جدیدترین مدهای روز عروسی دنیا نیز است. این سایت بر آن است تا با معرفی مشاغل مربوط به ازدواج و مجالس شادی بتواند به شیوه موثری انتخاب را بین صدها گزینه موجود برای عروس و دامادها آسان‌تر کند. در بخش معرفی خدمات عقد و عروسی اطلاعات مربوط به خدمات عروسی به تفکیک دسته‌بندی و شهر قرار داده شده است. ثبت خدمات در این بخش رایگان است اما خدماتی که در صفحه اول و بالای لیست آگهی‌ها نمایش داده می‌شوند خدماتی هستند که به صورت ویژه ثبت شده‌اند که مسلما بازدید و بازدهی بیشتری دارند.

عروسین، یک راهنمای کامل و جامع برای مراسم و جشن‌ها و تشریفات است. با عضویت در خانواده بزرگ عروسین فرصتی ویژه برای دیده شدن کسب‌وکار خود بدون صرف هیچ هزینه‌ای ایجاد کنید. هدف عروسین خلق بهترین شادی‌ها برای مردم ایران زمین است.

چرا عروسین متولد شد؟

امروزه با وجود هزینه‌های زیاد و کمبود وقت برای برنامه‌ریزی و برگزاری جشن‌ها و مراسم، بروز کوچکترین مشکلی می‌تواند، برنامه‌ریزی چند ماهه افراد را به باد دهد. وجود گزینه‌های متعدد برای انتخاب از میان هزاران خدمات‌دهنده برگزاری مراسم و جشن‌های خانواده‌ها از میان هزاران سالن، آرایشگاه، مزون و ... کار را بسیار سخت کرده است. عروسین با جمع‌آوری اطلاعات و امکان مقایسه در میان خدمات دهندگان انتخاب را برای کاربرانش بسیار آسان کرده است.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام می‌توانند به وبسایت عروسین مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عروسین

وب سایت عروسین کامل ترین و تخصصی ترین مرجع خدمات عروسی می باشد ، با استفاده از عروسین می توانید بهترین و مناسب ترین انتخاب را از بین صد ها تالار عروسی ، تشریفات عروسی ، آتلیه عروس ، آرایشگاه عروس ، مزون عروس ، جواهرات ، قنادی ، ماشین عروس و مشاوه ازدواج در سراسر کشور بر مبنای بودجه مورد نیاز ، محل سکونت و تعداد مهمان بیابید و قدم به قدم عروسی خود را برنامه ریزی و مدیریت کنید .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | مد و لباس