اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711293487410869

عروسین، مجله جامع خبری خانواده

کد: 139711293487410869

https://goo.gl/WS7TLy

، تهران , (اخبار رسمی): در عصر حاضر که عصر ارتباطات نام‌گذاری شده است، برخلاف عصر صنعتی که با انقلاب صنعتی فرانسه آغاز شد، سرعت پیشرفت تکنولوژی و گسترش آن در جهان، بسیار سریع بوده تا جایی که با انتشار مطلبی، اخبار و اطلاعات آن در کمتر از چند دقیقه در سراسر جهان، در تمام نقاط منتشر می‌شود.

مجله جامع خبری خانواده
مجله عروسین

مجله جامع خبری خانواده عروسین، به عنوان وب‌سایت جامع خبری خانواده، سعی کرده با تحلیل عملکرد بیش از 100 مجله اینترنتی ایران ، وب‌سایتی مناسب با ساختاری صحیح و جذاب برای مخاطبان خود ایجاد کند

این خصوصیت بارز عصر ارتباطات باعث ایجاد تغییر و به نوعی بهبود در سبک زندگی افراد و فرهنگ زندگی خانواده‌ها شده است. توسعه روزافزون شبکه‌های اینترنتی و امکان دسترسی آسان به اینترنت و همگانی شدن لوازم الکترونیکی مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت، لپ تاپ و سایر دستگاه‌های هوشمند، تاثیر زیادی بر روی فرهنگ مردم و نحوه برخورد آن‌ها با دنیای پیرامون گذاشته است، به‌طوری‌که برای یافتن اطلاعات مربوط به نیاز روزمره و خرید محصولات، دیگر نیاز به خریدن روزنامه و مجله و یا رفتن به فروشگاه‌ها نیست و اکثر اطلاعات موثق و محصولات معتبر و به‌روز، به‌صورت آنلاین قابل‌دسترس است.

جامعه مجازی ایران نیز در حال رشد و توسعه است و در چند سال آینده به بلوغ خود نزدیک خواهد شد. تاثیر فناوری‌های جدید  در سال‌های اخیر در توسعه جامعه مجازی ایران بسیار زیاد بوده و در چند سال اخیر شاهد افزایش ایجاد وب‌سایت‌ها در زمینه‌های گوناگون از قبیل مجله‌های اینترنتی در این جامعه مجازی تازه ساختاریافته بوده‌ است.

اما متاسفانه اکثر این مجله‌های اینترنتی ایجادشده، فاقد مطالعه و تحلیل‌های جامع چه از لحاظ سلیقه و فرهنگ کاربران ایرانی و چه از لحاظ فنی هستند و در برخی موارد مانند چیدمان وب‌سایت، ساختار و دسته‌بندی مطالب و رنگ‌بندی وب‌سایت، نحوه نمایش محتوا و مقالات در وب‌سایت و نحوه نمایش تبلیغات در وب‌سایت، فاقد استانداردهای لازم برای استفاده مناسب کاربران و راحتی آن‌ها هستند.

گروه مجله جامع خبری خانواده عروسین با مشخص کردن جامعه مخاطبان خود، قبل از طراحی وب‌سایت و تحقیق در خصوص خواسته‌ها و سلایق آن‌ها، سعی کرده با رویکردی متفاوت، در جهت بهبود فضای مجازی اطلاع‌رسانی به عنوان یک مجله اینترنتی، بهترین عملکرد را داشته باشد.

مجله جامع خبری خانواده عروسین، به عنوان وب‌سایت جامع خبری خانواده، سعی دارد اطلاعات معتبر و جامعی در تمام زمینه‌های مرتبط با نیازهای خانواده به مخاطبان خود ارائه دهد و تا حد ممکن اطلاعات و محصولات مناسب و مطمئنی را جهت رفع نیاز مخاطبان خود در وب‌سایت عروسین معرفی و منتشر کند، به‌نحوی‌که تا حد زیادی نیازهای افراد خانواده را تامین کند.

عملکرد عروسین در راستای چشم‌انداز بوده و هست. عروسین با شعار «بهترین و جذاب‌ترین مجله جامع خبری خانواده ایران» گام‌های بعدی را به سوی آینده بر خواهد داشت.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و  ورود به مجله جامع خبری خانواده عروسین می‌توانند به سایت این مجموعه مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عروسین

وب سایت عروسین کامل ترین و تخصصی ترین مرجع خدمات عروسی می باشد ، با استفاده از عروسین می توانید بهترین و مناسب ترین انتخاب را از بین صد ها تالار عروسی ، تشریفات عروسی ، آتلیه عروس ، آرایشگاه عروس ، مزون عروس ، جواهرات ، قنادی ، ماشین عروس و مشاوه ازدواج در سراسر کشور بر مبنای بودجه مورد نیاز ، محل سکونت و تعداد مهمان بیابید و قدم به قدم عروسی خود را برنامه ریزی و مدیریت کنید .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی