اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711223468510869

سایت عروس و داماد

عروسین سایتی برای عروس و دامادها

کد: 139711223468510869

https://goo.gl/TQ4NDo

، تهران , (اخبار رسمی): مجموعه عروسین تنها به برگزاری یک مراسم کامل متنهی نمی‌شود. عروسین صدها مجموعه مختلف را که برای برگزاری یک مراسم از عقد و عروسی و نامزدی و ... را گرفته تا مراسم‌های رسمی و همایشی را آماده می‌کند.

سایت عروس و داماد
سایت عروس و داماد

سایت عروسی یک مرجع کامل و تخصصی برای عروس و دامادها است تا بتوانند قدم به قدم عروسی خود را برنامه‌ریزی و مدیریت کنند

عروسین سعی بر این دارد راه بهترین انتخاب را برای عروس و دامادها هموار سازد همچنین در وب‌سایت عروسین امکان مشاوره اینترنتی با مشاوران برتر کشور و انجمن کامل از تجربیات افراد را در اختیار کاربران قرار داده است. این سایت برای کام‌ تر شدن همیشه آماده دریافت نظرات و انتقادات است چرا که وبسایت و مجموعه عروسین فقط به فرهنگ‌سازی و ارتقا دانش خانواده و جوانان می‌اندیشد.

مجموعه عروسین با استفاده از بانک اطلاعاتی بزرگ خود و استفاده از تکنولوژی روز در زمینه اینترنت، وبسایت خود را راه اندازی کرده است. سایت عروسین، یک وب‌سایت جامع در مورد معرفی تالارهای پذیرایی، باغ تالار، آتلیه، تشریفات، سالن زیبایی، مزون عروس، دفترخانه، اجاره ماشین، سیستم نور، سفره عقد و زیور آلات و آژانس هواپیمایی است. 

 این سایت با همت مسئولان و مدیران تالارهای پذیرایی و مجموعه‌های مختلف و با تلاش تیم انفورماتیک مجموعه توانسته خدمتی ناچیز در تسهیل مراسم ازدواج و ترویج ازدواج به جوانان داشته باشد اما مجموعه عروسین تنها به برگزاری عالی مراسم‌ها محدود نبوده و حتی برای بعد از آن از نکات و مطالب مهم و کاربردی در زمینه فردی و خانوادگی و زناشویی گرفته تا تربیت فرزند و... را نیز در خود گنجانده است.

هدف اصلی مجموعه عروسین تنها به برگزاری یک مراسم کامل متنهی نمی‌شود، عروسین صدها مجموعه مختلف را که برای برگزاری یک مراسم از عقد و عروسی و نامزدی و ... گرفته تا مراسم‌های رسمی و همایشی برای عروس و دامادها گردآوری کرده است و اطلاعات کاملی از آن‌ها را درج کرده است تا بتوانند علاوه بر مشاهده وبررسی دقیق و فنی و با توجه به بودجه تمامی بخش‌ها از نظرات دیگران نیز بهره مند شوند و یک انتخاب هوشمندانه و دقیق داشته باشند.

مجموعه عروسین با به کارگیری نیروهای مجرب و حرفه‌ای سعی در ارتقاء دانش اجتماعی و زندگی افراد دارد به طوری که برنامه مشاوره آنلاین توسط پزشکان مجرب، درج مقالات و مطالب مفید مختلف، معرفی کتاب، درج تجربیات افراد مختلف، آموزش همسرداری و فرزند داری را در سایت درج کرده و همین امر می‌تواند در سطح کیفی خانواده و جوامع تاثیر گذارد.

علاقه‌مندان جهت مدیریت و برنامه‌ریزی عروسی می‌توانند به وبسایت عروسین مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عروسین

وب سایت عروسین کامل ترین و تخصصی ترین مرجع خدمات عروسی می باشد ، با استفاده از عروسین می توانید بهترین و مناسب ترین انتخاب را از بین صد ها تالار عروسی ، تشریفات عروسی ، آتلیه عروس ، آرایشگاه عروس ، مزون عروس ، جواهرات ، قنادی ، ماشین عروس و مشاوه ازدواج در سراسر کشور بر مبنای بودجه مورد نیاز ، محل سکونت و تعداد مهمان بیابید و قدم به قدم عروسی خود را برنامه ریزی و مدیریت کنید .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی