اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711263478910869

عروسین، دایرکتوری و وبلاگ عروسی

کد: 139711263478910869

https://goo.gl/Le4yCC

، تهران , (اخبار رسمی): همه باورد دارند که عروسی سمبلی از نزدیکی و با هم بودن دو فرد عاشق است. روز عروسی، روزی خاص برای عروس و داماد است و نباید پر از استرس و فکر باشد.

دایرکتوری و وبلاگ عروسی
وبلاگ عروسین

مراسم عروسی مهم‌ترین اتفاق قابل برنامه‌ریزی زندگی هر فردی است. از هر پنج زوج، سه زوج ادعا می‌کنند که در آن روز بزرگ استرس زیادی داشته‌اند. از طرفی غیر قابل جبران بودن اشتباهات در این روز سبب می‌شود که زوج‌ها و نزدیکان آن‌ها در طول مراسم فشار زیادی تحمل کنند.

عروس و داماد تجربیات گران‌بهایی در این روز کسب می‌کنند که عملاً در زندگی خودشان قابل استفاده نیست. تجربیاتی مانند آداب و رسوم عروسی، زمان‌بندی کارها، انتخاب تامین کنندگان خدمات و هزینه‌ی آن‌ها و یا ایده‌های منحصر به فرد و نکات ریزی که در روز عروسی استفاده کرده‌اند.

در فاز اول عروسین، که دایرکتوری عروسی است، سعی شد تا با تکمیل داده‌های مربوط به هزاران خدمت‌دهنده‌ی عروسی و دسته‌بندی آن‌ها به انتخاب بهترین خدمات دهنده توسط زوج‌ها کمک شود. در ضمن زوج‌ها می‌توانند با ثبت نظرات خود در مورد تامین‌کنندگان، تجربیات‌شان را به بقیه زوج‌ها انتقال دهند.

علاوه بر این در این فاز، عروسین سعی می‌کند تخفیف‌های ویژه‌ای را برای بازدیدکننده‌های خود از تامین‌کننده‌های خدمات عروسی بگیرد تا زوج‌ها بتوانند با قیمت کمتری از خدمات بهتر استفاده کنند.

در فاز دوم عروسین قرار است به برنامه‌ریزی عروسی زوج‌ها کمک کند؛ تمام مراحل یک عروسی بی‌نقص به صورت لیست در اختیار آنها قرار داده می‌شود تا با دریافت خدمات مختلف در هر مرحله، بدون نگرانی از قلم افتادن کاری یک عروسی رویایی را تجربه کنند.

به غیر از دایرکتوری عروسی، در وبلاگ عروسین به معرفی تخصصی تامین کنندگان خدمات عروسی پرداخته شده است، ایده‌ها و نکات مفید در مورد عروسی منتشر شده است. 

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و  ورود به وبلاگ عروسین می‌توانند به سایت این مجموعه مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عروسین

وب سایت عروسین کامل ترین و تخصصی ترین مرجع خدمات عروسی می باشد ، با استفاده از عروسین می توانید بهترین و مناسب ترین انتخاب را از بین صد ها تالار عروسی ، تشریفات عروسی ، آتلیه عروس ، آرایشگاه عروس ، مزون عروس ، جواهرات ، قنادی ، ماشین عروس و مشاوه ازدواج در سراسر کشور بر مبنای بودجه مورد نیاز ، محل سکونت و تعداد مهمان بیابید و قدم به قدم عروسی خود را برنامه ریزی و مدیریت کنید .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]