اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711163459710869

مرجع تخصصی برندهای عروسی

کد: 139711163459710869

https://goo.gl/dwPdZo

، تهران , (اخبار رسمی): عروسین به عنوان سایت مرجع برندهای عروسی در کشور، به تازگی فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرده است و بستری مهم را برای کاربران اینترنتی فراهم کرده؛ تا با دسترسی سریع‌تر با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و مجله عروسی از خدمات برندهای مرتبط با عروسی و آخرین اخبار مطلع شوند.

مرجع تخصصی برندهای عروسی
برند عروسی

سایت عروسین به عنوان مرجع تخصصی برندهای عروسی در ایران شناخته می شود .

عروسین به عنوان سایت مرجع برندهای عروسی در کشور، بستری مهم را برای کاربران اینترنتی فراهم کرده؛ تا با دسترسی آسان با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و مجله عروسی از خدمات برندهای مرتبط با عروسی و آخرین اخبار مطلع شوند.

امروزه با گسترش فناوری‌های الکترونیکی و اینترنتی، آشنایی با خدمات برندها و ارتباط با مجموعه‌های تشریفات عروسی نسبت به گذشته افزایش یافته؛ از این رو سه اصل «برندهای معتبر»، «نمایندگی معتبر» و «خدمات اورجینال» جزء اهداف اصلی سایت عروسی قرار گرفته است. از طرفی به علت وجود تنوع در خدمات و وجود برندها، کیفیت‌ها و قیمت‌های مختلف و علی‌الخصوص وجود نمایندگی‌های نامعتبر، انتخاب و خرید اینگونه اقلام را مشکل کرده است. گستره فعالیت سایت عروسین معرفی برندهای زیر است:

  • باغ تالار
  • تالار
  • آتلیه
  • سالن آرایشی عروس و داماد
  • مزون عروس و داماد
  • گل فروشی
  • شیرینی فروشی 

همچنین آشنایی با برندهای قدرتمند عروسی باعث می‌شود هزینه‌های یک ازدواج به واسطه جلوگیری از سرمایه گذاری‌های نامناسب و بی‌هدف به طور کاملا محسوسی کاهش پیدا کنند. که از اهداف اصلی این مجموعه به حساب می‌آید.

علاقه‌مندان جهت ثبت مجموعه خود در سایت عروسین و رونق بخشیدن به برند خود می‌توانند وارد وبسایت عروسین شوند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عروسین

وب سایت عروسین کامل ترین و تخصصی ترین مرجع خدمات عروسی می باشد ، با استفاده از عروسین می توانید بهترین و مناسب ترین انتخاب را از بین صد ها تالار عروسی ، تشریفات عروسی ، آتلیه عروس ، آرایشگاه عروس ، مزون عروس ، جواهرات ، قنادی ، ماشین عروس و مشاوه ازدواج در سراسر کشور بر مبنای بودجه مورد نیاز ، محل سکونت و تعداد مهمان بیابید و قدم به قدم عروسی خود را برنامه ریزی و مدیریت کنید .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی