اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711153453910978

با ساختار ماژولار نرم افزار حضور و غیاب کسرا آشنا شوید

کد: 139711153453910978

https://goo.gl/gLyWKd

، اصفهان , (اخبار رسمی): یکی از بهترین ویژگی‌هایی که یک نرم افزار حضور و غیاب می‌تواند داشته باشد؛ ساختار ماژولار است. این ویژگی انعطاف‌پذیری فوق العاده‌ی یک سامانه حضور و غیاب را نشان می‌دهد که با کمک آن می‌توانید نرم افزاری متناسب با قوانین و نیازهای سازمان خود داشته باشید.

با ساختار ماژولار نرم افزار حضور و غیاب کسرا آشنا شوید
ساختار ماژ<لار نرم افزار حضور و غیاب کسرا

یکی از بهترین ویژگی هایی که یک نرم افزار حضور و غیاب می تواند داشته باشد؛ ساختار ماژولار است. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که بخش‌های مختلف و متفاوتی را روی این نرم‌افزار نصب کرده و از آن استفاده کنید.

این ساختار انعطاف فوق العاده یک سامانه حضور و غیاب را نشان می‌دهد. با وجود این مزیت هر نیازی که پیش آید می‌توان تنها با نصب بخش جدیدی روی نرم‌افزار آن را حل کرد و نرم‌افزار را ارتقا داد.

این نکته‌ی بسیار مهمی‌ است زیرا نرم‌افزارهای کمی موجود هستند که هم مطابق با نیاز شرکت‌ها طراحی شده باشند و هم کارخانه‌ها و هم دانشگاه‌ها و  هم بیمارستان‌ها. هر کدام از این ارگان‌ها قوانین و مقررات مختلفی داشته و هر کدام‌شان نیازهای جداگانه‌ای دارند. بنابراین خیلی از نرم‌افزارها نمی‌توانند این نیازها را پاسخ دهند. چون بر اساس یک الگوی ثابت طراحی شده‌اند و ایجاد تغییرات گسترده در آن‌ها ممکن نیست. اما این مشکل با ساختار ماژولار نرم‌ افزار حضور و غیاب کسرا حل شده است.

حال که کاربرد و اهمیت این ویژگی در یک  اتوماسیون حضور و غیاب مطرح شد در ادامه تعدادی از ماژول‌های نرم افزار حضور و غیاب کسرا معرفی خواهد شد که در راستای حل نیازهای مختلف سازمان‌ها و کسب و کارهای مختلف ارائه شده‌اند.

۱-ماژول مدیریت مانده مرخصی یا کاردکس در نرم‌ افزار حضور و غیاب کسرا

مشکلی که احتمالا کسب و کارهای زیادی با آن مواجه شده‌اند مانده مرخصی‌ها است. اینکه  محاسبه مانده مرخصی ها برای افراد مختلف که در زمان های مختلفی استخدام شده‌اند و هم چنین محاسبه‌ی میزان آن برای زمان‌هایی خاص مانند بین تعطیلی‌ها و ده‌ها موقعیت دیگر چگونه باید باشد؟ سوالی است که برای هر مدیر منابع انسانی پیش می‌آید. برای رفع این نیاز، شرکت مهندسی کسرا راهکاری را ارائه کرده است که کار را بسیار ساده و آسان می‌کند و آن ماژول کاردکس است.

۲-ماژول کارانه و پاداش

کسب و کارهایی که قصد اعطای پاداش به کارمندان‌ را دارند ممکن است در محاسبه آن مشکل داشته باشند. با ماژول کارانه و پاداش در نرم ‌افزار حضور و غیاب کسرا می‌توان از فرمول‌های مشخص و مناسبی برای اعطای کارانه و پاداش استفاده کرد.

نکته‌ی مهم این است که ماژول کارانه‌ قابلیت ارزیابی بازده و عملکرد واقعی کارمندان را نیز دارد و بر همین اساس مدیران می‌توانند با ابزاری ساده و بسیار کاربردی به این مسئله در محیط کار بپردازند. می‌توان بر اساس کارایی افراد به آنان امتیاز داد و آن امتیازات در نرم‌افزار به پاداش‌های واقعی آن‌ها تبدیل شود.

۳-مدیریت محاسبه حق ماموریت

زمانی که پرسنل به ماموریت فرستاده می‌شوند تا چه میزانی هزینه‌ی حق ماموریت به آن‌ها اختصاص داده می‌شود؟

یکی از چیزهایی که نرم ‌افزار کسرا راه‌حل کلیدی برای آن دارد همین محاسبه‌ی حق ماموریت کارمندان است. ماژول ماموریت امکانات فراوانی را در اختیار می‌گذارد. به طور مثال می‌توان به محاسبه‌‌ی هزینه‌های حق اسکان، بلیط، ایاب و ذهاب و غذای پرسنل با استفاده از ماژول ماموریت پرداخت.

این ماژول امکانات دیگری هم مانند تعریف همراه می‌دهد. افراد می‌توانند از صفحه‌ی پرسنل همراه مورد نظر خود را انتخاب کنند و سپس  به خرید بلیط هواپیمای مشترک بپردازند یا حتی زمان‌هایی که با یک‌دیگر در یک شهر به صورت همزمان ماموریت دارند اتاق مشترکی برای اقامت رزرو کنند.

۴-مدیریت شیفت‌های بیمارستانی و طرح قاصدک

یکی از مزیت‌های اختصاصی نرم ‌افزار حضور و غیاب کسرا هماهنگی کامل آن با فضای کاری در  مراکز پزشکی و انواع شیفت‌های بیمارستانی است. در این طرح سعی شده است که مشکلات بسیاری را از سر راه بیمارستان‌ها برداشته شود.

مثلا سرپرستاران و مدیرانی را تصور کنید که باید با کم‌ترین امکانات نظیر یک قلم و کاغذ شیفت‌های مختلف را برنامه‌ریزی کنند؛ کاری که بسیار حساس و پر دردسر است. اما با سامانه حضور و غیاب کسرا چینش شیفت‌ها به سادگی و هوشمندی فراوان صورت می‌گیرد. اطلاعات بیشتر در مورد این ماژول را می‌توان از صفحه نرم افزار حضور و غیاب کسرا و چینش آسان و هوشمند شیفت‌های بیمارستانی به دست آورد. 

مواردی که مطرح شد مهم‌ترین ماژول‌های سامانه حضور و غیاب کسرا است؛ علاقه‌مندان در صورتی که در این زمینه نیاز به مشاوره دارند می‌توانند آن را با کارشناسان مطرح کنند یا از طریق سایت درخواست دمو رایگان بدهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی کسرا

شرکت مهندسی کسرا؛ ارایه کننده راهکارهای جامع تحت وب در حوزه منابع انسانی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار