اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971124347548679

شرایط ثبت شرکت باشگاه ورزشی

کد: 13971124347548679

https://goo.gl/YRnvJp

، (اخبار رسمی): ثبت شرکت باشگاه ورزشی در دنیای ماشینی امروز که تحرک و فعالیت کافی اندام‌های بدن کاهش یافته است؛ نیاز به ورزش و نرمش، بیشتر احساس می‌شود تا عضلات به کار انداخته شوند و توانایی خود را در طول عمر حفظ کنند. از این رو ورزش یکی از اموری است که به عناوین مختلف در جهان مطرح شده است.

ثبت شرکت باشگاه ورزشی
شرایط ثبت شرکت باشگاه ورزشی

تعریف ورزش:
به تمامی گونه‌های فعالیت فیزیکی بدن گفته می‌شود که شرکت کنندگان آن می‌توانند به صورت منظم و سازمان یافته یا گاه به گاه در آن شرکت کنند و از آن برای بهبود تناسب اندام خود یا فراهم آوردن سرگرمی و تفریح بهره ببرند.

حرکت و جنبش از ویژگی‌های حیات انسان و دارای انگیزه و ریشه‌ای در سرشت او و عاملی برای رشد و سلامت و نشاط او است. انسان نیازمند به حرکت و ناگزیر از حرکت است، منع انسان از حرکت نه تنها موجب توقف رشد بلکه سبب افسردگی، بروز رفتار ناهنجار و از دست رفتن شور و نشاط زندگی وی می‌شود. نگاهی به تاریخ نشان می‌دهد که ملل متمدن جهان همواره به نقش و اهمیت ورزش توجه داشته‌اند و از آن در پرورش جوانان خود و آماده کردن آن‌ها برای برخورد با مشکلات فردی و اجتماعی استفاده می‌کردند. در زندگی اجتماعی بسیاری از جوامع و ملت‌های امروز جهان تربیت بدنی و ورزش بخش مهم و جدایی‌ناپذیری از برنامه‌های کلی تربیت کودکان و جوانان به حساب می‌آید.

تعریف باشگاه ورزشی:

باشگاه ورزشی Health Club، به سالن‌های ورزشی گفته می‌شود که افراد با هدف‌هایی همچون رسیدن به تناسب بدنی، کم کردن وزن اضافی یا صرفا گذراندن اوقات فراغت همراه با انجام فعالیت منظم جسمانی به آن جا می‌روند.

فواید ورزش:

ورزش در کلیه اجزای جسم، ذهن، بدن و در کلیه مراحل زندگی انسان تاثیر غیر قابل انکار و به سزایی دارد، توجه به ورزش و تلاش برای توسعه آن در میان همه اقشار جامعه، به دلیل آثار سودمندی است که لازم و حیاتی است که در ذیل به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود:
1- فعالیت‌های بدنی باعث افزایش بنیه و قدرت شما می شوند و در مواقع سختی و اظطراب توان شما را برای تحمل چنین وضعیت هایی افزایش می‌دهد. هر چه سلامت‌تر باشید قلب، ریه و شش‌ها بهتر کار می‌کنند و در نتیجه می‌توان مدت طولانی‌تری راه رفت، باید همواره فعالیت داشت و ورزش کرد تا توانایی در همه زمینه‌ها افزایش پیدا کند.
2- ورزش در پیشگیری از افسردگی و بالا بردن روحیه عمومی فرد موثر است.
3- ورزش باعث بالا بردن سطح هوشیاری و روحیه عمومی فرد شده و احساس انرژی شادابی بیشتری برای انجام کارهای روزمره زندگی به شخص ورزشکار اعطا می‌کند.
4- یک شخص ورزشکار با تنبلی و کسالت بیگانه است و علاوه بر داشتن اندامی متناسب از روحیه بالایی نیز برخوردار است و این موفقیت ارتباطات او را چه در خانواده و چه در اجتماع یا محیط کار تضمین می‌کند.
5- افراد ورزشکار ذهن خلاقانه و فعالی دارند و دیرتر نسبت به بقیه دچار خستگی ذهنی می‌شوند.

ثبت شرکت باشگاه ورزشی:

با توجه به اثرات مثبت ورزش بر سلامت و تندرستی انسان، باید به فرهنگسازی ورزشی، بیشتر پرداخته شود. از این رو کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط می‌توانند مطابق با قوانین تاسیس باشگاه ورزشی، نسبت به راه اندازی باشگاه و ثبت شرکت باشگاه ورزشی اقدام کنند. 

شرکت‌های با موضوع باشگاه ورزشی مستلزم اخذ مجوز از مراجع ذیربط، پیش از به ثبت رسیدن شرکت هستند. این شرکت‌ها عموما در قالب‌های شرکت سهامی خاص یا با مسئولیت محدود به ثبت می‌رسند که در ادامه به ذکر شرایط و مدارک این شرکت‌ها پرداخته می‌شود.

- شرکت با مسئولیت محدود: شرکتی است که بین دویا چند نفر برای امور تجاری تشکیل شده وهر یک از شرکاء بدون اینکه سرمایه به سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد، فقط به میزان سرمایه خود مسئول قروض وتعهدات شرکت است، در نام شرکت باید عبارت (با مسئولیت محدود) قید شود.
- شرکت سهامی خاص: شرکتی است که تمام سرمایه آن منحصراً توسط موسسین تأمین شده وسرمایه آن به سهام تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام، محدود به مبلغ اسمی آنها است. تعداد سهامدار در این شرکت نباید از سه نفر کمتر باشد و عنوان شرکت سهامی خاص باید قبل از نام شرکت یا بعد از آن بدون فاصله با نام شرکت به طور روشن و خوانا قید شود.

شرایط مورد نیاز برای ثبت شرکت باشگاه ورزشی با مسئولیت محدود:
– سرمایه اولیه حداقل یک میلیون ریال
– وجود حداقل دو نفر عضو
– تعهد با پرداخت کل سرمایه

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ثبت آی تی | SabtIT

ثبت برند تجاری تخصص ماست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | تازه‌های ورزش