اطلاعات تماس
  • 031*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971124347618978

خرید بلیط هواپیما ویژه نوروز

کد: 13971124347618978

https://goo.gl/MXPuoU

، اصفهان , (اخبار رسمی): نوروز با همه زیبایی‌ها و جنب و جوش‌های پر تکاپو و سرشار از انرژی از راه می‌رسد و زمان آن از راه رسیده تا برای با هم بودن و لذت بردن از چند روز تعطیلات خانوادگی هر چه سریع‌تر برنامه‌ریزی کرد تا غبار خستگی‌های این چند وقت از وجود پاک شود.

خرید بلیط هواپیما ویژه نوروز
خرید بلیط هواپیما ویژه نوروز

سفری شگفت انگیز در هوای دلپذیر بهار که شاید از شلوغ‌ترین زمان‌های سال برای مسافرت رفتن ایرانی‌ها محسوب شود. هر چه به تعطیلات نزدیک‌تر می‌شویم هجوم جمعیت مسافرانی که برای خرید بلیط هواپیما اقدام می‌کنند بیشتر می‌شود و همین موضوع موجب نگرانی‌هایی در مورد شلوغی‌ها و نبود بلیط در روز و ساعت مشخص می‌شود؛ حتی ممکن است قیمت‌ها تا میزان زیادی با نزدیک شدن به نوروز بیشتر شود که تنها موضوعی که می‌تواند کمک کند تا در چنین مواقعی سفری مطمئن و آسوده را تجربه کرد، برنامه‌ریزی درست و به موقع است. پس باید قبل از اینکه به خاطر نبود بلیط هواپیما و زیاد شدن هزینه‌ها از سفر نوروزی منصرف شد، ادامه این مقاله را مطالعه کرد.

مهم نیست هدف شخص برای این چند روز سفر به کدام سمت و سو باشد؛ اما باید دانست که برخی مقاصد در این ایام طرفداران بیشتری دارد و اکثر مسافران نوروزی به سمت این مقاصد سرازیر می‌شوند و اگر انتخاب شخص سفری هوایی باشد، همین موضوع موجب افزایش خرید بلیط هواپیما و بیشتر شدن تقاضا می‌شود که نتیجه این امر کم شدن بلیط هواپیما برای روز و ساعت مشخص و همچنین گران‌تر شدن آن می‌شود. پر طرفدارترین مقاصد داخل کشور در نوروز معمولا استان‌های گیلان، مازندران، اصفهان، مشهد، شیراز  و کیش هستند. تمام استان‌هایی که جذابیت‌ها و دیدنی‌های تماشایی بیشتری دارند که در کنار هوای مطبوع و دلپذیر بهار واقعا دلچسب‌تر می‌شود. افرادی که می‌خواهند با ماشین شخصی و یا حتی اتوبوس به این سفر بروند باید خود را برای ساعت‌ها در ترافیک ماندن و از دست دادن زمان آماده کنند و شاید یک سفر هوایی مطمئن گزینه مناسب‌تری باشد. اما برای این موضوع هم باید قیمت بلیط هواپیما را در وب سایت‌ها و شرکت‌های هواپیمایی مختلف چک کرد که ممکن است اگر با سامانه مطمئنی آشنا نبود، همین موضوع ساعت‌ها از وقت را بگیرد و شخص را سردرگم کند.

پیشنهاد می‌شود که یک سامانه معتبر و مورد اطمینان مثل AirplaneTicket.ir را در نظر گرفته و از طریق این وب‌سایت همه پروازها از تمامی ایرلاین‌های موجود در کشور را از پایین‌ترین قیمت به بالاترین قیمت مشاهده کرد و با بررسی دقیق همه اطلاعات هر پرواز و چک کردن قیمت بلیط هواپیما سفری مطمئن‌تر از همیشه را تجربه کرد. زمانی که هدف و مقصد برای این سفر تعیین شد خیلی زود با مشخص کردن مبدا و مقصد سفر و مشاهده لیست کاملی از همه قیمت‌ها، بلیط هواپیمای خود را زودتر خریداری کنند.

چک کردن پروازهای چارتری زودتر از زمان سفر کمک می‌کند تا قبل از اینکه اکثر بلیط‌ها به فروش برسند، بتوان در زمان و روز مشخصی که دوست دارید و با قیمت‌هایی که هنوز آنقدر گران نشده، بلیط هواپیما را خریداری کنید. خیلی وقت‌ها حتی شاید قیمت بلیط هواپیمای چارتر از پروازهای سیستمی هم گران‌تر شود. از طرف دیگر ممکن است یک سفر خارجی به یکی از مقاصد پرطرفدار ایرانی را برا سفر نوروزی در نظر داشت. سفری به ترکیه، ارمنستان، دبی یا مالزی که معمولا بیشترین طرفدارها را دارد. شاید بهتر باشد در مورد این سفرها هم از چند ماه قبل از سفر قیمت بلیط هواپیما را به صورت آنلاین چک کرد و برای سفر زودتر از همیشه برنامه‌ریزی داشت. زیرا از آنجایی که هنوز خیلی‌ها حتی به سفر نوروزی فکر هم نکرده‌اند قیمت‌ها در حالت نرمال خود قرار دارد و از هر ایرلاین و هر زمانی که مد نظر باشد پرواز مناسبی در دسترس است.

حواستان به بلیط‌های چارتری باشد!

بلیط چارتری لحظه آخری هم می‌تواند برای یک سفر بی برنامه و یک‌باره گزینه مناسبی باشد. شاید خیلی‌ها بخواهند نوروز امسال تنها سفر کردن را تجربه کنند و چندان اصراری برای سفر در روز و زمان مشخصی ندارند و تنها می‌خواهند یک سفر هوایی کم هزینه را آغاز کنند و بقیه بودجه سفر را به گشتنن و لذت بردن از سفر اختصاص دهند. پس باید دانست این مورد می‌تواند مفید باشد!

بلیط‌هایی که توسط آژانس‌ها و شرکت‌های مسافرتی به صورت عمده خریداری می‌شود و شرکت‌ها مختار به قیمت‌گذاری دلخواه و فروختن این بلیط‌ها هستند و در صورت به فروش نرفتن صندلی‌های چارتر شده این پروازها آن شرکت یا آژانس هواپیمایی متضرر می‌شود. به همین دلیل معمولا قیمت‌‌های مناسب و رقابتی دارند، در برخی از مواقع به دلیل به فروش نرفتن پرواز و یا کنسل کردن پرواز یک مسافر درست نزدیک به زمان پرواز هواپیما، شرکت‌ها قیمت بلیط هواپیما را تا میزان زیادی تخفیف می‌دهند و قیمت‌های پایینی برای آن صندلی باقی‌مانده، اعلام می‌کنند تا هواپیما به طور کامل پر شود. در چنین مواقعی با خرید این مدل از بلیط‌های چارتری می‌توان سفری ارزان را تا حدود نصف قیمت بلیط هواپیمای اصلی و یا حتی بیشتر از آن خریداری کرد.

مقصد را درست انتخاب کنید!

فکر کردن به مقصدی که قرار است بهترین سفر سال را به همراه خانواده رقم بزند، کمی مشکل است. ایران پر از شهرهایی است که هر کدام از آن‌ها زیبایی‌های بی‌نظیری دارند و می‌توانند تجربه شگفت‌انگیزی از به یاد ماندنی‌ترین خاطرات باشند؛ پس باید درست فکر کرد و تنها به دنبال شلوغی‌هایی که شاید بیشتر مردم خیلی سریع اقدام به رفتن به آن می‌کنند، نکرد. اگر سفر به همراه خانواده و فرزند کوچک است که عاشق هیجان است و همسر به خرید کردن علاقه زیادی دارد، شاید کیش گزینه جذابی باشد. شاید هم برخی افراد خانوادگی به گشت‌وگذار در طبیعت و زیبایی‌های طبیعی در هوای مطبوع علاقه داشته باشند و بهتر است به سوی شمال کشور سفر کنندکه انتخاب یک شهر در شمال ایران خود نیازمند بررسی مجدد و هوشمندانه است!

باید با توجه به طبع و علاقه اعضای خانواده و در نظر گرفتن آب و هوای شهرهای مختلف، مقصد را انتخاب کرد علاوه بر آن خیلی از شهرها در نوروز هنوز هم سرد است و در بعضی مناطق ممکن است واقعا هوا گرم باشد، پس در نظر گرفتن این موضوع هم می‌تواند روی انتخاب مقصد سفر موثر باشد.

برای هر مقصد خارجی باید زمان مناسبی بلیط خرید!

بهتر است در مورد این موضوع هم با دقت فکر کنید چون اگر یک‌باره و بدون در نظر گرفتن جوانب اقدام به خرید بلیط هواپیما شود، ممکن است هم هزینه‌های سفر زیاد شود و هم سفر آن‌چنان که باید لذت‌بخش نباشد. در واقع خرید بلیط هواپیمای خارجی هم راه و روش‌های مخصوصی دارد که دانستن و رعایت کردن آن‌ها می‌تواند کمک کند تا در بهترین زمان، ارزان‌ترین بلیط را خریداری کرد. برخلاف بلیط هواپیمای داخلی که شاید تنها چند هفته و یک ماه خریدن آن برای شما بهترین پروازها را در پیش داشته باشد برای خرید بلیط هواپیمای خارجی بهتر است چند ماه زودتر اقدام کرد و طبق مقاصدی که در نظر گرفته شده است، زمان مناسبی را انتخاب کرد. مثلا در مورد کشورهایی که برای سفر به آن نیاز به ویزا است باید از پیش مراحل اخذ ویزا را انجام داد و برای سفرهای پر ترددی مثل ترکیه باید قبل از نزدیک شدن به حوالی نوروز و چند ماه زودتر پرواز را رزرو کرد چون این کشور آنقدر بین ایرانی‌های طرفدار دارد که ممکن است در نوروز قیمت آن مثل خیلی از شهرهای داخل کشور گران شود و یا حتی در روز و زمان مشخصی بلیط هواپیما برای سفر پیدا نشود!

نکته هایی که باید در مورد سفر نوروزی بدانید!

  1. باید سعی کرد مقصد نوروزی را درست و هوشمندانه انتخاب کرد و از سفر به شهرهای جدیدی که تا به حال ندیدید نترسید.
  2. برنامه ریزی برای سفر را نباید فراموش کرد و دانست هر چه به نوروز نزدیک‌تر می‌شوید، احتمال زیادتر شدن هزینه‌های سفر هم بیشتر می‌شود. برای کاهش هزینه‌های سفر بهتر است ضروری‌ترین لوازم مورد نیاز در سفر را به همراه داشت تا مجبور به خرید مجدد نشد. در مورد سفرهای خارجی باید حواس شخص به انقضای پاسپورت باشد و برای گرفتن ویزا تا چند ماه زودتر از سفر اقدام شود.

نوروز معمولا زمان مناسبی برای سفرهای خانوادگی محسوب می‌شود و شاید تنها زمانی در سال باشد که همه اعضای خانواده تعطیل هستند پس باید سعی کرد از زمان درست استفاده کرد و از تک تک لحظه‌های سفر نهایت لذت را برد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایرپلین تیکت

این وب سایت امکان رزرو بلیط هواپیما به صورت آنلاین را فراهم کرده است. برای شروع، پرواز مورد نیازتان را جستجو کنید تا همه ی پروازهای سیستمی شرکت های هواپیمایی و پروازهای چارتری بیش از دویست چارترکننده کشور به شما نمایش داده شود.

اطلاعات تماس
  • 031*****
[نمایش اطلاعات]