اطلاعات تماس
  • 031*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971225356508978

چرا باید با هواپیما سفر کنیم!

کد: 13971225356508978

https://goo.gl/iAu98g

، اصفهان , (اخبار رسمی): شاید در سال‌های اخیر به علت افزایش مشکلاتی که در سفرهای هوایی وجود دارد و افزایش قیمت بلیط هواپیما خیلی از مسافران تصور می‌کنند سفر با هواپیما دیگر چندان به صرفه و مطمئن نیست.

چرا باید با هواپیما سفر کنیم!
چرا باید با هواپیما سفر کنیم!
چرا باید با هواپیما سفر کنیم!
چرا باید با هواپیما سفر کنیم!
چرا باید با هواپیما سفر کنیم!
چرا باید با هواپیما سفر کنیم!

خیلی از پروازها به دلیل شرایط نامساعد آب و هوا کنسل می‌شود و تعدادی از پروازها در معرض شرایطی پر خطر و یا حتی سقوط قرار می‌گیرد. اما چرا باز هم سفر با هواپیما توصیه می‌شود و آیا این تصور که سفرهای هوایی از سفرهای زمینی خطرناک‌تر است، درست است یا خیر!

پرواز با هواپیما امن است!

مطمئنا پرواز با هواپیما از سفرهای زمینی امنیت بیشتری دارد. روزانه بیشتر از 93 هزار پرواز کلاس تجاری در دنیا به سوی مقاصد مختلف حرکت می‌کند و شاید بعد از ماه‌ها یک اتفاق ناگوار و یک حادثه همه این پروازها را بدنام کند. اما باید دانست که نرخ این اتفاقات زمانی که با ماشین شخصی یا اتوبوس سفر انجام می‌‌شود بسیار کمتر است. مثلا اگر از تهران به سمت کیش و یا قشم سفر انجام شود. میزان مسافت آنقدر زیاد است که ساعت‌ها باید در راه بود و از طرفی هم اگر روزهای اوج سفر و تعطیلات باشد معمولا ترافیک و خطرهای جاده‌ای به اوج خودش می‌رسد. در حالی که می‌توان خیلی راحت با رزرو بلیط هواپیما در وب سایت‌های مختلف و چک کردن قیمت بلیط‌ها در روزهای مختلف یک بلیط با قیمت مناسب خرید و به جای اینکه زمان با ارزش را صرف ماندن در ترافیک کرد که مسلما احتمال حادثه و تصادف هم در آن بیشتر است، با هواپیما سفری را در چند دقیقه و خیلی راحت تجربه کرد.

به علاوه در سفرهای هوایی حتی اگر سقوط هم شود احتمال زنده ماندن و تجات یافتن وجود دارد. در مطالعه‌ای که در سال 1993 تا سال 2000 بر روی نمامی هواپیماهای سقوط کرده انجام شد نشان داد که بیشتر از 90 درصد از مسافران در این حادثه‌ها جان سالم به در برده‌اند.

قیمت بلیط هواپیما از چیزی که تصور می‌کنید، ارزان‌تر است!

شاید خیلی‌ها با نگاه اول از خواندن این جمله متعجب شوند ولی باید دانست که قیمت بلیط هواپیما خیلی وقت‌ها از سایر وسایل نقلیه کمتر است.برای مثال شخصی سفری به سوی کیش در پیش دارد و یا می‌خواهد جذابیت‌های جزیره زیبای قشم را از نزدیک ببیند. از آن جایی که این دو جزیره زیبا در جنوب کشور واقع شدند مسلما در هنگام سفر با ماشین باید هزینه زیادی را برای بنزین و البته حمل ماشین با لنج به داخل جزیره انجام دهند. از طرفی هم ساعت‌ها در مسیر بمانند و ممکن است خرج‌های زیاد دیگری نیز به مخارج و هزینه‌های این سفر اضافه شود. اما هنگامی که هواپیما برای سفر انتخاب می‌شود، در زمانی کمتر از 2 ساعت می‌توان به کیش یا جزیره قشم رسید و همه هزینه‌های اضافی هم حذف می‌شود. از طرف دیگر نیز شخص این امکان را دارد که در هنگام رزرو بلیط، قیمت بلیط هواپیما را به صورت آنلاین چک کند و با در نظر گرفتن روز و ساعت‌های مختلف و قیمت‌های متفاوتی که ایرلاین‌های مختلف ارائه می‌دهند، بهترین گزینه را انتخاب کند.

پرواز، سریع‌ترین راه ممکن برای رسیدن به مقصد!

در یک سفر  چند روزه به کیش بهتر است زمان را هم به درستی مدیریت کرد. اینکه 2 تا 3 روز را در راه باشید و بعد هم خسته به مقصد برسید شاید چندان خوش‌آیند نباشد. در مورد سفر با هواپیما هم باید سعی کرد موقع رزرو بلیط هواپیما، پروازهای صبح زود را انتخاب کرد تا سریع‌تر به مقصد رسید و از همان روز به گشت و گذار در جاذبه‌های این شهر رفته و از تمام روزهای سفر لذت برد.

هواپیما گاهی تنها گزینه است!

شاید برای خیلی‌ها، سفرهای زمینی و به داخل کشور امری ساده و دوست داشتنی باشد اما در مورد برخی مقاصد تقریبا هیچ راه دیگری نمی‌تواند به سادگی استفاده از هواپیما باشد. هنگامی که تصمیم دارید به سفرهای خارجی رفته و یا مقصد کشوری در اروپای شرقی است، شاید هیچ راه دیگری به جز چک کردن وب سایت‌ها برای رزرو بلیط هواپیما نباشد!

در این زمان تنها کافی است یک وب سایت مطمئن مثل AirplaneTicket.ir را در نظر گرفت و با جستجوی مبدا و مقصد مورد نظر، لیست کاملی از همه ایرلاین‌ها و قیمت‌های موجود در کشور را مشاهده کرد و در کنار رزرو بلیط هواپیما اطلاعات مفیدی نیز در مورد نوع هواپیما و پرواز نیز به دست آورد.

تجربه‌ای متفاوت در پرواز!

برای خیلی از مردم هنوز هم تجربه پرواز با امکانات و خدماتی که دارد یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر محسوب می‌شود. هیجانی به یاد ماندنی برای رسیدن به مقصدی که می‌توان خیلی زود به آن رسید و تجربه‌ای جذاب از سرگرمی‌هایی که در هواپیما تدارک دیده شده است. می‌توان از غذاها و نوشیدنی‌هایی که در هواپیما با آن از مسافران پذیرایی می‌شود خورد و در این چند ساعت کمی فیلم دید و بازی کرد.

در هواپیما وقتتان واقعا متعلق به خودتان است!

در سفرهای زمینی معمولا نگاه کردن منظره بیرون و گاهی توقف در مسیر و حتی تکان‌های گاه و بیگاهی که تجربه می‌شود اجازه تمرکز روی موضوعی خاص را به شخص نمی‌دهد. در حالی که در هواپیما شرایط کاملا متفاوت است و در طول مسیر برای رسیدن به مقصد قشم می‌توان یک ساعت و نیم کارهای خود را با لپ تاپ انجام داد و از امکانات اینترنتی که در برخی از هواپیماها ارائه شده استفاده کرد، کتاب خواند یا برای کاری که ماه‌ها برای انجام آن وقت نداشتند، زمان صرف کنند.

تماشای منظره‌ای فوق العاده از آسمان!

شاید از هیچ کجای دنیا نتوان چنین منظره‌ای را دید و تمام شهر را در ابعادی کوچک مشاهده کرد، بلندترین برج‌های دنیا هم منظره‌ای متفاوت از شهر را نشان می‌دهند و از بالای آسمان درست از پنجره کوچک هواپیما تجربه‌ای متفاوت با همه جای دنیا را به دست آورد که می‌تواند حسی فراتر از آنچه که تا به حال در زندگی داشته‌اند را پیش‌رو قرار داد. حتی در شب و درست زمانی که هنوز لحظات زیادی از پرواز نگذشته و چیزی به فرود آمدن باقی نمانده می‌توان اوج زیبایی را با منظره‌ای پر از نور و رنگ‌ها در میان تاریکی شب مشاهده کرد و برای لحظه‌ای دنیا را از نگاه پرنده‌ها دید.

در آخر:

بار دیگر بهتر است بدانید که سفر با هواپیما می تواند همان اندازه که ممکن است زندگی برای یک پرنده خطرناک باشد و یا کمتر از زمانی که به صورت زمینی سفر می کنید برای شما خطر داشته باشد و احتمال تصادف در یک پرواز یک در هفت میلیون است و این یعنی اگر شما هر روز هم پرواز کنید نوزده هزار سال طول می کشد تا حادثه ای رخ دهد و یک سقوط مرگبار را تجربه کنید!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایرپلین تیکت

این وب سایت امکان رزرو بلیط هواپیما به صورت آنلاین را فراهم کرده است. برای شروع، پرواز مورد نیازتان را جستجو کنید تا همه ی پروازهای سیستمی شرکت های هواپیمایی و پروازهای چارتری بیش از دویست چارترکننده کشور به شما نمایش داده شود.

اطلاعات تماس
  • 031*****
[نمایش اطلاعات]