اطلاعات تماس
  • 031*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971222356018978

هر آنچه لازم است در مورد پروازهای توقف دار بدانید!

کد: 13971222356018978

https://goo.gl/WnWQVG

، اصفهان , (اخبار رسمی): خیلی از مواقع و در مورد خیلی از مسیرهای پروازی چاره‌ای جز استفاده از پروازهای اتصالی نیست.

هر چیزی که لازم است در مورد پرواز های توقف دار بدانید!
هر چیزی که لازم است در مورد پرواز های توقف دار بدانید!

ممکن است قیمت بلیط هواپیما در پروازهای توقف‌دار کمتر باشد و یا مسیری که به عنوان مقصد انتخاب می‌شود پرواز مستقیمی نداشته باشد. بنابراین همه ممکن است گاهی با این موضوع مواجه شوند.

عده‌ای با شروع پروازهای اتصالی درست از مبدا و زمانی که هنوز به مقصد بین راه نرسیده‌اند از استرس اینکه از سفر باز بمانند ساعت‌ها را در اضطراب و ناراحتی سپری می‌کنند و شاید دانستن چند نکته ضروری در مورد این نوع پروازها بتواند کمک کند تا با آرامش بیشتری پروازهای اتصالی را تجربه کرد و خطر جا ماندن از هواپیما را در این پروازها به حداقل رسانید. در ادامه  راهکارهایی جهت تجربه یک پرواز اتصالی فوق العاده ارائه شده است.

حداقل زمان پرواز فرودگاه را بدانید!

همه خطوط هواپیمایی، حداقل زمان پرواز دوم را از فرودگاه مقصد میانه راه فرود آمده اعلام می‌کنند.

شاید پیدا کردن این اطلاعات در وب سایت‌ها و قسمت اطلاعات ایرلاین‌ها چندان ساده نباشد اما باید دانست در زمان رزرو بلیط هواپیما پروازهای توقف‌دار به طور واضحی مشخص می‌شوند و درست در کنار قیمت بلیط هواپیما می‌توان اطلاعات ضروری از زمان پرواز و شهر و فرودگاه مورد نظر برای توقف را به همراه تخمین حداقل زمان پرواز دوم مطالعه کرد. به علاوه باید دانست که در خیلی از مواقع پروازهای اتصالی داخلی از حدود 30 دقیقه تا کمتر از 60 دقیقه طول می‌کشد.

در مورد پروازهای بین المللی هم معمولا برای پرواز دوم باید از 1 تا 2 ساعت در فرودگاه صبر کرد و حتی گاهی در برخی از ایرلاین‌ها زمان پرواز از این مقدار هم بیشتر می‌شود.

بهتر است صبور باشید!

این موضوع را نباید فراموش کرد که زمانی که به هر دلیلی مثل رزرو بلیط هواپیمای ارزان‌تر اقدام به خرید پروازهای توقف دار می‌شود باید کمی هم صبور بود و گاهی از زمانی که مسافر از هواپیما پیاده می‌شود تا رسیدن به فرودگاه و گیت پرواز ممکن است به راحتی 30 دقیقه طول بکشد و اگر پرواز بعدی هم 30 دقیقه بعد باشد این موضوع به سادگی می‌تواند مسافر را مضطرب و پر از استرس کند. به علاوه در این زمان مسافر نه فرصتی برای استراحت دارد و نه وقت دارد یک غذای ساده و یا نوشیدنی بخورد تا کمی سرحال شود. به همین دلیل خیلی از افرادی که از پروازهای توقف دار استفاده می‌کنند سعی می‌کنند با در نظر گرفتن زمان تخمینی بین دو پرواز در هنگام رزرو بلیط هواپیما، زمان بیشتری را انتخاب کنند و به جای اینکه همه کارها را سریع و با استرس انجام دهند با اندکی صبر کردن از رسیدن به پروازشان مطمئن شوند و با خیالی آسوده‌تر پرواز کنند. در پروازهای بین‌المللی معمولا زمان بین پروازها از 2 تا 4 ساعت است و صبر کردن این چند ساعت یقینا از جا ماندن از پرواز دلچسب‌تر خواهد بود!

همچنین افرادی نیز هستند که به دلیل ناتوانی‌های جسمی و یا داشتن فرزندی کوچک قادر به سریع انجام دادن کارها و رساندن خود در عرض 30 دقیقه به گیت پروازهای خروجی نیستند. برای چنین افرادی نیز استفاده از زمان بیشتر در هنگام اتصال دو پراز می‌تواند گزینه مناسبی باشد که باید در هنگام رزرو بلیط هواپیما به آن دقت کنند. علاوه بر آن این موضوع را هم باید در نظر گرفت که پرواز دوم چقدر ممکن است بر اثر بدی آب و هوا، بارش برف در زمستان و بارش باران‌های طوفانی تاخیر داشته باشد.

2 پرواز با یک بلیط!

پروازهای توقف دار معمولا با یک بلیط انجام می‌شود و حتی اگر مسافر در میان راه با ایرلاین دیگری ادامه مسیر را طی کند طبق قراردادی که از قبل بین دو ایرلاین مختلف بسته شده نیاز به دریافت بلیطی مجدد ندارد.

بهتر است پروازها از یک ایرلاین باشد!

تا جایی که مقدور است و امکان دارد باید سعی کرد در پرواهای توقف دار از ایرلاین‌های مشابه استفاده کرد که این موضوع را هم می‌توان در هنگامی که قیمت بلیط هواپیما و سایر اطلاعات بررسی می‌شود در وب سایت به صورت آنلاین مشاهده کرد . برای مثال در وب سایت AirplaneTicket.ir می‌توان در هنگام رزرو بلیط هواپیما پروازهای توقف دار را به صورت متمایز مشاهده کرد و زمان تخمینی بین هر پرواز را هم با همه جزئیات آن را دید و با خیال راحت پرواز را رزرو کرد.

زمانی که پروازهای اتصالی موجود است، از دو بلیط استفاده نکنید!

وقتی امکان استفاده از پروازهای اتصالی وجود دارد هیچگاه از دو پرواز جداگانه نباید استفاده کرد و باید دانست که با پروازهای توقف دار می‌توان تا میزان زیادی در زمان و هزینه صرفه‌جویی کرد. تصور کنید برای رسیدن به مقصد دو بلیط تهیه شده است و شخص از پرواز اول جا مانده است و یا به هر دلیلی پروازش کنسل شده، اینگونه به سادگی پرواز دوم را هم از دست می‌دهد و شاید دو برابر بیشتر ضرر کند.

هیچگاه آخرین پروازها را رزرو نکنید!

یکی از مهم‌ترین راهنمایی‌ها در هنگام رزرو بلیط هواپیما که از سال‌های پیش به مسافران گوشزد می‌شود این است که از خرید پروازهای آخر وقت باید خودداری کرد. دلیل آن هم کاملا روشن است. اینکه در صورت بروز هرگونه مشکلی پرواز به روز بعد موکول نشود و بتوان با نزدیک‌ترین پرواز بعدی خود را به مقصد مورد نظر رساند. این موضوع بیشتر از آن چیزی که فکرش را کنید حائز اهمیت است و بنابراین انتخاب زمان سفر در روز و زمانی که هنوز فرصتی برای جبران وجود دارد، قطعا می‌تواند شانس را برای رسیدن به مقصد در همان روز افزایش دهد.

چمدان را هوشمندانه انتخاب کنید!

درست است که هیچ راهی برای حذف کردن چمدان به خصوص در سفرهای طولانی وجود ندارد اما می‌توان میزان باری را که همراه برده می‌شود مدیریت کرد و چمدان مناسب و راحتی را برای این سفر انتخاب کرد تا مجبور نشده از یک ترمینال به ترمینال دیگر مقدار زیادی بار را دنبال خود کشیده و شرایط سختی را تحمل کرد.

سعی کنید نزدیک به خروجی هواپیما بنشینید!

همیشه تنظیم زمان و ساعت بین دو پرواز اتصالی قابل کنترل نیست و گاهی باید با بیشترین سرعت خود را به پرواز بعدی رسانید. بهتر است در پرواز اول روی صندلی‌های نزدیک به در خروجی هواپیما نشست تا بعد از فرود هواپیما بتوان خیلی راحت و در کمترین زمان ممکن از هواپیما خارج شد و در عرض 5 تا 10 دقیقه به سمت هواپیمای بعدی حرکت کرد. این موضوع به خصوص در مورد هواپیماهای بزرگ‌تر و هتگامی که زمان بین دو پرواز کمتر است اهمیت بیشتری دارد.

پروازهای مستقیم هنوز هم بهترین گزینه هستند!

پروازهای مستقیم همیشه راحت‌تر و بی دغدغه‌تر هستند و مشکلات کمتری دارند. در پروازهای مستقیم شاید مجبور بود که  زمان زیادی را در هواپیما گذراند ولی بدون اتلاف کوچک‌ترین زمانی سریع‌تر می‌توان به مقصد رسید و به این ترتیب مسافر مجبور نیست که از ارتفاع 30000 فوتی روی زمین بنشیند و دوباره پرواز کند و زمانی را هم برای رسیدن و نشستن در هواپیمای بعدی صرف کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایرپلین تیکت

این وب سایت امکان رزرو بلیط هواپیما به صورت آنلاین را فراهم کرده است. برای شروع، پرواز مورد نیازتان را جستجو کنید تا همه ی پروازهای سیستمی شرکت های هواپیمایی و پروازهای چارتری بیش از دویست چارترکننده کشور به شما نمایش داده شود.

اطلاعات تماس
  • 031*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی