اطلاعات تماس
  • 031*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971205350788978

شروع یک سفر ایده آل با بلیط هواپیمای قشم

کد: 13971205350788978

https://goo.gl/w3NgkM

، اصفهان , (اخبار رسمی): قشم بزرگ‌ترین جزیره ایران در جنوب کشور که پر از دیدنی‌های عجیب و مثال زدنی است. سرزمینی متفاوت به قدمت تاریخ ساسانی و اوج فرهنگ و جاذبه‌های دیدنی ایران که زیباترین و دوست‌داشتنی‌ترین جاذبه‌ها را در خود جای داده است.

بلیط هواپیمای قشم
بلیط هواپیمای قشم

شهری که در بهار هنوز آنقدرها گرم نیست و خنکای دلپذیر زمستان به همراه آفتاب درخشان بهاری حال و هوای فوق العاده‌ای دارد و نوروز یکی از بهترین فرصت‌ها برای کشف سواحل و غار‌ها و مراکز خرید رنگارنگ این شهر محسوب می‌شود و هر ساله عده زیادی از مسافران نوروزی را به سمت خود می‌کشاند. در این مقاله از ایرپلین تیکت، جزئیات یک سفر هوایی ارزان در نوروز امسال به این شهر دوست داشتنی بیان شده است.

برای شروع یک سفر ایده آل به جزیره‌ای که وسعت آن از 22 کشور بزرگ‌تر است و در آن پدیده‌های نادر زمین شناسی و آثار باستانی و جاذبه‌های دیدنی بی‌نظیری یافت می‌شود، باید برنامه‌ریزی درستی داشت. قبل از شروع سفر و درست زمانی که تصمیم برای سفر به قشم در نوروز تصویب شد، باید به فکر خرید بلیط قشم بود. سفرهای جاده‌ای در نوروز با هجوم جمعیت و ترافیک شدیدی از مسافران همراه است و این موضوع باعث می‌شود تا ساعت‌ها از زمان را بیهوده از دست داد، پس بهتر است مسافران این بار هوشمندانه‌تر عمل کنند و با رعایت ترفندهایی برای خرید بلیط هواپیما، سفری راحت‌تر و ارزان‌تر از همیشه را تجربه کنند.

قبل از شلوغی‌ها بلیط هواپیما بخرید!

اینکه تا نزدیک شدن به روز سفر منتظر بمانید و بعد اقدام به خرید بلیط قشم کنید، تنها باعث بالا رفتن هزینه‌ها و سردرگمی برای پیدا کردن پرواز و نبود بلیط خواهد بود؛ بهتر است برای سفر زودتر تصمیم گرفته شود و هرچه زودتر بلیط هواپیمای قشم خریداری شود، چون با نزدیک شدن به نوروز تعداد مسافرانی که تصمیم‌شان برای سفر قطعی می‌شود، بیشتر شده و همین موضوع باعث گران شدن بلیط‌ها و پر شدن پروازها در روز و ساعت‌های مختلف می‌شود. به علاوه بهتر است به جای اینکه در اینترنت جستجو انجام شود و وب سایت‌های مختلف چک شود و با موجی از سردرگرمی از سامانه‌ای که به آن نمی‌توان مطمئن بود، خرید کرد، سری به وب سایت AirplaneTicket.ir زد و با مشخص کردن مبدا و مقصد به سادگی لیست کاملی از همه پروازهای موجود در کشور را از پایین‌ترین قیمت به بالاترین قیمت دید. به علاوه باید دانست که این وب سایت به عنوان اولین سامانه فروش آنلاین بلیط هواپیما به خدماتی از جمله بیمه کنسلی پرواز و خدمات 24 ساعته و اطلاعات کاملی از مدل و نوع هواپیما و ایرلاین را در اختیار قرار می‌دهد و سفری راحت و بدون دغدغه را رقم می‌زند.

معمولا از آنجایی که قشم در نوروز آب و هوای مطبوع و برنامه‌های متعددی دارد، مسافران زیادی به این سمت حرکت می‌کنند و نتیجه این موضوع افزایش قیمت بلیط هواپیمای قشم است که می‌توان چند نکته را موقع خرید بلیط قشم رعایت کرد.

باید دانست، درست است که زودتر خریدن بلیط هواپیمای قشم بیشتر اوقات به نفع است ولی در همین زمان هم باید قیمت‌ها را در ایرلاین‌ها و روزهای مختلف چک کرد چون بعضی روزها معمولا از همان ابتدا شلوغ‌‌تر و در نتیجه گران‌تر است. شاید خیلی از مردم بلیط قشم را چندین ماه زودتر خریده باشند و تعداد صندلی‌های خالی هواپیما برای روزهای اول عید واقعا کم باشد. علاوه بر آن چون چند روز اول عید معمولا چندین روز پشت سر هم تعطیل است و عده زیادی منتظر چنین تعطیلاتی بودند معمولا از سایر روزها شلوغ‌تر است و احتمال پیدا نشدن بلیط قشم برای مسافران بیشتر است. افرادی که عجله‌ای برای این سفر ندارند، بهتر است یا سفر را از چنین ماه قبل‌تر رزرو کنند و یا برای روز 4 یا 5 فروردین بلیط بخرند و حداقل کمی از شلوغی‌های این سفر کم کنند.

از جاذبه‌های طبیعی غافل نشوید!

اگر تا به حال به قشم سفر نکرده‌اید، باید بدانید که این سفر با خیلی از تجربه‌هایی که تا به حال کسب کرده‌اید متفاوت است. جزیره‌ای که پر از جاذبه‌های طبیعی که باید برای تک تک آن‌ها وقت گذاشت تا از سفر درست استفاده شود. از جنگل‌های حرا، جزیره ناز و دره ستاره‌ها باید دیدن کرد و سری به تنگه چاه کوه و دره تندیس‌ها و بزرگ‌ترین غار نمکی دنیا زد. روزی را به تماشای ساحل شیب‌دار و محل تخم‌گذاری لاک پشت‌ها باید اختصاص داد و از این بهشت شگفت‌انگیز بی‌نهایت لذت برد. به علاوه در قشم می‌توان تفریحات و مدرن و سرگرمی‌های دریایی را هم در کنار این دیدنی‌ها تجربه کرد و روزی را هم به غواصی و جت اسکی رفت. علاوه بر آن باید دانست که قشم، روستاها و مناطق تاریخی و قدیمی زیادی در اطراف خود دارد که فاصله زیادی با مرکز شهر ندارند اما در آن‌ها می‌توان بناهای تاریخی متعلق به هزاران سال پیش را دید و از سبک زندگی و بافت سنتی این منطقه‌ها بی نهایت لذت برد.

بازارهای قشم نمادی از فرهنگ جزیره!

قشم هم مثل خیلی از جزایر و شهرهای ایران مراکز خرید متعددی دارد اما چیزی که آن را با همه مناطق متمایز ساخته، بازارهای محلی و حفظ بافت قدیمی و سنتی این بازارها است. بازارهایی که اگر روزها و ساعت‌ها وقت صرف آن شود باز هم جذاب و دیدنی به نظر می‌رسد و خرید صنایع دستی و سنتی این مردم در کنار اجناسی که معمولا از سایر شهرها ارزان‌تر است. تجربه یک خرید فوق العاده و به یاد ماندنی را مسافران رقم می‌زند. در خیلی از بازارهای قشم و درگاهان اجناس به صورت جینی فروخته می‌شوند و قیمت‌ها تا میزان زیادی پایین‌تر از سایر جاها است به همین دلیل گردشگران زیادی به این منطقه‌ها می‌روند و اجناس مختلفی مثل انواع پوشاک و کیف و کفش و ... خریداری می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایرپلین تیکت

این وب سایت امکان رزرو بلیط هواپیما به صورت آنلاین را فراهم کرده است. برای شروع، پرواز مورد نیازتان را جستجو کنید تا همه ی پروازهای سیستمی شرکت های هواپیمایی و پروازهای چارتری بیش از دویست چارترکننده کشور به شما نمایش داده شود.

اطلاعات تماس
  • 031*****
[نمایش اطلاعات]