اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971206351188309

Wi-Fi Marketing چیست؟

کد: 13971206351188309

https://goo.gl/HjeG9q

، مشهد , (اخبار رسمی): با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و استفاده مداوم از گوشی‌های همراه باید به دنبال روش‌های جدید تبلیغاتی و ارائه محتوا به کاربران خود بود. از سری راهکارهای پیشین برای تبلیغ کسب‌وکار می‌توان به تبلیغ از طریق پیام کوتاه، ایمیل یا تبلیغات بلوتوثی اشاره کرد.

Wi-Fi Marketing  چیست؟
Wi-Fi Marketing چیست؟

هم اکنون شبکه‌های وایرلس جایگاه گسترده‌‌‌ای در میان مردم پیدا کرده است و بهترین راه برای ایجاد ارتباط با مخاطب است. تقریبا در تمام اماکن عمومی مانند فرودگاه‌ها، نمایشگاه‌ها، دانشگاه‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و ... اینترنت به راحتی در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

پس بهترین روش برای به نمایش گذاشتن توانمندی‌های خود استفاده از این بستر فراهم شده جهانی است. با توجه به اینکه در دنیای امروز، افراد در هر مکانی که قرار می‌گیرند ابتدا به دنبال شبکه وای فای رایگان در آن مکان هستند، می‌توان این مورد را به عنوان یک نکته مثبت برای به کارگیری این تکنولوژی به حساب آورد زیرا در روش تبلیغات بلوتوثی باید مخاطب را مجاب به روشن کردن بلوتوث دستگاه خود کرد و تازه اگر مجوز دریافت فایل را تایید می‌کرد تبلیغ را دریافت می‌کند یا اگر بخواهید به روش‌های دیگر محتوای خود را در دسترس مخاطبان قرار داد امکان دارد دریافت کننده محتوا، کاربر مورد نظر کاربردی نباشد و شناشایی این مشتری یا کاربران در این روش‌ها بسیار دشوار خواهد بود. چون معمولا این محتوا برای کسانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در حیطه تحت پوشش وای فای هستند و داوطلبانه به این سیستم می‌پیوندند.

می‌توان گفت اکثریت مخاطب اصلی هستند که محتوا برای آنان مفید بوده و آنان نیز درصد استقبال و بازخورد خوبی نسبت به محتوای تبلیغاتی یا اطلاعاتی گردآوری شده خواهند داشت.

بسترهای ارتباطی بی سیم همواره امواج رادیویی را مورد استفاده قرار می‌دهند و یک قطعه سخت افزاری رایانه‌ای اطلاعات را به امواج رادیویی تبدیل می‌کنند و از طریق آنتن ارسال می‌کند و در سمت دیگر یک روتر بی سیم با دریافت این امواج آن‌ها را به داده‌های قابل فهم برای سیستم‌های دریافت‌کننده تبدیل می‌کند.

Wi-Fi marketing یک پلتفرم ابری است که این امکان را می‌دهد تا به وسیله ارتباط وایرلس با مشتریان خود بتوان ارتباط برقرار کرد و با آن‌ها تبلیغات، محتوا و فایل و خدمات خود و .... را به اشتراک گذاشت و با آنان تعامل داشت از آن‌ها سفارش گرفت و در نتیجه تبلیغات کسب و کار خود را کرده و فروش خود را بالا برد.

هنگامی که در یکی از نقاط دسترسی Access point  ،Wi-Fi Marketing نصب شود و از طریق روتر معمولی اتصال ایجاد شود، یک شبکه Wi-Fi عمومی ایجاد می‌شود که کاملا مستقل از شبکه‌ای است که قبلا بوده. هر دو شبکه، شبکه عمومی و خصوصی به طور همزمان عمل می‌کنند و تنها پهنای باند موجود اتصال اینترنتی را به اشتراک می‌گذارد. شبکه جدید کاملا امن است و شبکه خصوصی تمامی اقدامات امنیتی که قبل از ایجاد شبکه Wi-Fi Marketing روی آن انجام شده را حفظ می‌کند و نیز عملا شخص نمی‌تواند از وایرلس شخصی استفاده کند تا زمانی که رمز آن را نداشته باشد و فقط با دیدن شبکه وای فای بدون قفل به آن متصل می‌شود و بلافاصله صفحه وب مورد نظر برای وی نمایش داده می‌شود و فرد محتوا را دریافت می‌کند.

در این سامانه به راحتی و به سرعت می‌توان محتوای خود را از هر نوعی به مخاطب منتقل کرد و بر روی آن‌ها مدیریت داشت و به روز رسانی نیز انجام داد و آن‌ها را دسته‌بندی کرد. در عین واحد چندین کاربر می‌توانند به وای فای متصل شوند. می‌توان گفت این تکنولوژی حدودا با تمامی برند گوشی‌ها سازگاری دارد و می‌توان دستگاه را از راه دور نیز کنترل کرد.  باید به این نکته توجه داشت که با استفاده ازین روش می‌توان اطلاعاتی که از مخاطب نیاز است توسط خود او جمع آوری شود که این خود یکی دیگر از مزایا استفاده از این روش است که نوعی صرفه‌جویی در هزینه‌ها نیز محسوب می‌‌شود. برای آشنایی با کاربردهای مختلف این دستگاه می‌توان به موارد زیادی اشاره کرد:

  • بانک‌ها
  • سینماها
  • فروشگاه‌ها
  • دانشگاه‌ها
  • نمایشگاه‌ها
  • هتل‌ها
  • مکان‌های گردشگری و توریستی
  • دفاتر هواپیمایی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد که در حال حاضر به طور مختصر تنها به کاربرد آن در رستوران‌ها اشاره می‌شود.
  • استفاده از تکنولوژی Wi-Fi Marketing در رستوران‌ها

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دلتا گروپ، ارائه دهنده دستگاه‌های وای فای مارکتینگ در ایران تماس حاصل کنند.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتاگروپ

طراحی سایت، تولید اپلیکیشن ، سئو و دیجیتال مارکتینگ

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]