اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712123527010978

معرفی گیت‌های شیشه‌ای کنترل تردد؛ مدل باله‌ای

کد: 139712123527010978

https://goo.gl/2r4uEU

، اصفهان , (اخبار رسمی): نظم‌دهی و کنترل رفت‌وآمد پرسنل در سازمان‌ها، مراکز اداری و سایر مراکز پر رفت‌وآمد، همواره دشوار و چالش برانگیز بوده است. اما امروزه با ساخت گیت کنترل تردد به خصوص گیت‌های شیشه‌ای نظم‌دهی به اماکن بسیار سریع‌تر انجام می‌پذیرد. در این مقاله در خصوص گیت شیشه‌ای باله‌ای مدل LTOP 111 توضیح داده می‌شود.

معرفی گیت های شیشه ای کنترل تردد؛ مدل باله ای
معرفی گیت‌های شیشه‌ای کنترل تردد؛ مدل باله‌ای

گیت شیشه‌ای LTOP 111 امکان تردد به صورت دو طرفه را دارد. بنابراین دیگر نیازی به نصب گیت های جداگانه جهت ورود و خروج نیست

مخصوصا در مراکز شلوغی که تعداد پرسنل زیادی دارند و رفت‌وآمد در آن‌ها زیاد است؛ گیت‌های شیشه‌ای به دلیل خصوصیات ویژه‌ای که دارند؛ کاربرد گسترده‌ای دارند.

در این مقاله یکی از پرکاربردترین گیت‌های کنترل تردد شیشه‌ای معرفی می‌شود. این مدل گیت شیشه‌ای پروانه‌ای، باله‌ای یا پره‌ای نیز نامیده می‌شود. کاربرد اصلی این گیت‌ها برای مکان‌هایی است که سرعت بالا اولویت اول آن‌ها است.

با اینکه فاکتورهای دیگر مانند امنیت نیز در انتخاب گیت‌ها نقش دارد، اما برخی گیت‌ها فقط کاربرد امنیتی دارند و اتفاقا سرعت رفت‌وآمد را کاهش می‌دهند. اما گیت‌های شیشه‌ای پروانه‌ای مخصوص مکان‌هایی است که همزمان با ایجاد نظم به دنبال حفظ سرعت در رفت‌وآمد نیز هستند.

مزیت‌های اصلی گیت‌های شیشه‌ای پروانه‌ای LTOP 111

این نوع از گیت‌های شیشه‌ای میانی محصول شرکت ترکیه‌ای TANSA، از برترین برندهای تولیدکننده گیت کنترل تردد در دنیا است و دارای استاندارد کیفیت اتحادیه اروپا CE است. گیت‌های تانسا ۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش دارند.

گیت شیشه‌ای LTOP 111 امکان تردد به صورت دو طرفه (ورود و خروج) را دارد. بنابراین دیگر نیازی به نصب گیت‌های جداگانه جهت ورود و خروج نیست. همچنین قابلیت جهت حرکت دو سویه (BI-DIRECTIONAL) نیز موجب استفاده گسترده از این نوع گیت در مراکز مختلف شده است.

با توجه به سرعت بالای گیت شیشه‌ای پروانه‌ای در باز و بسته شدن باله‌ها، ظرفیت کنترل تردد بالایی وجود دارد. سرعت باز شدن باله‌های گیت پروانه‌ای ۰.۸ ثانیه است. از این رو ظرفیت کنترل تردد ۲۵ الی ۳۵ نفر در هر دقیقه است.

لازم به ذکر است که این سرعت بالای باز و بسته شدن باله‌ها به هیچ‌وجه منجر به برخورد آن‌ها با افراد نمی‌شود. چرا که گیت LTOP 111 مجهز به سنسور ایمنی برای پیشگیری از برخورد است. علاوه بر این سنسورها، بدنه گیت دارای ۶ سنسور دیگر است که مانع از عبور هم‌زمان دو نفر و یا از جهات مخالف می‌شود.

از دیگر مزایای قابل توجه گیت پروانه‌ای، قابلیت نصب سیستم هشدار و آلارم برای بازگشایی خودکار مسیر در مواقع خطر است. بر خلاف برخی از گیت‌ها که در مواقع بروز اتفاقات ناگهانی قفل می‌شوند، این گیت‌ها با متصل شدن به سیستم هشدار، در مواقع اضطراری به صورت اتوماتیک باز خواهند شد.

ویژگی گیت‌های شیشه‌ای باله‌ای

جنس شیشه استفاده شده در گیت شیشه‌ای تانسا پلاکسی گلاس شفاف است و ضخامت باله‌های آن ۱۵ میلی‌متر است. همچنین جنس بدنه این گیت‌ها از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. این ویژگی‌ها در مجموع قابلیت کارکرد دستگاه را به گستره دمایی وسیع ۲۰- تا ۶۰+ درجه سانتی‌گراد افزایش می‌دهند. بنابراین گیت‌های TANSA می‌توانند در شهرها، کشورها و فصل‌های مختلف بدون نگرانی استفاده شوند.

گیت‌های شیشه‌ای از این نوع، معمولا توان مصرفی کمی دارند. ولتاژ کارکرد گیت پروانه‌ای مدل LTOP 111 ۲۴ یا ۱۲ ولت DC است. در نتیجه توان مصرفی دستگاه بسیار پایین می‌آید. از طرفی قیمت گیت شیشه‌ای پروانه‌ای نیز حدود زیادی مناسب است.  البته برخورداری از این ویژگی‌ها در طولانی مدت موجب صرفه جویی‌های زیادی در هزینه‌های سازمان‌ها می‌شود.

به علاوه، این دستگاه قابلیت اتصال به انواع سیستم کنترل تردد مانند کارت (بدون تماس)، اثر انگشت، کد و تشخیص چهره را دارد. ریموت کنترل، کلید فشاری، پرداخت الکترونیک و ژتون نیز از دیگر قابلیت‌های نصبی گیت باله‌ای هستند که موجب تمایل اغلب سازمان‌ها برای استفاده از این دستگاه می‌شود.

ولتاژ تغذیه‌ای Universal، درجه حفاظت بیرونی IP42 و درونی IP54، جهت‌نمای  LEDجهت هدایت مسیر و… از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این مدل است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی کسرا

شرکت مهندسی کسرا؛ ارایه کننده راهکارهای جامع تحت وب در حوزه منابع انسانی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی