اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971214353450005

سامانه اخبار رسمی با هدف تجربه کاربری بهتر به روزرسانی شد

کد: 13971214353450005

https://goo.gl/MVi1dz

، تهران , (اخبار رسمی): در راستای بهبود تجربه کاربری، پانل کاربران اخبار رسمی با توجه به تجربه قبلی و نیاز مشتریان برای سهولت ایجاد کمپین رسانه ای و ارائه هر چه بهتر خدمات رسانه‌ای به روزرسانی شد.

نرم افزار اخبار رسمی با هدف تجربه کاربری بهتر به روزرسانی شد
سامانه اخبار رسمی با هدف تجربه کاربری بهتر به روزرسانی شد

اخبار رسمی، نخستین نیوزوایر ایرانی در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات رسانه‌ای، پانل کاربران را به روزرسانی کرد.

عمده تغییرات ایجاد شده در بخش ساخت کمپین‌های رسانه‌ای بوده است که از این پس برای اجرای یک کمپین رسانه‌ ای دیگر نیازی به خرید کمپین پایه نیست و کاربران اخبار رسمی از این پس می‌توانند بدون نیاز به خرید کمپین پایه، بسته رسانه‌ای مد نظر خود را خریداری کنند. در عین حال همچون گذشته امکان استفاده از بسته‌های مقرون به صرفه پایه نیز به صورت اختیاری برای کلیه کاربران فعال است.

مهدی جهانی مقدم، مدیر فنی و هم بنیانگذار اخبار رسمی با اشاره به تغییرات اعمال شده در این نسخه گفت: در آپدیت جدید با هدف فراهم‌سازی تجربه کاربری بهتر برای کاربران، روند ساخت کمپین رسانه‌ای تغییر یافته است. در تغییرات جدید علاوه بر ساده‌سازی مراحل، تمرکز زیادی برای نشان دادن ارزش‌هایی که به موجب ارتقای کمپین رسانه‌ای عاید می‌شود، شده است، طوری که کاربران به راحتی می‌توانند ملموس‌تر، اهمیت ارتقای کمپین رسانه‌ای را درک کنند.

امکان ایجاد بسته رسانه‌ای سفارشی، از دیگر تغییرات اساسی و کاربردی در این به روز رسانی است. به گونه‌ای که از این پس کاربران می‌توانند بسته رسانه‌ای مد نظر خود را ساخته و کمپین خود را بر اساس آن اجرا کنند. همچنین در تغییرات ظاهری جدید، قیمت‌ها ملموس‌تر از گذشته و با شفافیت بیشتری قابل مشاهده است که امکان مقایسه بهتری را در بین بسته‌های مختلف در اختیار می‌گذارد.

کاربران در ورژن جدید همچنین می‌توانند در صورتی که تمایل به استفاده از بسته‌های پیش فرض دارند به راحتی با انتخاب بسته، در رسانه‌ها جستجو کرده و فیلترهای مد نظر خود را اعمال کنند تا به این ترتیب بتوانند به راحتی رسانه‌های هدف خود را گزینش کنند.

مهدی جهانی مقدم در ادامه با اشاره به تغییرات صورت گرفته در سیستم تولید محتوا نیز گفت: تولید محتوای اخبار رسمی تغییرات اساسی داشته و از این پس کاربران می‌توانند فایل‌های خود را به سهولت آپلود کنند و به این ترتیب باقی کار را به اخبار رسمی بسپارند.

قالب‌های خبری، یکی از گزینه‌های مورد استقبال اخبار رسمی است که در ورژن جدید به گونه‌ای تغییر یافته که همگان بتوانند به سهولت از آنها استفاده کنند و محتوای مناسب رسانه‌های خبری داشته باشند.

جهانی مقدم در انتها افزود: امکان درج ویدئو و اینفوگرافیک نیز به صورت جداگانه فارغ از بسته انتخابی، فعال شده و از این پس امکان خرید بسته‌های افزایش نمایش نیز در جهت بالا بردن نرخ نمایش محتوا به خدمات اخبار رسمی افزوده شده است.

از تغییرات آتی اخبار رسمی می‌توان به متحول کردن بخش تولید محتوا در کمپین‌های رسانه‌ای و همینطور توسعه ابزارهای کمکی برای ساخت محتواهایی باکیفیت در سریع‌ترین زمان ممکن اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]