اطلاعات تماس
  • 051336*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712143536811066

هتل‌های مشهد نزدیک حرم

کد: 139712143536811066

https://goo.gl/LNG9Mt

، مشهد , (اخبار رسمی): شهر زیارتی مشهد هر روزه پذیرای مسافرین و زائرین بسیاری است به همین دلیل هتل‌های زیادی در این شهر برای خدمت‌‌رسانی احداث شده‌اند.

هتل های مشهد نزدیک حرم
هتل های مشهد نزدیک حرم

به طور کلی هتل‌های ۳ ستاره دارای کیفیت متوسط و خوبی هستند که به دلیل قیمت مناسب، این هتل‌ها از محبوبیت خاصی بین مردم برخوردار هستند.

با توجه به اینکه مشهد شهر زیارتی است یکی از فاکتورهای اساسی انتخاب هتل، فاصله هتل تا حرم امام رضا (علیه‌السلام) است. با این شرایط اکثر مسافران به دنبال رزرو هتل در مشهد نزدیک حرم هستند.

در ادامه این مطلب هتل‌های ۳ ستاره مشهد نزدیک حرم معرفی شده است.

نگاهی به هتل‌های مشهد نزدیک حرم

شهر مشهد به دلیل اینکه سالانه پذیرای میلیون‌ها زائر و مسافر است، صنعت هتلداری در این شهر پر رونق است. هتل‌های زیادی در شهر مشهد به خصوص در نزدیکی حرم امام رضا (علیه‌السلام) ساخته شده است. این هتل‌ها متناسب با سلیقه مشتری از هتل یک ستاره تا پنج ستاره همه در کنار هم ساخته شده‌اند تا نیاز هر مشتری بسته به وضع مالی و بودجه آن فراهم آورده شود.

بسیاری از مسافران شهر مشهد قصدشان زیارت امام مهربانی‌ها است، پس نزدیکی محل اقامتشان به حرم علی‌ابن‌موسی‌الرضا (علیه‌السلام) یکی از معیارهای انتخاب این افراد است.

در زیر برخی از نزدیک‌ترین هتل‌های نزدیک حرم معرفی می‌شود.

هتل مدینه الرضا مشهد – ۵ ستاره

هتل مدینه الرضا مشهد، نزدیک‌ترین هتل ۵ ستاره به حرم امام رضا است. فاصله هتل تا حرم حدود ۱۵۰ متر است. این هتل دارای بزرگ‌ترین رستوران گردان شرق کشور است.

با اقامت در این هتل به راحتی می‌توان به حرم امام رضا دسترسی داشت.

آدرس: مشهد – خیابان شیرازی – نبش شارستان رضوی

هتل الماس ۲ مشهد – ۵ ستاره

یکی از جدیدترین هتل‌های مشهد با طراحی بسیار شیک و زیبا، هتل الماس ۲ مشهد است. این هتل ۵ ستاره از به روزترین استاندارهای صنعت هتلداری تبعیت می‌کند.

هتل الماس ۲ دارای ۲۶ طبقه است که یکی از بلندترین ساختمان‌های اطراف حرم است. همین طراحی زیبا و لوکس بودن هتل باعث می‌شود که هر مسافری جذب این هتل شود.

امکانات این هتل بسیار زیاد بوده و باعث رضایت مشتریان خود شده است.

با اقامت در هتل الماس می‌توان دسترسی بسیار راحتی به بازار رضا و بازارهای اصلی شهر داشت.

آدرس: مشهد – خیابان امام رضا – امام رضا۲۰

هتل درویشی – ۵ ستاره

هتل مجلل درویشی در سال ۱۳۹۱ در خیابان امام رضا مشهد ساخته شد. این هتل طرفداران بسیاری دارد و دلیل آن این است که علاوه براینکه در اصلی ترین خیابان منتهی به حرم امام رضا واقع شده، معماری منحصر به فردی دارد.

زمانی که از پنجره‌های این هتل به بیرون نگاه می‌کنید شهر را زیر پای خود خواهید دید.

هتل درویشی دارای رستوران‌های مختلف با منوهای متفاوت است. افرادی که اهل مشهد هستند می‌توانند مجالس خاص خود را در رستوران‌ها و کافی شاپ این هتل برگزار کنند.

آدرس: مشهد – خیابان امام راضا – بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

هتل جواد مشهد – ۴ ستاره

این هتل ۴ ستاره که در خیابان امام رضا مشهد و در نزدیکی حرم امام رضا علیه السلام قرار دارد و در ۸ طبقه دارای ۱۰۵ اتاق است. پس از ورود به هتل جواد مشهد وارد لابی آرامی می‌شوید که ستون‌های بسیار زیبایی در وسط آن قرار دارد و در طبقه منفی یک، کافی شاپی دنج با نمای داخلی زیبا و تنوع منوی مناسب در انتظار مسافران است تا خستگی سفر را کاهش دهد. همچنین در طبقه مثبت یک نیز رستوران هتل با فضایی آرام و دلنشین برای وعده‌های غذایی روزانه مهمانان ساکن هتل و مهمانان عمومی آماده پذیرایی است.

آدرس: خیابان امام رضا – نبش امام رضا ۳

هتل اترک مشهد – ۴ ستاره

هتل اترک مشهد با فاصله بسیار نزدیک تا حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام نزدیک ترین هتل ۴ ستاره به حرم است. این هتل با ۱۶۳ اتاق در ۱۰ طبقه با تنوع اتاقی بالا شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سوئیت یکخوابه، اتاق‌های کانکت و آپارتمان های دو خوابه و سه خوابه است.

این هتل در سال ۱۳۵۷ ساخته و در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده است و همچنین دارای رستوران با ظرفیت ۳۰۰ نفر و پارکینگ رایگان نیز است.

آدرس: مشهد – میدان بیت المقدس – اول بازار رضا

هتل الماس – ۴ ستاره

هتل الماس مشهد در مجاورت بارگاه ملکوتی حضرت رضا، در خیابان امام رضا واقع شده است.این هتل در سال ۱۳۹۲ ساخته و در سال ۱۳۹۴ بازسازی شد. تعداد اتاق‌های هتل الماس ۱۶۳ مورد است که در ۹ طبقه پراکنده شده‌اند.

این هتل دارای مدرن‌ترین و مجلل‌ترین امکانات رفاهی است که خاطره‌ای به یادماندنی از سفر به شهر مشهد را به یادگار می‌گذارد.

آدرس: مشهد – خیابان امام رضا – امام رضا ۶

هتل رضویه مشهد – ۳ ستاره

هتل رضویه یکی از هتل های نزدیک حرم می‌باشد که ساختمان آن متشکل از ۹ طبقه به همراه ۹۲ باب اتاق است. این هتل در میدان بیت المقدس (فلکه آب) واقع شده است. هتل رضویه در سال ۱۳۷۵ با هدف خدمت رسانی به زائران امام رضا و همچنین با در اختیار داشتن امکاناتی از قبیل سالن صبحانه خوری و رستوران شروع به فعالیت کرد.

آدرس: مشهد – میدان بیت المقدس (فلکه آب) – جنب بازار رضا

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد – ۳ ستاره

هتل آپارتمان حیاط شرق در نزدیکی بارگاه امام رضا علیه‌السلام در خیابان نواب صفوی واقع شده است. از مزیت‌های این هتل می‌توان به کیفیت بسیار بالا، لوکس و مجلل بودن هتل، کارکنان مجرب و کار آزموده، فاصله کم تا حرم امام رضا، برخورداری از تراس‌هایی با چشم انداز گنبد طلایی حرم امام و همچنین تازه ساز بودن اشاره کرد.

آدرس: مشهد – خیابان نواب صفوی – بین نواب صفوی ۱۰ و ۱۲ – نبش بلوار شارستان

هتل‌های 5 ستاره مشهد نزدیک حرم

هتل‌های 5 ستاره طرفداران بسیاری دارند و البته به همین نسبت قیمت بالاتری هم دارند. این هتل‌ها از تمام امکانات رفاهی برخوردار هستند و کیفیت خیلی خوبی هم دارند.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر از هتل‌های 5 ستاره مشهد نزدیک حرم، می‌توانند برروی روی لینک ضمیمه شده کلیک کنند.

هتل‌های 3 ستاره مشهد نزدیک حرم

تعداد هتل های 3 ستاره مشهد نزدیک حرم مطهر امام رضا (علیه‌السلام) کم نیست، اما در جدول زیر می‌توان لیست نزدیک‌ترین هتل‌های ۳ ستاره به حرم رضوی را مشاهده کرد. این هتل‌ها به ترتیب نزدیک‌ترین هتل تا حرم دسته‌بندی شده‌اند.

نام هتلفاصله هتل تا حرمآدرس
هتل رضویه مشهد1 دقیقه پیاده رویمیدان بیت المقدس، جنب بازار رضا
هتل حیات شرق2 دقیقه پیاده رویخیابان نواب ، بین نواب 10 و 12
هتل نور مشهد2 دقیقه پیاده رویورودی باب الجواد، خیابان خسروی نو
هتل توحید نوین مشهد3 دقیقه پیاده رویخیابان امام رضا، امام رضا 3
هتل آپادانا مشهد3 دقیقه پیاده رویخیابان شهید اندرزگو، چهارراه خسروی
هتل جواهر شرق مشهد5 دقیقه پیاده رویخیابان امام رضا، بین امام رضا 8 و 6
هتل زمرد مشهد5 دقیقه پیاده رویخیابان امام رضا، امام رضا 6
هتل آرمان مشهد5 دقیقه پیاده رویخیابان نواب صفوی
هتل تهران مشهد6 دقیقه پیاده رویخیابان امام رضا، نبش امام رضا 8
هتل کارن مشهد9 دقیقه پیاده رویخیابان امام رضا، امام رضا 8
هتل سپنتا مشهد10 دقیقه پیاده رویچهارراه شهدا، کوچه شاهین فر
هتل آیران مشهد10 دقیقه پیاده رویخیابان امام رضا، امام رضا 10
هتل بزرگ فردوسی مشهد15 دقیقه پیاده رویخیابان مدرس، نبش مدرس 1

نزدیک‌ترین هتل ۳ ستاره مشهد به حرم امام رضا (علیه‌السلام)

راه‌های ورودی به حرم مطهر شامل چهار خیابان اصلی می‌شود که نزدیک‌ترین هتل ۳ ستاره مشهد به حرم مطهر در خیابان امام رضا قرار دارد که تنها یک دقیقه پیاده‌روی دارد.

این هتل، هتل رضویه یکی از با سابقه‌ترین هتل‌های مشهد است.

هتل رضویه با موقعیت خاص مکانی و اشراف تعداد محدودی (هشت واحد) از اتاق‌ها به حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) و با امکانات رفاهی مناسب در نزدیکی بارگاه منور حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) آماده خدمت رسانی است. از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل رضویه می‌توان به نزدیکی به بازار رضا یکی از قدیمی‌ترین بازارهای مشهد بدون نیاز به استفاده از وسایل نقلیه و با زمان بسیار کوتاه، اشاره کرد.

معرفی مسافرسلام

علاقه‌مندان برای اطلاع از آخرین قیمت هتل‌های مشهد کافی است با گروه مشاوره سفر و رزرواسیون مسافرسلام تماس حاصل کنند. همکاران این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو هستند.

تجربه ۱۳ ساله گروه گردشگری و مشاوره سفر مسافرسلام، در صنعت توریسم داخلی، همواره بزرگترین سرمایه آنها بوده است. این تجربه بزرگ دلیلی بر شناخت دقیق نیاز مسافران و گردشگران در این صنعت است و باعث شده است تا بتوان توانایی فراهم کردن بهترین خدمات را برای رضایت مشتریان داشت.

همکاران مسافرسلام در بخش فروش و پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات و مشاوره، جهت انتخاب بهترین هتل، با توجه به سلیقه مسافر و با در نظر گرفتن بودجه انتخابی آنها هستند.

علاقه‌مندان همچنین می‌توانند با شماره تلفن 5-32226873-051 تماس حاصل کرده و با همکاران این مجموعه در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مسافر سلام

مسافر سلام این امکان را برای مسافران فراهم می کند تا با توجه به شرایط، هزینه و زمان سفر خود، برنامه ریزی دقیق و مطمئنی را در طول سفر خود داشته باشند.

اطلاعات تماس
  • 051336*****
[نمایش اطلاعات]