اطلاعات تماس
  • 051336*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712193549311066

هتل‌های مشهد با قیمت ارزان

کد: 139712193549311066

https://goo.gl/DP248p

، مشهد , (اخبار رسمی): انتخاب رزرو هتل ارزان برای مشهد امری بسیار مهم و در عین حال ساده است، اگر مسافر بتواند شرایط و هزینه‌های رزرو هتل‌های ارزان را بداند. سلام مسافر در این محتوا شرایط پیدا کردن و رزرو هتل ارزان قیمت را بیان کرده است.

هتل‌های مشهد با قیمت ارزان
هتل‌های مشهد با قیمت ارزان
هتل‌های مشهد با قیمت ارزان
هتل‌های مشهد با قیمت ارزان
هتل‌های مشهد با قیمت ارزان
هتل‌های مشهد با قیمت ارزان

یکی از مواردی که در رزرو هتل در مشهد برای مسافران اهمیت دارد، رزرو هتل‌های ارزان قیمت است. هتل‌های ارزان قیمت شامل هتل‌های 2 ستاره، 3 ستاره و برخی هتل‌های 4 ستاره است.

در ادامه مطلب برخی از این هتل‌های ارزان قیمت مشهد معرفی می‌شود تا بتوان هتلی با کیفیت و قیمت مناسب، برای سفر خود به مشهد پیدا کرد. باید توجه داشت که ارزان بودن قیمت هتل دلیل بر بی‌کیفیت بودن آن هتل نیست.

معرفی برخی هتل‌های ارزان قیمت مشهد

هتل سلما مشهد

هتل سلما مشهد یکی از هتل‌های مشهد است که در سال 1397 در ابتدا خیابان امام رضا، افتتاح شد. این هتل شامل واحدهای دوتخته، سه تخته، چهار تخته، یک واحد سوئیت شش تخته و واحدهای VIP است. فاصله کم این هتل تا حرم باعث شده مورد توجه اکثر مسافران قرار گیرد.

هتل کارن مشهد

هتل کارن مشهد یکی دیگر از هتل‌های مشهد است که قیمت مناسبی هم دارد. این هتل در اردیبهشت ماه سال 1396 در 8 طبقه بنا شد. هتل کارن در فاصله بسیار کمی از حرم امام رضا قرار گرفته و به بازار رضا و بازار 17 شهریور نزدیک است.

از امکانات هتل کارن می‌توان به رستوران مجزا، کافی شاپ، لابی و غیره اشاره کرد.

هتل آپارتمان  اسپینو مشهد

این هتل سه ستاره در سال 1393 در فاصله 2000 متری از حرم امام رضا علیه‌السلام تأسیس شد. اسپینو با 37 واحد اقامتی در 8 طبقه پذیرای مسافران و زائرین است. از ویژگی‌های هتل اسپینو می‌توان به مجموعه آبی، کافی شاپ، رستوران، امکانات ورزشی و نزدیکی به مرکز شهر اشاره کرد.

نام هتلشروع قیمت از (شبی/نفری)آدرس
هتل سقا مشهد80/000 تومان (فولبرد)خیابان امام رضا – امام رضا 2 – کوچه کربلا
هتل سلما مشهد85/000 تومان (فولبرد)خیابان امام رضا – امام رضا 3
هتل کارن مشهد90/000 تومان (فولبرد)خیابان امام رضا – امام رضا 8- نبش رجب زاده 3
هتل اسپینو مشهد35/000 تومان (صبحانه)خیابان 17 شهریور – ابتدا خیابان عنصری شرقی – پلاک 20

هتل آپارتمان مشهد ارزان

علاوه بر هتل، هتل آپارتمان‌های بسیاری وجود دارد که دارای قیمت مناسب هستند، برخی از این هتل آپارتمان مشهد ارزان در زیر نام برده شده‌اند:

- هتل آپارتمان رواق

- هتل آپارتمان مهسان

- هتل آپارتمان عمارت

- هتل آپارتمان شباهنگ

چطور در مشهد می‌توان هتل‌های ارزان رزرو کرد؟

حال ممکن است این سوال به وجود آید که با این شرایط و هزینه‌های بالا چطور می‌توان هتل‌های ارزان رزرو کرد؟ پیدا کردن و رزرو هتل‌های ارزان قیمت، نیازمند رعایت برخی نکات است که در ادامه به آنها اشاره می‌شود.

اول: تا جایی که امکان دارد در روزهای شلوغ نباید هتل رزرو کرد

معمولا در ایام پیک قیمت هتل‌ها بسیار بالا می‌رود. بهتر است زمان سفر خود را خارج از ایام پیک انتخاب کرد تا از این تفاوت قیمت و هزینه بالا، در امان بود. برای مثال این ایام پیک برای هتل‌های مشهد شامل بازه تعطیلات نوروز، عید فطر، شهادت امام رضا(ع)، ایام تعطیلات محرم و صفر، فصل تابستان و سایر مناسبت های مذهبی است.

دوم: رزرو هتل به صورت آنلاین از سایت‌های معتبر 

یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توان به کمک آنها هتل خود را ارزان‌تر رزرو کرد، مراجعه به وب سایت‌های معتبر رزرواسیون است. برای مثال وب سایت مسافرسلام، هر هفته در کانال تلگرام یک کد تخفیف برای اعضا کانال قرار می‌دهد. می‌توان با ارائه این کد، از 20 تا 60 هزار تومان تخفیف بهره‌مند شد.

سوم: باید سعی کرد هتل 3 یا 4 ستاره رزرو کرد

معمولاً هتل‌های 3 و یا 4 ستاره و همچنین برخی هتل آپارتمان‌ها، قیمت خیلی مناسبی دارند. البته به این معنا نیست که کیفیت این هتل‌ها پایین است بلکه نوع خدمات‌‌شان متفاوت است. برای مثال یک هتل 5 ستاره اکثر امکانات رفاهی از قبیل مجموعه آبی، سالن کنفرانس، اتاق‌های VIP، رستوران‌های با کیفیت و غیره را دارند.

یک هتل 3 یا 4 ستاره، ممکن است این امکانات را نداشته باشد اما قیمت خیلی مناسب‌تری خواهند داشت. برای مثال هتل 4 ستاره تابران، یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره مشهد است که قیمت آن در حد هتل 3 ستاره است.

چهارم: تا جایی که امکان دارد هتل نزدیک حرم رزرو نشود

هتل‌های نزدیک حرم خیلی پرطرفدار و به نسبت گران‌تر هستند. اما هر چه هتل به حرم نزدیک‌تر باشد قیمت گران‌تری هم دارد. زیرا با اقامت در هتل‌های نزدیک حرم دسترسی خیلی راحت‌تری به حرم می‌توان داشت.

اما هتل‌هایی که فاصله‌شان تا حرم بیشتر است ممکن است چند دقیقه بیشتر پیاده‌روی تا حرم داشته باشند، اما قیمت‌شان از هتل‌های نزدیک حرم کمتر است.با کمی مطالعه درباره هتل‌های مشهد، می‌توان با هزینه کم هتل‌های بسیار مناسبی را رزرو کرد. این نکته را باید در نظر داشت که در ایام پیک مانند عید نوروز، قیمت‌ها تغییر خواهد کرد.

پس باید سعی شود نکاتی که در بالا به آنها اشاره شد رعایت شوند تا بتوان یک هتل با قیمت مناسب رزرو کرد.

معرفی مسافرسلام  

گروه گردشگری و رزرواسیون مسافرسلام، با هدف افزایش سطح کیفیت صنعت گردشگری و ارائه خدمات به مسافران، فعالیت خود را آغاز کرده است. مسافر سلام این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا با توجه به شرایط، هزینه و خواسته‌های آن‌ها، بهترین محل اقامت را برای خود رزرو کنند.

رزرواسیون مسافرسلام، با دریافت تخفیف‌های ویژه از هتل‌ها، امکان رزروی آسان و به صرفه را برای مشتریان فراهم می‌کند. با مراجعه به صفحه اصلی سایت این شرکت ، اطلاعاتی از قبیل سال ساخت، امکانات، خدمات و تصاویر هتل‌های مختلف را می‌توان مشاهده کرد. در این صورت کار رزرو هتل به صورت آنلاین خیلی راحت‌تر خواهد بود. زیرا با داشتن اطلاعاتی کامل از هتل‌های مختلف می‌توان با توجه به آن‌ها هتل مورد نظر خود را رزرو کرد. 

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر درباره چگونگی رزرو ارزان قیمت هتل سه ستاره اطراف حرم می‌توانند با مسافر سلام به شماره 09154770106 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مسافر سلام

مسافر سلام این امکان را برای مسافران فراهم می کند تا با توجه به شرایط، هزینه و زمان سفر خود، برنامه ریزی دقیق و مطمئنی را در طول سفر خود داشته باشند.

اطلاعات تماس
  • 051336*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی