اطلاعات تماس
  • 051336*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006295442711066

خدمات لوله بازکنی برچسب تهران شبانه روزی و فوری + مقالات آموزشی

طرز بستن لوله سینک ظرفشویی را در 3 دقیقه یاد بگیرید!

کد: 140006295442711066

https://bit.ly/39mUH7M

، مشهد , (اخبار رسمی): اقدام به بستن لوله سینک ظرفشویی دقت زیادی می طلبد و لازم است که مراحل اجرای آن را به طور دقیق بدانید. سایت لوله بازکنی برچسب barchasb.net آموزش طرز بستن لوله سینک در 7 مرحله را برای شما به صورت رایگان تهیه کرده است.

طرز بستن لوله سینک ظرفشویی را در 3 دقیقه یاد بگیرید!
طرز بستن سیفون ظرفشویی
طرز بستن لوله سینک ظرفشویی را در 3 دقیقه یاد بگیرید!
نقشه راهنمای نحوه بستن لوله سینک ظرفشویی
طرز بستن لوله سینک ظرفشویی را در 3 دقیقه یاد بگیرید!
اتصال لوله خرطومی به سینک از مراحل نصب سیفون ظرفشویی است.

سایت لوله بازکنی برچسب مقالات زیادی دارد که برای رفع گرفتگی لوله ها، نصب انواع لوله های زیر سینک و... برای شما کاربردی است. ضمن اینکه می توانید در صورت نیاز از خدمات تکنسین های 24 ساعته ما کمک بگیرید.

بستن لوله سینک ظرفشویی دو قلو یکی از کارهایی است که اکثر افراد جزییات آن را نمی دانند و در انجام آن به مشکل می خورند. اگر نمی خواهید برای انجام این کار توسط متخصص ها، هزینه کنید. با ما همراه باشید تا برای سیفون ظرفشویی طرز بستن لوله سینک ظرفشویی دوقلو تمامی آموزش های لازم را به شما ارائه کنیم.

"سایت لوله بازکنی برچسب مقالات زیادی دارد که برای رفع گرفتگی لوله ها، نصب انواع لوله های زیر سینک و... برای شما کاربردی است. ضمن اینکه می توانید در صورت نیاز از خدمات تکنسین های 24 ساعته ما کمک بگیرید."

مراحل بستن انواع لوله های زیر سینک ظرفشویی

برای آموزش نحوه بستن لوله های زیر سینک ظرفشویی دولگنه به صورت اصولی و دقیق، فقط کافی است که تمام این مراحل را به دقت دنبال کنید و مو به مو آنها را اجرا نمایید تا بعدها با گرفتگی های سینک ظرفشویی مواجه نشوید.

به یاد داشته باشید که اگر گرفتگی سیفون ظرفشویی شدید بود و با امتحان روش های خانگی نتوانستید آن را برطرف کنید، حتماً به سایت لوله بازکنی برچسب یا به عبارتی barchasb.net مراجعه کنید تا با استفاده از روش ها و تجهیزات به روز در هر کجای تهران که هستید، بتوانید خیلی سریع از خدمات این افراد بهره مند شوید.

در ابتدا اگر سینک یا لوله های آن را تازه خریداری کرده باشید همراه خرید خود، راهنمای تصویری اتصال لوله ها به یکدیگر وجود دارد و می توانید از آن کمک بگیرید.
بعد از اینکه بسته بندی را باز کردید، تمام واشر ها و لوله ها را برای بستن لوله های سینک ظرفشویی دوقلو کنار هم قرار دهید، به این صورت که واشرها کنار هم، لوله ها کنار هم و...، تا موقع بستن بدانید چه چیزهایی را دارید و درهنگام بستن لوله فاضلاب ظرفشویی به دنبال واشر یا لوله مورد نیاز نگردید.

1- بررسی نقشه بستن لوله سینک ظرفشویی دوقلو

داشتن یک نقشه برای بستن سیفون ظرفشویی دوقلو خوبی که دارد، می تواند در هنگام نصب سیفون فاضلاب آشپزخانه به شما کمک کند تا با مراجعه به آن بتوانید مشکلات احتمالی که ممکن است در هنگام اتصالات با آن مواجه شوید را برطرف کنید.

2- وصل کردن توری های استیل بر روی سینک

برای سینک دوقلو بستن لوله های زیر ظرفشویی دو عدد توری مشبک را بردارید و از داخل لگن سینک بر روی سوراخهایی که در لگن سینک وجود دارند، قرار دهید.
دقت کنید که در زیر این توری ها و شبکه های استیل در داخل لگن سینک، نباید هیچ چیزی قرار بگیرد. برای بستن لوله فاضلاب سینک ظرفشویی باید مستقیما این توری ها روی سینک قرار داشته باشند.

3- نحوه بستن اتصالات زیر سینک ظرفشویی

قسمت اصلی نصب انواع لوله های زیر سینک ظرفشویی، متصل کردن لوله ها به یکدیگر است. در این قسمت شما باید بدانید لوله زیر سینک را چگونه متصل کنید.

نقشه اتصالات زیر سینک ظرفشویی، برای همه سینک ها یکسان نیست و با هم متفاوت است، ولی در عوض همه از یک جنس لوله و یک نوع اتصال برای وصل کردن لوله ها استفاده می کنند. پس اگر قاعده کلی اتصال لوله ها را بدانید می توانید حتی بدون راهنما هم خودتان طرز بستن لوله زیر ظرفشویی را انجام دهید. در این بخش عکس بستن لوله های زیر سینک ظرفشویی را برای شما آورده ایم و در ادامه چند این قاعده های کلی را بیان می کنیم تا شما با آنها آشنا شوید:

بستن مهره های پلاستیکی: این مهره ها دو طرف دارند. یک طرف داخل آن که اصطلاحا دارای رزوه یا شیارهایی برای محکم کردن آن است و طرف دیگر بیرون مهره ها هستند. طرز بستن لوله زیر سینک ظرفشویی به این گونه است که مهره های پلاستیکی را از سمت صاف لوله، طوری داخل لوله ها قراردهید که برآمدگی سر لوله ها داخل مهره ها قرار بگیرند. همیشه در داخل هر مهره باید یک واشر به اندازه خودش قرار دهید.

متصل کردن لوله ها از طرفی که صاف هستند و هیچ برآمدگی ندارند: در بستن انواع لوله های زیر سینک ظرفشویی معمولا هر لوله دارای دو مهره در بالا و پایین خود هستند، که یک طرف آن برآمدگی دارد و طرف دیگر لوله برآمدگی ندارد و صاف می باشد.

برای قرار دادن مهره پلاستیکی در طرف صاف لوله ابتدا داخل مهره را به سمت بیرون لوله قرار دهید و بعد واشرهای کوچکتری که کمی شبیه قیف هستند و یک طرف آنها بزرگتر است را وارد لوله کنید، به این صورت که طرف بزرگتر و ضخیم تر واشر به سمت داخل مهره قرار بگیرد. شما می توانید مقالات آموزشی بیشتر در زمینه رفع گرفتگی لوله، رفع بوی بد سیفون و... را در سایت لوله بازکنی برچسب مطالعه کنید.

4- طریقه بستن سیفون ظرفشویی کاسه ای در زیر سینک

طرز بستن سیفون ظرفشویی دوقلو بدین صورت است که باید ابتدا از دو سیفون که شبیه کاسه کوچک هستند و در مرکزشان یک مهره برنجی قرار دارد استفاده کنید.
برای سیفون ظرفشویی طرز بستن لوله سینک ظرفشویی دوقلو ابتدا باید واشرهای لاستیکی آنها را که بزرگترین واشرها هستند، برروی لبه این سیفون های کوچک قرار دهید و بعد با استفاده از پیچ بزرگ از داخل سینک، توری و این سیفون ها را به هم متصل کنید.
مراقب باشید که پیچ را بیش از حد سفت نکنید که باعث شکستن سیفون زیر لگن می شود.

5- طریقه بستن لوله های زیر سینک دو قلو به سیفون ها

در قدم بعد، شما دو تا سیفون در زیر لگن سینک دارید و باید لوله هایی که آماده کرده اید را به آنها متصل کنید. طرف دیگر لوله همگی باید در نهایت به وسیله سه راهی به یک لوله وصل شوند تا یک خروجی داشته باشیم.

طریقه نصب لوله سینک ظرفشویی بدین صورت است که شما باید آن سر لوله ها که دارای برجستگی می باشد را با مهره به سیفون ها یا کاسه سینک وصل کنید و طرف دیگر لوله که حالتی صاف دارد را به سه راهی متصل نمایید.

6- وصل کردن سیفون ظرفشویی اصلی

بعد از اینکه دو سیفون کوچک زیر سینک را به سه راهی وصل کردید. حالا نوبت به سیفون اصلی می رسد که قطعه بزرگ تخم مرغی شکل یا استوانه ای می باشد. این سیفون از ورود بوی نامطبوع و حشرات موذی مثل سوسک و... به داخل سینک جلوگیری می کند.

سیفون اصلی از یک ورودی در بالای سیفون و یک خروجی با ارتفاع کمتری تشکیل شده است که ورودی آن از سه راهی است و خروجی آن را خرطومی خروجی تشکیل می دهد.

در بیشتر اوقات بعد از نحوه بستن لوله های سینک و هم چنین بعد از یک مدت استفاده از آن ممکن است، دچار گرفتگی لوله فاضلاب سینک شوید و آب به سختی تخلیه شود در این صورت می توانید با مطالعه مقاله آموزش لوله بازکنی با سرکه و جوش شیرین در سایت برچسب barchasb.net این مشکل را برطرف کنید.

7- طریقه بستن لوله ظرفشویی خرطومی به لوله فاضلاب

طریقه نصب لوله زیر سینک ظرفشویی بدین صورت است که زمانی که سه راهی را به ورودی سیفون اصلی وصل کردید، حالا آن طرف لوله خرطومی که دارای برجستگی می باشد را به وسیله همان مهره های پلاستیکی به خروجی سیفون اصلی وصل کنید و خروجی را به سمت لوله فاضلاب اصلی ساختمان قرار دهید.

در طرف دیگر لوله خرطومی واشر سیاه بزرگ را وصل کنید به این صورت که قسمت دندانه دندانه واشر به داخل لوله فاضلاب برود و حدود 5 تا 10 سانتی متر از خرطومی از دهانه واشر بیرون بزند.

این آخرین مرحله از آموزش طرز بستن لوله سینک ظرفشویی بود. اگر شما تمام اتصالات را درست سر جای خود قرار دهید، می توانید آب را از سینک به داخل لوله فاضلاب به درستی هدایت کنید و مانع از بروز مشکلاتی همچون؛ گرفتگی سیفون ظرفشویی، ایجاد بوی بد در محیط آشپزخانه و نیز چکه کردن آب به داخل کابینت و... شوید. 

3 نکته مهم در اتصالات زیر سینک ظرفشویی

بعد از بستن لوله ظرفشویی دقت کنید همه اتصالات محکم بسته شدند و واشرهای آب بندی آنها به خوبی در سر جای خود قرار دارند.

اگر لازم بود ارتفاع لوله ها کمی کم شود می توانید تعدادی از لوله های صاف را از سمتی که برجستگی ندارند، با چاقو تیز یا با کاتر کوتاه کنید.

معمولا هنگام خرید لوله های زیر ظرفشویی نقشه بستن آنها همراهشان است و سعی کنید با توجه به توضیحات بالا و نقشه خود لوله ها آنها را سر هم کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مسافر سلام

مسافر سلام این امکان را برای مسافران فراهم می کند تا با توجه به شرایط، هزینه و زمان سفر خود، برنامه ریزی دقیق و مطمئنی را در طول سفر خود داشته باشند.

اطلاعات تماس
  • 051336*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی