اطلاعات تماس
  • 051336*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712223558011066

هتل سه ستاره مشهد اطراف حرم

کد: 139712223558011066

https://goo.gl/oci23x

، مشهد , (اخبار رسمی): شهر زیارتی مشهد هر ساله پذیرای مسافران و زائران بسیاری است. به همین دلیل هتل‌های زیادی در این شهر برای خدمت‌‌رسانی احداث شده‌اند. پیدا کردن یک محل مناسب برای اقامت در مشهد نیازمند یک منبع اطلاع‌رسانی دقیق است تا مسافرانی که تابه‌حال به این شهر سفر نکردند به راحتی یک محل اقامت مناسب رزرو کنند.

هتل سه ستاره مشهد اطراف حرم
هتل سه ستاره مشهد اطراف حرم

با توجه به اینکه مشهد شهر زیارتی است یکی از فاکتورهای اساسی انتخاب هتل، فاصله هتل تا حرم امام رضا (علیه‌السلام) است. با این شرایط اکثر مسافران به دنبال رزرو هتل در مشهد نزدیک حرم هستند.

در ادامه این مطلب برخی از هتل‌های سه ستاره مشهد اطراف حرم معرفی شده‌اند.

نگاهی به هتل‌های مشهد شهر مشهد به دلیل اینکه سالانه پذیرای میلیون‌ها زائر و مسافر هستند نشان می‌دهد صنعت هتلداری در این شهر پر رونق است. هتل‌های زیادی در شهر مشهد به خصوص در نزدیکی حرم امام رضا (علیه‌السلام) ساخته شده است. این هتل‌ها متناسب با سلیقه مشتری از هتل یک ستاره تا پنج ستاره همه در کنار هم ساخته شده‌اند تا نیاز هر مشتری بسته به وضع مالی و بودجه آن فراهم آورده شود.

بسیاری از مسافران شهر مشهد قصدشان زیارت امام مهربانی‌ها است، پس نزدیکی محل اقامت به حرم علی‌ابن‌موسی‌الرضا (علیه‌السلام) یکی از معیارهای انتخاب این افراد است.

نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم:

- هتل پنج ستاره مدینه الرضا

- هتل چهار ستاره توس مشهد

- هتل چهار ستاره اترک مشهد

- هتل چهار ستاره مشهد

- هتل سه ستاره رضویه مشهد

- هتل سه ستاره نور

هتل‌های سه ستاره مشهد

افرادی که تا به‌ حال به مشهد سفر نکرده‌اند مطمئناً با خیلی از نکات رزرو هتل در مشهد آشنا نیستند. یکی از نکاتی که در رزرو هتل باید در نظر داشت موقعیت هتل است. افرادی که برای زیارت امام رضا (علیه‌السلام) به این شهر سفر می‌کنند بهتر است که هتل‌های نزدیک حرم را برای اقامت خود انتخاب کنند.

همچنین افرادی که قصد ندارند برای محل اقامت خود زیاد هزینه کنند، باید هتلی با قیمت مناسب که امکانات آن در حد معمول است را انتخاب کنند. با توجه به این موارد بهترین انتخاب هتل های سه ستاره مشهد نزدیک حرم هستند.

زیرا هتل‌های 3 ستاره قیمت خیلی مناسب‌تری نسبت به هتل‌های 4 و یا 5 ستاره دارند. امکانات این نوع هتل‌ها در حد معمول است. اما به این معنا نیست که هتل‌های سه ستاره کیفیت خوبی ندارند.

این هتل‌ها با توجه به قیمتی که دارند امکانات خود را ارائه می‌دهند. اما باید توجه داشت که ابتدا در مورد هتل‌های مختلف باید تحقیق کرده و بعد نسبت به رزرو آن اقدام کرد.

در ادامه هتل‌هایی معرفی می‌شوند که بین هتل‌های 3 ستاره رضایت بیشتری را در بین مسافران خود کسب کرده بودند.

لیست هتل‌های 3 ستاره مشهد نزدیک حرم

تعداد هتل‌‌های ۳ ستاره مشهد نزدیک به حرم مطهر امام رضا (علیه‌السلام) کم نیست. در جدول زیر می‌توان لیست بهترین و نزدیک‌ترین هتل‌های ۳ ستاره به حرم رضوی را مشاهده کرد. این هتل‌ها به ترتیب نزدیک‌ترین هتل تا حرم دسته‌بندی شده‌اند.

نام هتلفاصله هتل تا حرمآدرس
هتل رضویه مشهد1 دقیقه پیاده رویمیدان بیت المقدس، جنب بازار رضا
هتل حیات شرق2 دقیقه پیاده رویخیابان نواب ، بین نواب 10 و 12
هتل نور مشهد2 دقیقه پیاده رویورودی باب الجواد، خیابان خسروی نو
هتل توحید نوین مشهد3 دقیقه پیاده رویخیابان امام رضا، امام رضا 3
هتل آپادانا مشهد3 دقیقه پیاده رویخیابان شهید اندرزگو، چهارراه خسروی
هتل جواهر شرق مشهد5 دقیقه پیاده رویخیابان امام رضا، بین امام رضا 8 و 6
هتل زمرد مشهد5 دقیقه پیاده رویخیابان امام رضا، امام رضا 6
هتل آرمان مشهد5 دقیقه پیاده رویخیابان نواب صفوی
هتل تهران مشهد6 دقیقه پیاده رویخیابان امام رضا، نبش امام رضا 8
هتل کارن مشهد9 دقیقه پیاده رویخیابان امام رضا، امام رضا 8
هتل سپنتا مشهد10 دقیقه پیاده رویچهارراه شهدا، کوچه شاهین فر
هتل آیران مشهد10 دقیقه پیاده رویخیابان امام رضا، امام رضا 10
هتل بزرگ فردوسی مشهد15 دقیقه پیاده رویخیابان مدرس، نبش مدرس 1

نزدیک‌ترین هتل ۳ ستاره مشهد به حرم امام رضا (علیه‌السلام)

راه‌های ورودی به حرم مطهر شامل چهار خیابان اصلی می‌شود که نزدیک‌ترین هتل ۳ ستاره مشهد به حرم مطهر به نام هتل رضویه، در خیابان امام رضا قرار گرفته است.

هتل رضویه با موقعیت خاص مکانی و اشراف تعداد محدودی (هشت واحد) از اتاق‌ها به حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) و با امکانات رفاهی مناسب در نزدیکی بارگاه منور حضرت ثامن الحجج (ع) آماده خدمت رسانی به مسافران است. از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل رضویه می‌توان به نزدیکی به بازار رضا که یکی از قدیمی‌ترین بازارهای مشهد است اشاره کرد.

حدود قیمت هتل‌های ۳ ستاره مشهد نزدیک حرم چقدر است؟ جز تصمیم‌ها و برنامه‌ریزی‌های قبل از سفر برای هر فرد، تعیین بودجه مالی است.

حدود قیمت هتل‌های ۳ ستاره نزدیک حرم برای هر فرد از شبی نفری 85 هزار تومان شروع می‌شود.

در زیر برخی از هتل‌های 3 ستاره اطراف حرم، همراه با قیمت‌شان مشاهده می‌شود.

نام هتلقیمت هتل
هتل سه ستاره نسیم90/000 تومان
هتل توحید نوین مشهد90/000 تومان
هتل کارن مشهد95/000 تومان
هتل سیمرغ فیروزه مشهد100/000 تومان
هتل حیات شرق مشهد130/000 تومان
هتل رضویه مشهد135/000 تومان

باید دقت شود که این قیمت در ایام پیک و شلوغ سال متفاوت خواهد بود.

معرفی مسافرسلام

برای اطلاع از آخرین قیمت هتل‌های مشهد کافی است با گروه مشاوره سفر و رزرواسیون مسافرسلام تماس حاصل کرد. همکاران این مجموعه پاسخگوی مسافران هستند.

تجربه ۱۳ ساله گروه گردشگری و مشاوره سفر مسافرسلام، در صنعت توریسم داخلی، همواره بزرگترین سرمایه آنها بوده است. این تجربه بزرگ دلیلی بر شناخت دقیق نیاز مسافران و گردشگران در این صنعت است و باعث شده است تا بتوان توانایی فراهم کردن بهترین خدمات را برای رضایت مشتریان داشت.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل‌های مشهد می‌توانند با مسافر سلام به شماره تلفن 09154770106 تماس حاصل کنند.

پیشنهاد مسافر سلام برای هتل ۳ ستاره مشهد نزدیک حرم

در مورد هتل حیات شرق باید گفته شود که این هتل یکی از هتل آپارتمان‌های تاپ مشهد است. امکاناتی که این هتل دارد تقریباً در حد امکانات یک هتل ۴ یا ۵ ستاره است. همانطور که مشاهده می‌شود، قیمت این هتل آپارتمان تقریباً در حد دیگر هتل‌‌های ۳ ستاره مشهد است.

هتل رضویه یکی از دیگر هتل‌های 3 ستاره نزدیک حرم است. این هتل دارای فاصله ۲ دقیقه‌ای تا حرم امام رضا (علیه‌السلام) است و در نزدیکی بازار رضا قرار گرفته است. غذای این هتل هم به صورت سلف سرویس است و کیفیت خوبی دارد.

همچنین حرکت ویلچر در تمام قسمت‌های هتل، راحتی مسافران و زائران را برای زیارت حضرت رضا (علیه‌السلام) فراهم می‌آورد.

شهر زیارتی مشهد هر ساله پذیرای مسافران و زائران بسیاری است. به همین دلیل هتل‌های زیادی در این شهر برای خدمت‌‌رسانی احداث شده‌اند. پیدا کردن یک محل مناسب برای اقامت در مشهد نیازمند یک منبع اطلاع‌رسانی دقیق است تا مسافرانی که تابه‌حال به این شهر سفر نکردند به راحتی یک محل اقامت مناسب رزرو کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مسافر سلام

مسافر سلام این امکان را برای مسافران فراهم می کند تا با توجه به شرایط، هزینه و زمان سفر خود، برنامه ریزی دقیق و مطمئنی را در طول سفر خود داشته باشند.

اطلاعات تماس
  • 051336*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی