اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712153541311308

خاصیت حیرت انگیز عسل و زنجبیل

کد: 139712153541311308

https://goo.gl/sSrmQj

، مهاباد , (اخبار رسمی): امروزه از اینکه مواد غذایی مورد مصرف چقدر سالم هستند نمی‌توان به راحتی مطمئن بود. لذا برای کاهش خطرات این مواد باید معجون‌های دارویی چون عسل و زنجبیل را باید مصرف کرد تا اثرات مخرب برخی مواد غذایی را نابود یا کاهش داد و سلامتی را حفظ کرد.

۱۱ خاصیت حیرت انگیز عسل و زنجبیل را باید بدانید؟
خواص عسل و زنجبیل

اثرات متعادل‌کننده شربت عسل و زنجبیل، تنش در رگ‌های خونی را کاهش می‌دهد و فشار خون نیز همراه با آن کاهش می‌یابد و احتمال وقوع بیماری مانند آترواسکلروز، حملات قلبی و سکته مغزی را کاهش می‌دهد

خواص دارویی عسل و زنجبیل:

۱- درمان خانگی سرفه و سرماخوردگی:

عسل ساختار موکوس یا مخاط سیستم تنفس را پاکسازی و نازک می‌کند که منجر به تنفس بهتر و با کیفیت‌تر می‌شود و عفونت‌های دستگاه تنفسی فوقانی  را از بین می‌برد و از طرفی زنجبیل هم به کاهش التهاب مجرای تنفسی  کمک می‌کند. عسل طبیعی و زنجبیل  باعث عرق کردن بدن می‌شود و کمک خوبی به روند سم‌زدایی  بدن می‌کند که در درمان سرماخوردگی مفید خواهد بود بنابراین، ترکیبی از عسل و زنجبیل را درمان طبیعی مؤثر برای علائم سرفه و سرماخوردگی مانند عفونت سینه و گرفتگی بینی است.

در هند، همیشه در خانه‌ها زنجبیل و عسل را نگه‌داری می‌کنند و برای افرادی که سرماخوردگی و سرفه دارند آماده می‌کنند.

۲ –  تسکین دهنده طبیعی دردهای ناشی از سرما خوردگی:

ترکیب عسل و زنجبیل یک  ترکیب شناخته شده برای درمان سرماخوردگی است و از آنجا  که سرماخوردگی معمولا درد گلو و بسته شدن سینوس‌ها  را به دنبال دارد. زنجبیل با عطر و بوی  قوی که دارد و یک دفع کننده قوی خلط‌های اضافی و کثیف نیز  است که باعث می‌شود که درد و گرفتگی موجود در اندام‌های تنفسی از بین برود. سینوس‌ها را باز کنند و عفونت و خلط را از سیستم‌های تنفسی پاک کند.

۳ – تضمین سلامت قلب:

مطالعات نشان می‌دهد که عسل و زنجبیل برای سلامتی قلب  بسیار مفید است و زنجبیل همچنین در پیشگیری از لخته شدن خون و کاهش کلسترول بسیار خوب عمل می‌کند و باعث حفظ سلامت رگ‌ها و اندام‌ها و گردش خون می‌شود و از هر گونه فشار از جانب رگ‌های بسته بر قلب می‌کاهد.

اثرات متعادل کننده شربت عسل و زنجبیل، تنش در رگ‌های خونی را کاهش می‌دهد و فشار خون نیز همراه با آن کاهش می‌یابد و احتمال وقوع بیماری مانند آترواسکلروز، حملات قلبی و سکته مغزی را کاهش می‌دهد.

۵ – درمانی برای رفع تهوع:

عسل و زنجبیل  یکی از قدیمی‌ترین درمان‌های طبیعی برای تهوع است، به خصوص نوعی از تهوع که در دوران بارداری ایجاد می‌شود.

۶- درمان آسم:

اعتقاد بر این است که ترکیبی از عسل و زنجبیل همراه با فلفل سیاه قادر به درمان یا کاهش اثرات آسم است. این مخلوط به طور طبیعی ترمیم‌کننده و ضد التهابی است که فشار هوا در داخل شش‌ها را کنترل می‌کند، جریان اکسیژن را به ریه‌ها گسترش می‌دهد و رساندن اکسیژن را به رگ‌های خونی منظم می‌‌کند و از مخاط تولیدی می‌کاهد.

آسم : یک بیماری است که در آن راه‌های تنفسی شش‌ها تنگ و متورم شده و بیش از اندازه مخاط تولید می‌کند. این امر سبب به وجود آمدن، سرفه، تنفس صدا دار و تنگی نفس خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت سفارش عسل طبیعی و دیدن مقالات علمی می‌توانند به سایت عسل گراوان به آدرس www.gravancando.com مراجعه کنند و یا با شماره 09142105022 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عسل طبیعی گراوان

زنبوردار و تولید کننده عسل طبیعی در کردستان و صادر کننده عسل طبیعی به کشور های خوارمیانه تولید کننده بره موم و زهر و موم و عسل با کیفیت بالا

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی