اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801053576511308

عسل خام و مدیریت وزن ایده آل

کد: 139801053576511308

https://goo.gl/15DdLh

، مهاباد , (اخبار رسمی): در مطالعات تحقیقاتی انجام شده مشخص شد که مصرف عسل خام با کاهش وزن ارتباط مستقیم و موثری دارد.

۱ . عسل خام و مدیریت وزن :
عسل خام و مدیریت وزن ایده آل

عسل خام به جای شکر، می‌تواند به جلوگیری از اضافه وزن و کاهش قند خون کمک کند. نتایج همچنین نشان می‌دهد که در مقایسه با شکر، عسل سطح سرمی تری‌گلسیرید را کاهش می‌دهد

تحقیق انجام شده در دانشگاه ایالاتی سن دیاگو نشان داد که جایگزینی عسل خام به جای شکر، می‌تواند به جلوگیری ازاضافه وزن و کاهش قند خون کمک کند. نتایج همچنین نشان می‌دهد که در مقایسه با شکر، عسل سطح سرمی تری گلسیرید را کاهش می‌دهد.

تری گلیسرید چیست؟

تری گلیسرید، نوعی چربی موجود در بدن است. وقتی بدن بیش از حد مورد نیاز خود، انرژی دریافت کند، این کالری اضافی به تری گلیسرید تبدیل می‌شود و به عنوان چربی در بافت‌های بدن ذخیره می‌شود.

تری گلیسریدها به عنوان یک منبع ذخیره انرژی برای بدن عمل می‌کنند. هنگامی که شخصی به مقدار زیادی انرژی نیاز داشته باشد، بدن این چربی‌ها را تجزیه می‌کند و به انرژی تبدیل می‌کند تا سلول‌ها بتوانند از آن استفاده کنند.

اما افزایش مقدار تری گلیسرید در خون می‌تواند سرخرگ‌ها را مسدود کند و به پانکراس آسیب برساند.

مطالعه دیگری از دانشگاه وایومینگ نشان داد که عسل خام می‌تواند هورمون‌هایی را فعال کند که اشتها را سرکوب کنند. در این مطالعه که به طور تصادفی مشخص شد، هورمون‌های اشتها و شاخص گلیسمیی در ۱۴ زن غیر چاق و سالم بعد از مصرف یک صبحانه حاوی عسل و شکر اندازه‌گیری شدند و محققان به این نتیجه رسیدند که در خانم‌هایی که عسل خام مصرف کرده بودند و اثرات و پارامترهای که منجر به چاقی می‌شود را کاهش داد و همچنین عسل خام شاخص گلیسمی بسیار پایینی را به خود اختصاص داد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت خرید مستقیم عسل طبیعی و خام از زنبوردار مطمئن به سایت عسل طبیعی گراوان به آدرس www.gravancando.com مراجعه کنند.   

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عسل طبیعی گراوان

زنبوردار و تولید کننده عسل طبیعی در کردستان و صادر کننده عسل طبیعی به کشور های خوارمیانه تولید کننده بره موم و زهر و موم و عسل با کیفیت بالا

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی