اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803093725111308

آیا عسل وحشی وجود دارد؟

بررسی عسل وحشی تنه درختی و صخره‌ای

کد: 139803093725111308

http://bit.ly/2QMKnfz

، مهاباد , (اخبار رسمی): کردستان منبع غنی عسل‌های وحشی و کمیاب با خاصیت دارویی معجزه آساست که خواهان فراوانی در سراسر ایران است.

ایا عسل های وحشی وجودارند؟ با ما باشید تا بهتون معرفی کنم
عسل وحشی درختی گراوان کردستان

عسل وحشی تنه درختی و صخره‌ای به صورت کاملا طبیعی در داخل صخره‌ها و درختان کندور قدیمی و در مناطق دور افتاده و خالی از سکنه کردستان که شامل مناطق مرزی و کوهستانی است، وجود دارد که در فصل پاییز توسط بومیان منطقه یا تیم تخصصی عسل طبیعی گراوان در این مناطق به صورت اتفاقی پیدا می‌شوند و به شیوه سنتی برداشت و همان جا زیر درخت و یا صخره بسته بندی می‌شود و در داخل یخچال تا زمان استافده و ارسال نگهداری می‌شوند.

این نوع عسل طبیعی کردستان بسیار ناب و درمانی است  به گونه‌ای که برای درمان انواع بیماری‌های خاص من جمله سرطان و دیابت به صورت اختصاصی استفاده می‌شوند.

این عسل‌های وحشی دارای طعمی بسیار نرم و ملایم و به شدت معطر هستند هرکسی فقط با یکبار مصرف به اصالت و تفاوت و کیفیت بسیار بالای آن پی می‌برد.

شرایطی که باعث می‌شود این زنبورهای عسل چنین عسل باکیفیتی را تولید کنند به قرار زیر است :

اول اینکه زنبور عسل تحت مدیریت هیچ زنبوردار و انسانی یا شرایط کنترل شده‌ای زندگی نمی‌کنند و درنتیجه هیچ استرسی به زنبور عسل وارد نمی‌شود و به صورت کاملا آزاد با میل و اشتیاق خود برای تولید عسل وقت کافی و لازم را در نظر می‌گیرد.

دوم اینکه مناطقی که این زنبور عسل زندگی و اقدام به تولید عسل می‌کنند، مناطق بسیار بکر و دست نخورده و به دور از هرگونه مصنوعات انسانی و غنی از تنوع بسیار زیاد گیاه وحشی شهد زا است که هر کدام دارای کاربرد دارویی خاصی هستند. این خواص از طریق شهد آنها و به وسیله زنبور عسل به داخل عسل وارد می‌شود و عسل را به چکیده دارویی از تمام این گیاهان تبدیل می‌کند.

کمیاب بودن این عسل ارزش آن را دارد که فقط یکبار در زندگی تجربه دلنشین  استفاده از آن را داشت. 

 علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت عسل طبیعی گراوان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عسل طبیعی گراوان

زنبوردار و تولید کننده عسل طبیعی در کردستان و صادر کننده عسل طبیعی به کشور های خوارمیانه تولید کننده بره موم و زهر و موم و عسل با کیفیت بالا

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی