اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806033987511308

عسل خودبافت، یک عسل کاملا ارگانیک و دست نخورده از قلب طبیعت کوهستان

کد: 139806033987511308

http://bit.ly/320nQjF

، مهاباد , (اخبار رسمی): این نوع عسل  بسیار کمیاب و در داخل کندوهای سبدی و گرد مانند و قدیمی تولید می‌شوند و هیچ‌گونه امکان بازدید و سمپاشی وجود ندارد و جهت درمان بیماری‌های زنبور عسل از روش‌های سنتی استفاده می‌کنند.

عسل خودبافت یک عسل کاملا ارگانیک و دست نخورده از قلب طبیعت کوهستان
عسل خودبافت گراوان

موم این نوع عسل‌ها بسیار نازک بوده وزنی ندارند در هر کیلوگرم عسل خودبافت حدودا ۱۰۰ گرم موم وجود دارد و هنگام مصرف مومی در دهان باقی نمی‌ماند هنگام جویدن همراه عسل به داخل معده می‌رود و نیازی به قورت دادن نیست.

این نوع عسل سبد موم‌شان کاملا طبیعی و ارگانیک و درمانی است به گونه‌ای که زنبور با مصرف عسل از طریق ۴ غده شکمی‌اش  موم را به صورت  تکه‌های  بسیار کوچک و نازکی تولید می‌کند و از این تکه ریز برای تولید خانه‌های شش ضلعی استفاده می‌کند و شان خودبافت عسل کامل می‌شود.

به محض تولید اولین حجره شش ضلعی عسل‌ریزی توسط زنبور عسل  آغاز می‌شود و بعد از سربست کردن حجره‌ها عسل موم‌دار خودبافت کامل می‌شود و زنبور سراغ موم بافته شده دیگر می‌رود.

تولید موم توسط زنبور زمان برداشت را عقب می‌اندازد به گونه‌ای که این نوع عسل‌ها که در پاییز برداشت می‌شوند به علت خود بافت بودن بسیار نازک هستند و در هوای گرم برداشت نمی‌شوند حتما باید هوا سرد باشد وگرنه درحین برداشت شان‌ها می‌شکنند.

همان‌طور که توضیح داده شد در تولید عسل سبد زنبوردار و کارخانه‌ها هیچ دخالتی ندارند و کلیه روند تولید عسل و موم توسط خود زنبور انجام می‌شود به گونه‌ای که امسال زنبور موم  و عسل را درست می‌کند و در همین سال هم به دست مصرف‌کننده می‌رسد و مورد استفاده قرار می‌گیرد و خبری از بازیافت موم و مواد سمی داخل آن نیست و در نهایت یک عسل کاملا ناب و ارگانیک به دور از تقلبات و دستکاری‌های انسانی  تولید می‌شود، به همین علت عسل طبیعی گراوان فقط عسل‌های خودبافت با منشا کوهستانی را عرضه می‌کند. توصیه می‌شود در صورت نبود عسل خودبافت، عسل بدون موم مصرف شود چون اگر برگه موم هم کثیف باشد زنبور یک لایه ضدغفونی کننده را از جنس بره موم (قوی‌ترین ماده ضدعفونی کننده جهان) روی این برگه موم‌ها می‌زند و از تماس آن با عسل جلوگیری می‌کند و عسل از مضرات این مواد سمی دور خواهد ماند و عسل کاملا سالمی، به دور از هرگونه ضایعاتی تولید می‌کنند و به این ترتیب می‌توان با خیالی آسوده عسل را نوش جان کرد.

گراوان بهترین عسل سبد یا خود بافت را با وسواس و دقت بسیار زیاد با استفاده از شیوه‌های طبیعی و ارگانیک به دور از هرگونه دخالت انسانی دربخش موم حتی نوع کندو و نوع منطقه و… تولید می‌کند. 

علاقه‌مندان می‌توانند جهت سفارش  عسل خودبافت ارگانیک به سایت عسل گراوان به آدرس gravancando.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عسل طبیعی گراوان

زنبوردار و تولید کننده عسل طبیعی در کردستان و صادر کننده عسل طبیعی به کشور های خوارمیانه تولید کننده بره موم و زهر و موم و عسل با کیفیت بالا

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی