اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971218354526450

مدیر انفورماتیک هلدینگ ناصح:

نرم‌افزارهای دیدگاه، مناسب برای هلدینگ‌ها

کد: 13971218354526450

https://goo.gl/z3RWQN

، تهران , (اخبار رسمی): گروه ناصح از سال ۱۳۵۲ آغاز به فعالیت کرده و به عنوان یکی از بزرگترین گروه‌های خودرویی کشور حدود ۱۵ شرکت زیر مجموعه دارد. این گروه از سال ۱۳۹۳ با نصب و راه‌اندازی ۳ سیستم حضور و غیاب، پرسنلی و مکاتبات اداری از مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه در فهرست مشتریان چارگون قرار گرفته است.

مدیر انفورماتیک هلدینگ ناصح: نرم‌افزارهای دیدگاه، مناسب برای هلدینگ‌ها
نرم‌افزارهای دیدگاه در هلدینگ گروه ناصح

مدیر انفورماتیک هلدینگ ناصح درباره به‌کارگیری نرم‌افزار BPMS دیدگاه گفت: از آنجا که این سیستم مبتنی بر گردش فرآیند است، مراحل جذب و استخدام را که به صورت دستی انجام می‌شد بسیار آسان‌ و پرسرعت‌کرده است

عبدالرضا تقوی، مدیر انفورماتیک شرکت پرتو نگین ناصح درباره ارزش‌افزوده‌های نرم‌افزارهای دیدگاه در این مجموعه و توسعه دامنه نفوذ آنها توضیحاتی به روابط عمومی چارگون داده‌است که مشروح آن را در زیر، می‌خوانید:

نرم‌افزارهای دیدگاه‌؛ ابزار کارآمد هلدینگ‌ها

عبدالرضا تقوی معتقد است: بررسی نرم‌افزارهای سازمانی موجود در بازار نشان داد که امکانات نرم‌افزارهای دیدگاه برای پیاده‌سازی در شرکت‌های هلدینگ با زیرمجموعه‌های فراوان، متناسب است و تنها نرم‌افزارهایی هستند که می‌توانند با وجود پیاده‌سازی یک نرم‌افزار، امکان و اجازه سیاستگذاری‌های انحصاری و مستقل در هریک از شرکت‌های زیرمجموعه را فراهم کنند و مدیران هر شرکت می‌توانند به تناسب استراتژی‌های خود در حوزه منابع انسانی و مکاتبات اداری از امکانات نرم‌افزارها بهره ببرند.

وی ادامه داد: ویژگی استقلال کارکردی نرم‌افزار در هر شرکت در حوزه مدیریت منابع انسانی و امور اداری برای هلدینگ ناصح یک معیار مهم بود که خوشبختانه نرم‌افزارهای دیدگاه از این جهت بسیار ایده‌آل بودند. این نرم‌افزار با قابلیت ارسال گزارش‌های متمرکز صورت آنلاین به دفتر مرکزی این امکان دارند که با وجود ساعت‌های کاری متفاوت و استراتژی‌های متفاوت، گزارش‌هایی یکدست و جامع را به مدیران ارسال کنند.

وی تاکید کرد: در حوزه مدیریت منابع انسانی باید بپذیریم و قبول کنیم که استقرار نرم‌افزارهای سازمانی یکپارچه مانند مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه و وارد کردن IT به این حوزه قطعا به بالا بردن سود شرکت و بهره‌وری آن منجر می‌شود و. ارزش آفرینی زیادی را به همراه دارد.

تقوی با اشاره به بهره‌برداری از نرم‌افزار مکاتبات اداری دیدگاه نیز یادآور شد: سیستم مکاتبات دیدگاه از سال ۹۳ در کلیه زیرمجموعه‌های هلدینگ ناصح استفاده می‌شود. بررسی‌ها و پایش‌های ماهیانه ما از گزارش‌های ثبت شده درCRM نشان می‌دهد میزان رضایتمندی مشتری‌ها با زمان قبل از بهره‌برداری از این سیستم به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش داشته است و این رضایتمداری از روانی و آسان‌سازی مکاتبات در بخش‌های مختلف هلدینگ، به خوبی قابل مشاهده است.

نرم‌افزار BPMS دیدگاه؛ ابزاری مبتنی برفرآیندمحوری

مدیر انفورماتیک هلدینگ ناصح درباره بکارگیری نرم‌افزار BPMS دیدگاه نیز در این هلدینگ تاکید کرد: از آنجا که این سیستم مبتنی بر گردش فرآیند است پس از استقرار در ساختارها، مثلا تاییدیه‌های حوزه جذب و استخدام را که به صورت دستی اخذ می‌شد بسیار آسان‌تر و پرسرعت‌تر کرده است و در هر مرحله، درخواست‌کننده یا متقاضی استخدام می‌تواند از مراحل اجرای کار و درخواست خود، آگاه شوند و نیازی به پیگیری‌های مجدد و حضوری ندارند.

تقوی خاطرنشان کرد: تکنولوژی‌های جدید چارگون در سیستم‌های مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در یک سازمان مبتنی بر فرهنگ مدیریتی و سازمانی فرآیندمحور به سرعت و با هزینه کم، قابلیت پیاده‌سازی دارد.

به گفته وی، سیستم BPMS و BPMN دیدگاه، بسیاری از کدهای پشت سیستم رو تولید می‌کند که این امر فرآیندهای اختصاصی‌سازی را برای هر شرکت با هزینه پایین‌تر، سرعت می‌دهد.

مدیر انفورماتیک شرکت پرتو نگین ناصح تاکید کرد: تمام نرم‌افزارها درحوزه‌های مختلف نه صرفا در حوزه HR دارای یکسری نقاط قوت و یک سری نقاط ضعف هستند؛ اما در یک نگاه کلی، نرم‌افزارBPMS دیدگاه را می‌توان نرم‌افزار موفقی برشمرد که توانسته است با اثرگذاری بالا به هلدینگ ناصح برای فرآیند محورکردن بعضی از روال‌های اداری و منابع انسانی کمک کند.

به گفته وی، سیستم‌های مدیریت فرآیند کسب‌وکار ( BPMS)‌ مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، شامل ابزارهای متعددی برای طراحی و مدیریت گردش فرم‌های سازمانی است. این نرم‌افزار با در اختیار قرار دادن گزارش‌های متعدد، ابزاری مطمئن برای نظارت بر اجرای فرآیند و تصمیم‌سازی تغییرات مورد نیاز و بهینه‌کردن فرآیندهای کاری سازمان محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: قابلیت پیاده‌سازی هم‌زمان چند مدل از یک فرآیند در سازمان با نسخه جدید مدیریت فرآیندهای دیدگاه و همچنین زبان ساده و کارآمد آن از نقاط قوت این محصول است؛ ضمن‌ اینکه با قابلیت گزارش‌سازی این نرم افزار برای تولید هر نوع گزارش دلخواه در بخش‌های مختلف، ابزارهایی با کاربری ساده در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و جستجو و گزارش‌گیری فرم‌ها بر اساس فیلدهای اطلاعاتی موجود در آن‌ها به سادگی قابل انجام است.

ارزش‌آفرینی نرم‌افزارهای دیدگاه در هلدینگ ناصح

مدیر انفورماتیک هلدینگ ناصح تاکید کرد: در یک ارزیابی کلی کفه ترازو نقاط قوت نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری و سیستم‌های منابع انسانی دیدگاه به نسبت نقاط ضعفش، بسیار سنگین‌تر است و مطمئنم که برنامه‌های مفصلی در چارگون برای رفع مشکلات و نواقص احتمالی نرم‌افزارها تدارک دیده شده است.

تقوی اضافه کرد: در مجموع معتقدم استفاده از مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه در گروه ناصح برآیند مثبتی داشته و شاید دلیل مهمی که ما الان با چارگون هستیم و چارگون نیز در کنار ماست، همین تعامل، نقدپذیری و همین در واقع رویکرد همدلانه همکاران چارگون بوده که باعث بهتر شدن روز به روز این تعامل شده‌است.

به گفته وی، شرکت چارگون در مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه به مفهوم اتوماسیون اداری از زاویه جدیدی توجه کرده که در این زاویه نگاه، مجموعه گسترده‌ای از تعاملات مکاتباتی و سازمانی و پاسخگویی به حجم وسیع و متنوعی از فرآیندهای سازمان مورد توجه واقع شده و همین امر موجب استقبال هلدینگ ناصح از نرم‌افزار مکاتبات اداری دیدگاه شده است.

تقوی یادآور شد: در حال حاضر شرکت چارگون با موفقیت توانسته‌اند توانسته‌است نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه را علاوه بر سازمان‌های مشتری دولتی و خصوصی در سطح چندین وزارت‌خانه و سازمان ملی عملیاتی کند که بی‌شک در ساختار اداری و سازمانی کشور تحول‌آفرین بوده‌اند.

وی تاکید کرد: شرکت چارگون با تمرکز بر شناخت بازار و نیازهای خاص سازمان‌های ایرانی به تحلیل و طراحی سیستم‌های جامع و یکپارچه منابع انسانی پرداخته‌است. سیستم مدیریت منابع انسانی دیدگاه به هلدینگ ناصح این امکان را داده است که ضمن مکانیزه‌ کردن فرآیندهای مدیریت منابع انسانی، از اتلاف منابع جلوگیری و به منافع حاصل از افزایش‌ بهره‌وری پیدا کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]