اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801203593710591

در تاریخ ششم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود

برگزاری دوره آموزشی حرکات کششی و ماساژ توسط آموزشگاه فنی و حرفه‌ای ورزمان

کد: 139801203593710591

http://bit.ly/2IofCen

، تهران , (اخبار رسمی): ششم اردیبهشت ماه سال 98، دوره‌ای با عنوان دوره آموزشی «حرکات کششی و ماساژ» در تهران برگزار خواهد شد تا علاقه‌مندان موضوع استفاده صحیح از حرکات کششی در ماساژ از این فرصت بهره ببرند.

برگزاری دوره آموزشی حرکات کششی و ماساژ توسط آموزشگاه فنی و حرفه ای ورزمان
برگزاری دوره آموزشی حرکات کششی و ماساژ توسط آموزشگاه فنی و حرفه‌ای ورزمان

در کارگاه حرکات کششی بهترین و مفیدترین نوع ماساژ آموزش داده خواهد شد. یادگیری اجرای حرکات کششی برای ماسورهای ورزشی بسیار حیاتی و مهم است

به گزارش روابط عمومی موسسه ماساژ ورزمان، فرشاد فرجوند با بیان این خبر، درباره اهمیت و دلایل برگزاری این دوره گفت: بالا بردن کیفیت کار ماسورها و ارتقای شغلی آنان و همچنین آشناسازی با شیوه‌های جدید کشش عضلات در رفع گرفتگی های عضلات مفید می باشد.

وی در زمینه نکات آموزشی این دوره و مزایای آن برای شرکت کنندگان افزود: شرکت کنندگان در این کارگاه یک روزه می‌توانند تکنیک‌های مفیدی را یاد بگیرند تا به بهبودی مشکلات ساختاری ماساژ گیرندگان کمک شایانی کنند و همچنین استهلاک کاری ماسور را پایین بیاورند.

متولی برگزاری این دوره تاکید کرد:در ماساژ برای رفع خستگی و مشکلات بافت عضلات نمی‌توان فقط به اجرای تکنیک‌های ماساژ اتکا کرد. از همین رو می‌توان از حرکات کششی به عنوان یک خدمت اضافی برای بالا بردن کیفیت کار ماسور برای مشتریان استفاده کرد. حرکات کششی شیوه‌های مختلفی برای اجرا دارند اما در کارگاه حرکات کششی بهترین و مفیدترین نوع آنها اموزش داده خواهد شد. یادگیری اجرای حرکات کششی برای ماسورهای ورزشی بسیار حیاتی و مهم است و همچنین ماسورهایی که در کلینیک‌های درمانی مشغول به فعالیت هستند می‌توانند در راستای اجرای ماساژ زمانی را برای انجام تمرینات کششی اختصاص دهند.

گفتنی است این دوره آموزشی از ششم اردیبهشت ماه سال 98 در یک جلسه 4 ساعته و به صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره، می‌توانند به سایت ورزمان مراجعه و یا با شماره 09355209779 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آموزشگاه ماساژ فنی و حرفه ای آزاد ورزمان

آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای آزاد ورزمان با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور در زمینه برگزاری کلاس آموزش ماساژ و دوره های آموزشی طب سنتی با ارائه مدرک رسمی و معتبر بین المللی با نظارت و تدریس مدرس بین المللی آقای فرشاد فرجوند در شهر تهران فعالیت دارد.سوابق علمی در زمینه ماساژ و همچنین سابقه فعالیت در تیم های ملی ورزشی از مزایای آموزشگاه ماساژ ورزمان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]