اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980121359756450

عملیاتی‌سازی اپلیکیشن مکاتبات در 6 سازمان کاربر مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

کد: 13980121359756450

http://bit.ly/2GjkxMg

، تهران , (اخبار رسمی): خدمات نصب و عملیاتی‌سازی اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه در 6 سازمان مشتری چارگون عملیاتی می‌شوند.

عملیاتی‌سازی  اپلیکیشن مکاتبات در 6 سازمان کاربر مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه

به گزارش روابط عمومی چارگون، اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه برای دسترسی آسان مدیران به میز کارهای‌شان در همه زمان‌ها و مکان‌ها از طریق تبلت یا موبایل‌شان در 6 کاربر مجموعه نرم‌افزار دیدگاه راه‌اندازی شده است.

بنابراین گزارش، شرکت‌های کشاورزی و دامپروری ملارد شیر، شرکت پخش سراسری مشاء طب، شرکت تیپاکس اکسپرس پارس،‌ شرکت گروه راهبران اقتصادی آرمان، شبکه بهداشت و درمان کارون و شبکه بهداشت مسجد سلیمان به اپلیکیشن دیدگاه همراه مجهز شده‌اند.

بنابراین گزارش، انتخاب اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه از سوی مدیران و تصمیم‌گیران سازمان‌های کاربر  با هدف بهره‌برداری از برخی قابلیت‌های نرم‌افزار مکاتبات تحت وب دیدگاه برای انجام امور اداری و روزانه صورت گرفته است.

انتخاب اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه از سوی مدیران و تصمیم‌گیران سازمان‌های کاربر  با هدف بهره‌برداری از برخی قابلیت‌های نرم‌افزار مکاتبات تحت وب دیدگاه برای انجام امور اداری و روزانه صورت گرفته است.

اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه با قابلیت‌هایی مانند مشاهده و ارجاع نامه‌ها، پیش‌نویس‌ها و تبدیل آنها به نامه و همچنین دریافت پیام‌ها و ارجاع آنها، لزوم حضور مدیران در سازمان‌های مشتری را مرتفع و زمینه انجام عملیات روزانه را برای آنها ایجاد می‌کند.

دیدگاه همراه محصولات نرم‌افزاری چارگون بر روی پلتفرم همراه شامل موبایل، تبلت و … است و عملیات‌های پُرمصرف برخی از نرم‌افزارهای دیدگاه را در خود جای داده است.

در این سازمان‌ها، مشتری علاوه بر اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه نرم‌افزار مکاتبات راهکار اتوماسیون اداری و سرویس‌های تبادل اطلاعات برون سازمانی‌ECE ،LINK و سرویس ارسال و دریافت فکس از راهکار اتوماسیون اداری مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در حال بهره‌برداری هستند.

نرم‌افزار مکاتبات در راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه، گردش مکانیزه نامه‌ها و مکاتبات سازمانی را در کلیه سطوح تحت پوشش قرار می‌دهد. این نرم‌افزار با آسان کردن فرآیند دسترسی و نگهداشت مکتوبات اداری و حذف کامل کاغذ در ساختارها، بیشترین ظرفیت بهره‌وری را در اختیار مدیران سازمان‌های بهره‌بردار قرار می‌دهد.

از ویژگی‌های منحصر به فرد نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه می‌توان به پیگیری نامه‌ها و آرشیو و مدیریت اسناد، استفاده از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window)، بازکردن چندین پنجره به صورت همزمان، عدم نیاز به آپدیت office و امکان گفت‌و‌گوی کاربران، اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]