اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980123359969206

تقویت وافزایش بازارهای داخلی، رمز نجات صنایع کشور

استراتژی مناسب، تحول در رونق تولید

کد: 13980123359969206

http://bit.ly/2IwLMEG

، تهران , (اخبار رسمی): فناوری دیجیتال علاوه ‌بر قدرت عظیمی که برای سودمندسازی فعالیت‌ها دارد، قادر به رفع تعدادی از چالش‌های موجود در مسیر کسب‌وکار تجاری نیز خواهد بود.

استراتژی مناسب، تحول در رونق تولید
فناوری دیجیتال استراتژی مناسب

رونق تولید، مستلزم ارتقاء کیفیت، تنوع در بسته‌بندی، تبلیغات و بازاریابی مدرن، استفاده از دانش و تکنولوژی و فناوری دیجیتال و بهره‌مندی صحیح از فضای مجازی و آشنایی با علوم تجارت بین‌الملل است

تقویت و افزایش بازارهای داخلی رمز نجات صنایع کشور از رکود و فائق آمدن بر معضل بیکاری است. واقعیت این است که باید از لحاظ ذهنی و فکری، جامعه به‌طورکامل به این نتیجه برسد که پیشرفت برون‌زا و متکی بر سرمایه‌ها و امکان‌های بیگانه و غیربومی، راه به‌جایی نخواهد برد، گرهی از چالش‌ها نخواهند گشود و جز پیشرفت صوری و موقتی، نفعی نخواهند داشت. از این‌رو، باید بر ظرفیت‌ها و استعدادهای درونی تکیه کرد و فرصت‌های وطنی را به فعلیت رساند تا پیشرفت واقعی و ماندگار، تحقق یابد.

بخشی از ظرفیت‌های کشور برای صادرات

کشور ایران، از حیث جغرافیایی ضمن برخورداری از ویژگی‌های خاص و کم‌نظیر خود، همچون اقلیم و طبیعت چهار فصل، برخورداری از جمعیت کثیر ۸۰ میلیون نفری که به تبع در دل خود نیروی انسانی فراوانی را جای داده، پرورش و تربیت جوانان تحصیل کرده در رشته‌های گوناگون، دستمزد کمتر نیروی انسانی در مقایسه با بسیاری از کشورها و برخورداری از معادن و منابع زیرزمینی متعدد و متنوعی است.

همچنین از لحاظ جغرافیایی در همسایگی ۱۵ کشور با جمعیتی بیش از ۶۰۰ میلیون نفر قرار دارد. لذا از بستر ویژه‌ای برای جهش اقتصادی و عرض اندام در حوزه‌های اقتصاد جهانی برخوردار است، حوزه‌هایی که یکی از نمود‌های آن در عرصه صادارت کالا، ظهور می‌کند، صادراتی که قادر است تولید را از رونق بیش‌تری برخوردار کند و در شرایط سخت اقتصادی، از ایستایی و سکون تولید جلوگیری کند و این بخشی از ظرفیت‌های کشور جهت رونق بخشی از تولید در شرایط فعلی است.

استفاده از فناوری دیجیتال در دوران رونق تولید

فناوری دیجیتال علاوه ‌بر قدرت عظیمی که برای سودمندسازی فعالیت‌ها دارد، قادر به رفع تعدادی از چالش‌های موجود در مسیر کسب‌وکار تجاری نیز خواهد بود. فرصتی که تولید‌کنندگان می‌توانند در روش‌های فروش، کسب درآمد و محصولات و خدمات خود تجدید نظر کنند و مدل کسب و کار خود را رونق دهند.

فرصت‌های فراوانی وجود دارد و یا شکل خواهد گرفت که با بهره بردن از این فرصت‌ها می‌توان کارهای عظیمی برای رونق تولید انجام داد. این امر محقق نخواهد شد مگر با استقرار و پیدا کردن فناوری‌های نوآورانه، تجزبه و تحلیل‌های دقیق و موشکافانه، داده‌های فناوری دیجیتال و همه این موارد در کنار یک‌دیگر مسیری را می‌گشاید و فرصت‌ها و موقعیت‌هایی را فراهم می‌کند که تا پیش از این افراد نمی‌توانستند آن‌ها را تصویر کنند.

جهان فناوری و بازاریابی دیجیتال اثر زیادی بر چگونگی رفتار اجتماعی دارد تا حدی که منصفانه است بگوییم هر کسب و کاری که با عصر جدید بازاریابی و ارتباطات انطباق پیدا نکند در خطر شکست قرار می‌گیرد.

قطعا رونق تولید، مستلزم ارتقاء کیفیت، تنوع در بسته‌بندی، تبلیغات و بازاریابی مدرن، استفاده از دانش و تکنولوژی و فناوری دیجیتال و بهره‌مندی صحیح از فضای مجازی و آشنایی با علوم تجارت بین‌الملل است که باید مد نظر تولیدکنندگان و کارآفرینان قرار بگیرد.

فناوری دیجیتال فرصتی ارزشمند برای کسب و کارها در دوران رونق تولید

شکا معتقد است تقویت و افزایش بازارهای داخلی رمز نجات صنایع کشور از رکود و فائق آمدن بر معضل بیکاری است لذا بر این اساس تمام تلاش خود را بر آشنایی کاربران خود با محصولات با کیفیت ایرانی و تشویق و ترغیب آن‌ها برای خرید محصولات ایرانی در پیش گرفته است.

وب‌سایت شُکا با استراتژی ایجاد سایت دایرکتوری، بازاریابی یک‌پارچه و فروش مستقیم، به کمک فناوری دیجیتال به‌عنوان روش‌های جایگزین کارآمد و مفید، که تاثیر به‌سزایی درآشنایی کاربران با برند تولید‌کنندگان و محصولاتشان در اقصی نقاط ایران دارد.

ارسال مستقیم محصولات بدون نیاز به واسطه‌ها و دلال‌ها به کاربران، رونق تولید با استفاده از روش‌ها و ابزارهای ارتباطی و فناوری دیجیتال، کمک به تولید محصولات تولید‌کنندگان مطابق با خواست کاربران و... در نتیجه کاهش قیمت‌ها و رضایتمندی تولید‌کنندگان و کاربران را در بردارد.

شُکا یک فروشگاه اینترنتی است که در زمینه‌های شیرینی‌های سنتی، چای، زعفران و عسل ایرانی به‌صورت تخصصی فعالیت می‌کند و هدفش حمایت از تولید‌کنندگان و محصولات ایرانی و آشنایی کاربران از تولیدات ومحصولات  ایرانی است.

حمایت از تولید‌ داخلی و معرفی محصولات ایرانی با نشان ایرانی یکی از مهم‌ترین راه‌های رونق تولید ملی است.

شُکا همراه با تولید‌کنندگان و همگام با کاربران در حمایت از رونق تولید و محصولات ایرانی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه جامع اینترنتی شُکا eshoka

فروشگاه جامع اینترنتی شکا eshoka بر پایه فناوری دیجیتالی وخدمات کاملا الکترونیکی راه اندازی گردیده که هدف آن بر پایه اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ناب ایران اسلامی و حمایت ازخرید کالای ایرانی بنا نهاده شد و دراوایل سال 1395 این مجموعه راه‌اندازی ودراوایل سال 1396 به بهره برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]